Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Client Service Manager

ChannelConnect - Utrecht - 04-03-2023 Naar vacature  

CLIENT SERVICE MANAGER

iMediate is als uitgever en contentbureau actief in de markten voor ICT, Entertainment en Food. Voor ons B2B team zijn we per direct op zoek naar een Client Service Manager.

Als Client Service Manager ben jij het eerste aanspreekpunt voor de mooie organisaties waarmee we vaak al langdurig samenwerken. In een dynamische werksfeer zorg jij voor tevreden klanten én een happy opererend team.

Waarom jij geschikt bent voor deze baan? Omdat je een hands-on mentaliteit hebt. Omdat je altijd een oplossing paraat hebt. Kortom: omdat je praktisch en inhoudelijk makkelijk improviseert als dingen anders lopen dan voorzien.

JE NIEUWE UITDAGING

In deze gevarieerde en uitdagende job schakel je met veel stakeholders. Je staat midden in onze organisatie en je werkt nauw samen met allerlei disciplines zoals content- en projectmanagers, redacteuren, foto- en videografen, social media specialisten, vormgevers en het salesteam. Jij zorgt voor een soepel proces, waarbij zowel de klant als onze eigen platforms en deadlines centraal staan.

Als Client Service Manager rapporteer je direct aan onze Manager Sales & Operations. Je spant je maximaal in om de doelstellingen te realiseren. Maandelijks evalueren we met het team de voortgang.

WIE BEN JIJ?

Herken jij je in onderstaande opsomming? Dan staat niets je in de weg om een vliegende start te maken als Client Service Manager!
  • Waar anderen wachten, onderneem jij liever actie.
  • Je beschikt over een aanstekelijk enthousiasme, waardoor mensen graag met je samenwerken.
  • Je kunt uitzoomen en ziet het grotere plaatje.
  • Wat jou betreft kent élk probleem een oplossing.
  • Je snapt welke middelen er nodig zijn om het beste klantcontact te realiseren.
  • Je bent 32-40 uur beschikbaar per week.
  • Je brengt zeker 2 jaar werkervaring mee in een coördinerende functie, liefst in een omnichannel media-omgeving.

WIE ZIJN WIJ DAN?

iMediate is als uitgever en contentbureau actief in de markten voor ICT, Entertainment en Food. Wij werken voor merken, retailorganisaties en B2B bedrijven. We onderhouden onze eigen vakplatforms ChannelConnect, Entertainment Business en EB Live, voor respectievelijk de ICT-, de (home-)entertainment- en live-industriemarkt. Daarnaast helpen we ICT-bedrijven met contentmarketing en lead generation.

Bij iMediate wordt hard gewerkt maar natuurlijk is er ook ruimte voor ontspanning; wekelijks organiseren we een gezellige borrel en die tafelvoetbaltafel staat er niet voor niets!

ARBEIDSVOORWAARDEN

iMediate biedt prima arbeidsvoorwaarden waaronder de mogelijkheid voor hybride werken. De functie van Client Service Manager is in principe full time, maar een part time invulling is bespreekbaar. Uiteraard krijg je alle instrumenten om je werk goed te kunnen uitvoeren, waaronder een MacBook Pro. Voor de dagen die je op kantoor werkt, ontvang je een reiskostenvergoeding.

meer...



Meer vacatures van ChannelConnect