Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
CKC & partners Hoofd Frontoffice
Ckc zoetermeer - via Culturele - 05-04-2024
Naar vacature
Hoofd Frontoffice
voor0.8 fte / 28.8 uur per week
| Vacature voor een Betaalde functie, Parttime | Sluitingsdatum:
26-04-2024
CKC & partners is hét centrum voor amateurkunst, cultuurparticipatie en cultuur- en techniekeducatie in Zoetermeer. Onze missie is om elke Zoetermeerder in contact te laten komen met kunst, cultuur en techniek. Jong, oud, onder schooltijd en in de vrije tijd, omdat creativiteit en verbeeldingskracht vaardigheden zijn waar je veel plezier van hebt en je tegelijkertijd steviger in de maatschappij zetten. Een bijzonder leuke klus waar we met ons team elke dag aan bouwen.Wij zijn per direct op zoek naar een
Hoofd Frontoffice
0.8 fte / 28.8 uurHet Hoofd Frontoffice geeft dagelijkse leiding aan de afdeling Frontoffice die bestaat uit interieurverzorgers, baliemedewerkers en technisch medewerkers. Wij zoeken iemand met coachende vaardigheden en met een sterke drive om samen met het team de ultieme klantbeleving te realiseren. Je streeft naar een optimale service voor onze gasten (cursisten, docenten, bezoekers) waarbij elk contactmoment met onze klantgroepen tot in de puntjes klopt.
Je werkt in deze functie samen met de hoofden van de andere afdelingen en je adviseert de directie over ontwikkelingen en kansen van jouw organisatie-eenheid.
Functie
- Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het totale gastvrijheidsbeleid;
- Je draagt zorg voor de monitoring van klanttevredenheid en stuurt actief aan op continue verbetering van onze dienstverlening;
- Je draagt zorg voor de actieve monitoring van trends en ontwikkelingen zodat de organisatie snel kan inspelen op de (veranderende) vraag;
- Je draagt met de receptiemedewerkers zorg voor een horecaconcept dat de culturele ontmoetingen in ons pand ondersteunt;
- Je bent verantwoordelijk voor opstellen van het afdelingsjaarplan en voor het (laten) opstellen en bewaken van de jaarbegroting van de afdeling frontoffice;
- Je plant en verdeelt het werk, geeft de prioriteiten aan en stimuleert de samenwerking binnen het team en tussen de teams;
- Je brengt jouw kennis op een enthousiaste manier over op medewerkers en je draagt zorg voor een goede samenwerking en sfeer binnen de afdeling;
- Je maakt deel uit van het kernteam; in dat team wordt het beleid en de uitvoering op het gebied van inhoud en bedrijfsvoering besproken en besloten;
- Je legt verantwoording af aan de directeur.
Wat verwachten wij van jou?
- Je hebt aantoonbare leiderschapskwaliteiten en ervaring met het aansturen van verschillende teams;
- Je hebt ervaring met en kennis van afdelingsbegrotingen en budgetverantwoordelijkheid;
- Je bent een people-manager, toegankelijk, optimistisch en betrouwbaar;
- Je bent besluitvaardig en communiceert duidelijk;
- Je hebt affiniteit met kunst en cultuur in brede zin.
- Je beschikt over een relevante hbo-/wo-opleiding. Ervaring met hospitality-management en/of theatertechniek is een pré;
- Je bent flexibel met werkdagen en werktijden, want onze activiteiten spelen zich vaak af buiten de reguliere kantoortijden.
Reageren
Herken je jezelf in bovenstaand profiel en ben je enthousiast geworden over deze functie? Stuur dan je CV en motivatie per e-mail naar Gaby Kuipers, werkenbij@ckc-zoetermeer.nl.- Je kunt op deze vacature reageren tot en met 26 april.
- De eerste ronde sollicitatiegesprekken vindt plaats op dinsdag 30 april in de middag.
- Een eventueel tweede gesprek volgt dan kort daarop: donderdag 2 mei.
Inlichtingen
Voor meer informatie over de functie kun jemeer...
Naar vacature
Meer vacatures van Ckc zoetermeer
Meer CKC & partners Hoofd Frontoffice vacatures