Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker klantenservice

Interparking - Rotterdam - 15-03-2022 Naar vacature  

Medewerker klantenservice
Rotterdam
Klant contact center
Op ons hoofdkantoor

Deel op:

De klantenservice van Interparking zorgt voor een ultieme klantbeleving door de klant op een professionele, vlotte en vriendelijke manier hulp te bieden. Onze klantenservice bestaat uit een frontoffice en een backoffice.

Als frontoffice medewerker sta je onze klanten vanaf ons prachtige hoofdkantoor op de 6e etage van het WTC Rotterdam te woord. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en biedt hen, voornamelijk telefonisch, hulp bij vragen en uitdagingen. Ook bestaat een deel van je werkzaamheden uit het zorgen voor een juiste administratie van abonnementen en dergelijken.

Heb jij ervaring met klantcontact, bied je graag hulp op een klantvriendelijke manier en weet jij hoe je om moet gaan met klachten? Dan zijn wij op zoek naar jou voor onze klantenservice!

Beschikbaarheid
Deze functie betreft een fulltime dienstverband voor 40 uur. Onze klantenservice is ook op zaterdag open en daarom kan het incidenteel voorkomen dat je ook op een zaterdag werkt.

Wat ga je doen?
Als frontoffice medewerker ben je door middel van een goede klantfocus (luisteren en begrijpen) in staat om de klant in zijn of haar behoeften te voorzien en draag je bij aan een positief imago van Interparking. Je bent samen met je collega's van de frontoffice verantwoordelijk voor het (telefonisch) te woord staan van onze klanten. Je houdt je bezig met:

  • Het op een juiste en klantvriendelijke wijze afhandelen van inkomend telefoon- en e-mailverkeer;
  • Klachtenafhandeling middels het geruststellen van en het bieden van hulp aan de klant;
  • Juiste en volledige registratie en zorgdragen voor een juiste coördinatie en afhandeling van inkomende klachten;
  • Klanten adviseren over parkeerproducten en voorzien in behoeften;
  • De klant proactief informeren over lopende acties bij Interparking;
  • Zorgen voor ‘upselling’ van parkeerproducten.
Wat is je profiel?
  • Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
  • 2 tot 3 jaar ervaring met klantcontact binnen een dienstverlenende omgeving;
  • Aantoonbare ervaring met klachtenafhandeling;
  • Een positieve instelling;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Commerciële werkervaring is een pré;
  • Servicegericht en enthousiast;
  • Hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Woonachtig in regio Rotterdam.
Wie ben jij?
Jij bent klantgericht en kunt goed samenwerken met je team. Je werkt graag samen voor een optimaal resultaat en toont iedere dag inzet om de klant tevreden te stellen. Je gaat nauwkeurig te werk en bent daarnaast zelfstandig genoeg om zelf aan de slag te gaan.

Wie zijn wij?
Interparking is een groeiende organisatie welke continu in beweging is. Onze klantenservice, onderdeel van het gehele klant contact center, houdt zich bezig met het verlenen van optimale service aan onze klanten. De vragen en verzoeken zijn uiteenlopend, van reserveringen tot facturen, maar ook klachten.

Binnen onze organisatie en op de afdeling heerst een informele bedrijfscultuur waar we streven naar verbetering en goed resultaat. Hier werken we dus met zijn allen hard aan.

Wat bieden wij?

Wij bieden jou een uitdagende functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid bij een gezonde organisatie! Verder krijg je:
  • Een werkplek op een toplocatie in het centrum van Rotterdam
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 2.100 en € 2.500
  • 25 vakantiedagen
  • Uitzicht op een vast contract
  • Een goede pensioenregeling
  • Korting op diverse merken van elektronica tot mode via Benefits at work
  • Toegang tot de Interparking Academy met meer dan 200 trainingen.
meer...



Meer vacatures van Interparking