Inloggen - Registreer  

Administratief Medewerker Logistiek

Start People - Utrecht - 25-04-2024 Naar vacature  

Wil jij een belangrijke rol spelen binnen het Parket CVOM en bijdragen aan een vlotte en nauwkeurige afhandeling van poststukken? Dan is dit jouw kans! Team Logistiek zoekt een nieuwe collega's die gedreven is om de administratieve processen soepel te laten verlopen.

Voor het Openbaar Ministerie in Utrecht zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Logistiek. Deze functies bied een uitdagende werkweek van 32-36 uur per week tot het einde van het jaar. De werklocatie is vanuit zowel Amsterdam als Utrecht goed te bereiken met openbaar vervoer.

Als Administratief Medewerker Logistiek ben je verantwoordelijk voor het tijdig en correct verwerken van diverse poststukken. Je selecteert, sorteert en registreert inkomende, interne en uitgaande post, inclusief aangetekende stukken. Daarnaast voer je postrondes uit, verzend je ontvangstbevestigingen, besluiten en andere correspondentie, en archiveer je alle documenten zorgvuldig. Je maakt dossiers verzendklaar voor de Rechtbank en voert eerste inhoudelijke beoordelingen uit op binnenkomende stukken. Ook scan je documenten in om ze digitaal te verwerken.

Kort samengevat:
  • Je voert postrondes uit;
  • Je verzendt ontvangstbevestigingen, besluiten en overige correspondentie die door de afdelingen digitaal of fysiek worden aangeleverd;
  • Je verzendt aktes en rijbewijzen;
  • Je archiveert alle inkomende en uitgaande post;
  • Je registreert dossiers ten behoeve van de Rechtbank en maakt deze verzendklaar;
  • Je bewerkt stukken voor, voert hiertoe een eerste inhoudelijke beoordeling uit en maakt de stukken scanklaar;
  • Je scant documenten in.

Wat we je bieden

  • Een werkweek van 32-36 uur (parttime/fulltime).
  • Een bruto uurloon tussen de € 15,00-€ 17,95.
  • Een wekelijks of 4-wekelijkse uitbetaling van jouw loon.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3% die gelijk bij je loonbetaling wordt uitgekeerd.
  • Een bepaalde tijd contract van 6 maanden o.b.v. detacheren.
  • Het Openbaar Ministerie hanteert de volgende reiskostenvergoeding: lage vergoeding €0,07 cent óf hoge vergoeding €0,20 cent per kilometer (afhankelijk van jouw vervoersmiddel en bereikbaarheid van de werklocatie vanaf jouw woning) excl. parkeerkosten. OV-kosten 100% vergoeding o.b.v. 2e klasse.
  • Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste recruiters & HR-Consultants.
  • Een opbouw van vakantiedagen bij een fulltime dienstverband van 10,87%.
  • Een bijdrage aan jouw persoonlijke ontwikkeling d.m.v. trainingen via de online RGF Academy.

Functie-eisen

Jij bent een collega met een sterk gevoel voor maatschappelijke betrokkenheid en je presteert goed in een dynamische omgeving waar snelheid en flexibiliteit belangrijk zijn. Stressbestendigheid is jouw tweede natuur en je zorgt altijd voor een hoge kwaliteit van je werk. Initiatief nemen, doorzettingsvermogen en collegialiteit zijn kernwaarden die jou typeren.

  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent proactief en neemt graag initiatief;
  • Ervaring met printwerkzaamheden is een pré.

Over het bedrijf

Parket CVOM is een dynamische werkomgeving waar intensief wordt samengewerkt met de andere OM-onderdelen en ketenpartners in heel Nederland. Werken bij Parket CVOM betekent een wezenlijke bijdrage leveren aan de maatschappij. De doelstellingen van Parket CVOM zijn stevig en de tijdsdruk is regelmatig groot, mede door de grote belangstelling die burgers en pers hebben voor onze activiteiten.

Parket CVOM is een dynamische werkomgeving waar intensief wordt samengewerkt met de andere OM-onderdelen en ketenpartners in heel Nederland. Werken bij Parket CVOM betekent een wezenlijke bijdrage leveren aan de maatschappij. De doelstellingen van Parket CVOM zijn stevig en de tijdsdruk is regelmatig groot, mede door de grote belangstelling die burgers en pers hebben voor onze activiteiten.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Start People