Inloggen - Registreer  

Medewerker Klantcontact Dagelijks Onderhoud

Stadgenoot - via Jobsonline - Amsterdam - 19-03-2024 Naar vacature  

Wil jij werken in een dynamische omgeving waarin je een belangrijke rol speelt in het verbeteren van het wooncomfort en de leefomgeving van bewoners? Bij Stadgenoot zijn we op zoek naar een enthousiaste medewerker voor onze afdeling. Jouw taken bestaan onder andere uit het efficiënt afhandelen van complexe reparatieverzoeken, het assisteren bij klachtenafhandeling, het verzamelen van managementgegevens, en het proactief informeren van klanten.

Wat ga je concreet doen?

Onze afdeling bestaat uit servicemonteurs, planners, coördinatoren en opzichters, die werkzaam zijn op ons hoofdkantoor, thuis en in de wijk. Wij houden ons bezig met serviceonderhoud, schadereparaties en noodzakelijke renovaties, zowel met onze eigen (onderhouds)dienst als in samenwerking met onze aannemers/onderhoudspartners.

  • De postregistratie, agendabeheer, inplannen/wijzigen van afspraken, inplannen en notuleren van vergaderingen en voor de nazorg van genoemde werkzaamheden;
  • Het opstellen van brieven voor bewoners t.a.v. huco, huurdersonderhoud, en uitvoerders, e.d.
  • Een optimale telefonische bereikbaarheid door onder andere correct vragen te beantwoorden voor de afdeling, of door deze door te verbinden naar de juiste persoon;
  • De informatie doorstroom binnen de afdeling;
  • Het uitzoeken en regisseren van complexe reparatieverzoeken;
  • Verwerken van de reparatieverzoeken in Tobias AX
  • Het assisteren van de opzichters bij de afwikkeling van tweedelijns klachten;
  • Het verzamelen van management gegevens als toets voor het uitgevoerd beleid;
  • Het proactief en voortdurend informeren van de klant over de afhandelingstermijn en voortgang van reparatieverzoeken of klachten en het bewaken van de gemaakte afspraken. Je levert daarnaast een bijdrage aan de kwaliteit van de dienstverlening van de afdeling.

Wat vragen wij?

  • Een afgeronde MBO/HBO -opleiding met 2 tot 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen;
  • Je hebt gedegen (technische) kennis van hoe een woning in elkaar zit;
  • Je bent een energieke, klantgerichte persoonlijkheid die in staat is zaken snel te overzien;
  • Je weet prioriteiten te stellen en creatief om te gaan met uiteenlopende situaties;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en je bent stressbestendig;
  • Je bent flexibel inzetbaar (maar wel in eerste instantie verantwoordelijk voor de productgerichte dienstverlening van de afdeling Dagelijks Onderhoud).

Wat bieden wij?

  • Een salaris tussen €3.142,- en €3.892,- bruto in schaal F op basis van een fulltime dienstverband van 36 uur;
  • Een dienstverband van 32-36 uur per week. 4 x 9 behoort tot de mogelijkheden;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • Een prettige werkplek in een prachtig monumentaal pand met leuke collega’s, dagelijks verse catering en een theebar;
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Reisbalans waarmee je duurzaam naar je werk reist;
  • Ruimte om jezelf blijvend te ontwikkelen op persoonlijk vlak én op inhoud van je vakgebied, onder andere via een loopbaancoach en opleidingen vanuit onze eigen ‘Stadgenoot Academie’;
  • Een ruim persoonlijk ontwikkelbudget om ook buiten onze eigen trainingen aan je ontwikkeling te werken.
Bij Stadgenoot hebben we oog voor mensen: onze bewoners, onze partners en voor elkaar. We staan midden in de stad. Daarom willen we nadrukkelijk een goede afspiegeling zijn van de maatschappij. Als werkgever zetten we ons in om een plek te zijn waar iedereen zich thuis voelt en waar we diversiteit en inclusie waarderen. We zijn een lerende organisatie, we nemen eigenaarschap voor onze opgaves en we committeren aan zaken, die onze bewoners en onszelf aan het hart gaan.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Stadgenoot