Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker ICT Ondersteuning domein Business, Media en Recht

Windesheim - Zwolle - 28-04-2021 Naar vacature  

Domein Business, Media en Recht
40 uur per week
Zwolle
min € 2.273,- / max € 3.077,-

Solliciteren kan t/m 16 mei 2021

Inhoudelijke vragen over de functie?

Stel ze aan Louis Klomp

Vragen over de sollicitatieprocedure?

Stel ze aan Jurjen Stam

/
Medewerker ICT Ondersteuning domein Business, Media en Recht

Delen via:

Introductie
Wil jij docenten en andere medewerkers praktische ICT-ondersteuning bieden bij het digitaliseren van het onderwijs? Ben je vaak een helpdesk voor anderen om ze uit de brand te helpen met hun ICT vragen? Dan ben jij mogelijk de versterking die wij nodig hebben!

Jouw werk

Jouw werk

Je maakt deel uit van het ICT & Onderwijs team van het domein Business, Media en Recht (BMR). We bieden praktische ‘hands on’-ondersteuning aan docenten en medewerkers; we zijn de helpdesk op ICT-gebied binnen het domein. Naast het bieden van ondersteuning stimuleren we de ontwikkeling van de ICT-vaardigheid van collega’s. Een ‘hot topic’ als het gaat om ICT-vaardigheid is momenteel het digitaliseren van het onderwijs en het gebruik van de benodigde (onderwijs)informatiesystemen dat daarbij komt kijken. Verder dragen we samen de verantwoordelijk voor een aantal administratieve processen en voor het decentraal functioneel beheer van het Leermanagementsysteem (LMS) en administratieve applicaties zoals Educator, toetssoftware, etc.

Door de ontwikkelingen binnen ons domein zijn we op zoek naar versterking van ons team. Om je een inkijk te geven in wat je gaat doen hebben we jouw voornaamste werkzaamheden op een rij gezet:

  • Oplossen van voorkomende supportvragen over onder andere het LMS en de toetsapplicatie. Als decentraal beheerder is het aan jou om de collega’s zo goed als mogelijk te helpen met deze vragen.
  • Aanpassen van onderwijsmateriaal, bijvoorbeeld om de migratie naar het nieuwe LMS mogelijk te maken.
  • Aanpassen toetsmateriaal om migratie naar de nieuwe toetsapplicatie mogelijk te maken.
  • Verlenen van autorisaties aan docenten en medewerkers die (digitaal) langskomen bij de helpdesk.
  • Ondersteunen van de tentamenorganisatie door het genereren van tentamenvoorbladen en toetsen.
Jouw team

Jouw team

ICTO-team bestaat naast jou uit nog drie collega’s en maakt deel uit van de bedrijfsvoering van BMR. De lijntjes zijn kort, we werken veel samen en er is ruimte voor plezier. Klant- en doelgerichtheid staan centraal; samen zetten we ons in om het onderwijs zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Wat neem je mee?

Wat neem je mee?

  • Je hebt relevante afgeronde mbo niveau 4-opleiding.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie of aantoonbare ervaring in een onderwijsomgeving.
  • Nieuwe systemen maak je jezelf gemakkelijk eigen. Het is een grote pré als je hebt gewerkt met de systemen Educator, N@tschool, Surpass, SharePoint, MS Office.
  • Je bent proactief en resultaatgericht, maar terwijl jij gaat voor resultaat verlies je ook de behoefte van de klant niet uit het oog.
  • Je behoudt overzicht, stelt prioriteiten en volgt de voortgang van je werk. Evalueren hoort daarbij en bijsturen waar je dat nodig acht.
Ons aanbod

Ons aanbod

Wij zijn Windesheim! Een bruisende hogeschool waarin iedereen zich welkom, gewaardeerd én thuis mag voelen. Daarom staan gelijke kansen bij ons centraal en streven we naast een diverse studentenpopulatie naar een grote diversiteit aan medewerkers. Als hogeschool staan we midden in de samenleving. Daarom hechten wij veel waarde aan het optimaal benutten van verschillende perspectieven en achtergronden van onze medewerkers. Zo vinden we nog meer aansluiting bij onze studenten en de veranderende wereld om ons heen. Geloof jij, net als wij, dat we als hogeschool een plek zijn waar ruimte is voor meedoen, meepraten en meebeslissen? Dan past Windesheim bij jou!

Wij bieden een uitdagende functie van 40 uur per week tot het einde van dit jaar met kans op verlenging. De functie valt onder de standaard functiekarakteristiek van medewerker bedrijfsvoering C. Afhankelijk van jouw ervaring bedraagt het bruto maandsalaris bij een fulltime dienstverband tussen de €2.273,- en €3.077,- (conform schaal 7 van de cao hbo).

Bij Windesheim zit je goed als het gaat om persoonlijke ontwikkeling, teamontwikkeling en
en regelingen, zoals een eindejaarsuitkering, 53 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband, volledige reiskostenvergoeding voor de trein of bus, een verlofregeling en

.

Goed om te weten

  • Het verkrijgen van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is voorwaarde voor benoeming.
  • Deze vacature is in- en extern gepubliceerd. Interne kandidaten hebben een voorrangspositie.
Ben jij onze nieuwe collega?
Om onze nieuwe collega te worden geef je in je motivatie
alleen

een antwoord op de volgende vragen:
  • Wat trekt je aan in deze functie en onze organisatie?
  • Met welke ervaring versterk je ons team en waar ben je het meest trots op dat je professioneel bereikt hebt?
  • Met welke eigenschappen kom je ons team versterken?
  • Per wanneer ben je beschikbaar?
Contact

Inhoudelijke vragen over de functie?

Stel ze aan Louis Klomp
docent en Business Information Coordinator
meer...



Meer vacatures van Windesheim