Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Teamleider MVB
Gemiddeld 36 uur per week.
Reacties voor: 17-05-2021
Je werkzaamheden
Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van zorg voor de cliënten in je (woon)eenheid en de verdere ontwikkeling daarvan. Het gaat hier om cliënten met een intensieve begeleidingsvraag in hun dagelijks leven en de daarbij behorende bijzondere zorgvraag. Je coördineert de zorgverlening, verricht organisatorische taken, voert het personeelsbeleid uit en geeft vorm aan het werkoverleg. Ook lever je een bijdrage aan het functioneren van de sector waartoe je (woon)eenheid behoort en vertaal je het beleid van de organisatie naar medewerkers en cliënten. In de rol van meewerkend teamleider werk je zelf ook mee op de (woon)eenheid en ben je bereid bereikbaarheidsdiensten te draaien op je eigen locatie. Tevens vervul je een consultatiefunctie ten aanzien van collega teamleiders en begeleiders met betrekking tot complexe begeleidingsproblemen. Je kunt met jouw specialistische kennis en vaardigheden op andere plaatsen in de organisatie ondersteuning bieden.Je wordt aangestuurd door de sectormanager en geeft leiding aan de medewerkers van de (woon)eenheid, zowel begeleiders als huishoudelijk medewerkers. Er zijn intensieve contacten met andere disciplines en medewerkers van de organisatieonderdelen als P&O en het Facilitair bedrijf. Ook heb je regelmatig contact met de ouders/verwanten van de cliënten om te informeren over de voortgang en het bespreken van problemen. Tevens speel je een belangrijke rol bij het bevorderen van de participatie van ouders en verwanten.
Werkplek
Halsteren 4 is een woning waar zeven MVB volwassen mannen wonen, allen met een intensieve ondersteuningsvraag.Je profiel
- Je bent in het bezit van het diploma SPH, SPW 4, Z-verpleegkundige of een andere zorggerelateerde opleiding op MBO-niveau 4 en je hebt daarnaast een managementopleiding gevolgd of bent bereid deze te volgen.
- Je hebt leidinggevende ervaring, bent sterk in sociale contacten en hebt financieel-administratief inzicht.
- Je bent initiatiefrijk, zelfstandig en creatief.
Daarnaast vinden we je persoonlijke vaardigheden belangrijk zoals:
- Lef: op basis van professionele en persoonlijke betrokkenheid durf je verantwoorde risico's te nemen.
- Sensitiviteit: je onderkent de gevoelens en behoeften van jezelf en anderen en houdt hier rekening mee.
- Doorzettingsvermogen: je blijft je richten op de begeleiding van de cliënt, ook als dat minder vanzelfsprekend lijkt.
- Zelfreflectie: je stelt je kwetsbaar op, zoekt actief naar een persoonlijke feedback en beschikt daarbij over een reëel zelfinzicht.
- Lerende oriëntatie: je zoekt naar achtergronden van succes- en faalervaringen, maakt gemiste kansen bespreekbaar en leert daarvan.
Wat bieden wij
- Inschaling in FWG 50 conform CAO gehandicaptenzorg, maximaal €3624,- afhankelijk van je ervaring.
- Vakantietoeslag van (8%), een eindejaarsuitkering (8,33%) en ORT.
- Een meerkeuze systeem voor de secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het
- Aandacht aan je loopbaan- en ontwikkelingsmogelijkheden.
Bijzonderheden
De gesprekken vinden plaats op vrijdag 21 mei 2021.Meer informatie en solliciteren
Neem voor meer informatie over deze functie contact op met Bas Brekelmans, sectormanager, telefoonnummer: 06-20508019.meer...
Meer vacatures van Asvz.nl