Inloggen - Registreer  

Wagenparkbeheerder/Facilitair coördinator

Gjaltema - Groningen - 24-02-2024 Naar vacature  

Groningen | MBO4/HBO | 32 – 40 uur

Ga jij met ons de hoogte in?
Ben jij op je plek in een uitdagende en afwisselende functie waarbij je veel contact hebt met leveranciers en collega’s? Kun jij goed overzicht bewaren en ga je gestructureerd te werk? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als wagenparkbeheerder/facilitair coördinator ben je verantwoordelijk voor ons wagenpark en daarbij onze facilitaire zaken als beveiliging, schoonmaak en IT.

Wat ga jij doen als wagenparkbeheerder/facilitair coördinator?

Als wagenparkbeheerder/facilitair coördinator kom je te werken binnen ons gezellige familiebedrijf dat gespecialiseerd is in steigerbouw en verhuur van hoogwerkers, verreikers, bouwliften en materieel. In de afgelopen jaren hebben we aanzienlijke groei doorgemaakt. Daarom sta je in samenwerking met al jouw collega’s voor de mooie uitdaging om onze facilitaire afdeling verder te professionaliseren.

Als wagenparkbeheerder/facilitair coördinator bij Gjaltema combineer je moeiteloos het praktische met het theoretische. Door je brede takenpakket is geen dag hetzelfde en je verveelt je geen moment. Je bent een belangrijke schakel voor jouw collega’s, want jij zorgt ervoor dat alle ondersteunende processen soepel verlopen.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheid ligt bij het beheer van ons wagenpark. Daarnaast werk je aan het verbeteren en optimaliseren van ons werkterrein en alle gerelateerde aspecten, zodat alle medewerkers in een prettige en veilige omgeving kunnen werken.

Je houdt nauwlettend de ontwikkelingen binnen onze branche in de gaten, zoals wijzigingen in wet- en regelgeving. Neem bijvoorbeeld de wijzigingen binnen de Aanschafbelasting (bpm) in 2024. Het is aan jou om de gevolgen hiervan voor Gjaltema grondig te onderzoeken en creatieve, innovatieve oplossingen te vinden voor eventuele uitdagingen die zich voordoen.

Het onderhouden van nauwe relaties met externe leveranciers behoort ook tot jouw takenpakket. Hierbij analyseer je de behoeften van onze organisatie en houd je rekening met onze financiële mogelijkheden. Je zorgt ervoor dat de kwaliteit ten allen tijde gewaarborgd blijft.

Zijn we een match?

Een checklist zodat je snel kunt zien of we een match zijn:

Je kunt:

  • uitstekend plannen en organiseren;
  • snel schakelen en handelen;
  • goed samenwerken.

Je hebt:

  • een MBO4/HBO werk- en denkniveau;
  • relevante werkervaring;
  • financieel inzicht.

Je bent:

  • communicatief vaardig en een echte netwerker;
  • creatief en oplossingsgericht;
  • opmerkzaam en pro-actief.

Wat bieden we jou?


Wij bieden jou:
  • collega’s die net zo enthousiast zijn als jij en graag hun vakkennis en praktijkervaring delen;
  • werkdagen van maandag t/m vrijdag;
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV dagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband + 8% vakantietoeslag;
  • een dienstverband voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Je krijgt van ons een marktconform salaris, afhankelijk van opleiding en werkervaring;
  • een leuke en actieve personeelsvereniging.

Het Gjaltema Gevoel

Wij zijn de Gjaltema Groep; een
familiebedrijf
met meer dan
40 jaar specialisme
in steigerbouw en verhuur van hoogwerkers, verreikers, bouwliften & materieelverhuur. Met ons sterke dienstenpakket, bestaande uit o.a. montage en demontage, logistiek, opleidingen, advies, kwaliteitszorg en engineering zijn we een full-service leverancier in onder meer de bouw, de industrie en evenementen. Wij zetten in op een duurzame relatie met ons personeel. Afspraak is afspraak en we doen het samen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Gjaltema