Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Opleidingsplek voor aankomend casemanager/toekomstig professional

Radmer Arbeidsadvies - Doetinchem - 03-05-2023 Naar vacature  

Heb jij een afgeronde hbo-opleiding in een paramedische richting, in de richting personeel & organisatie of toegepaste psychologie? Ben je toe aan je eerste of tweede échte baan na verschillende stages en afstudeeropdrachten? Sta jij stevig genoeg in je schoenen om leren en werken in het werkveld van Arbeid en Gezondheid te combineren en wil je waarde toevoegen aan onze cliënten, opdrachtgevers en adviseurs? Lees dan snel verder, jij bent misschien wel het talent dat wij zoeken!

Wie zoeken wij?

Ter uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een getalenteerde en enthousiaste medewerker die zich de komende jaren wil ontwikkelen tot een allround casemanager/ toekomstig professional die een ondersteunende rol gaat spelen in de cliëntgebonden activiteiten van onze re-integratiecoaches en arbeidsdeskundigen en verder mee wil groeien met onze organisatie.

Hoe zien jouw werkdagen eruit?

Naast jouw opleidingsdagen ga je stap voor stap het geleerde toepassen in de praktijk.
Dat betekent dat je nauw samenwerkt met alle collega’s van onze Arbodienst (praktijk ondersteuner bedrijfsarts, casemanager, bedrijfsartsen) en de rest van ons team; dat je telefonisch contact hebt met onze opdrachtgevers en hun verzuimende medewerkers; dat je rapportages schrijft en dat je de verschillende systemen van A tot Z leert kennen en gaat gebruiken.

Om thuis te raken in het werkveld van onze organisatie, loop je mee met collega’s arbeidsdeskundigen en re-integratiecoaches. Je gaat aan de slag met de voorbereiding van trajectrapportages en gaat op termijn deeltrajecten uitvoeren, afhankelijk van je ontwikkelroute. Langzaam krijg je steeds meer zicht op het reilen en zeilen binnen Radmer en kun je steeds zelfstandiger werken.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding in een paramedische richting, toegepaste psychologie of personeel & organisatie.
  • Je hebt je stages en afstudeeropdrachten klaar, misschien al een eerste werkervaring gehad en bent toe aan een stap verder.
  • Je vindt de wereld van arbeid en gezondheid, re-integratie en verzuim razend interessant en wil graag verder leren.
  • Je beschikt over sterke communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je vindt het prettig om zaken accuraat vast te leggen in systemen en maakt je deze snel eigen.
  • Je houdt van afwisseling, bent resultaatgericht, neemt verantwoordelijkheid en initiatief.
  • Je durft telefonisch contacten te leggen, bent tactisch doch doortastend in je gespreksvoering en hebt voldoende zelfvertrouwen en reflecterend vermogen.

Wat krijg jij daarvoor terug?

  • Een functie voor 28-32 uur per week.
  • Salaris in de junior schaal tussen 2.000, – en 2.500, – (gebaseerd op 40 u/w) passend bij opleiding, ervaring en kennisniveau.
  • Een supergezellig bedrijf waar hard werken en hard lachen samengaan.
  • Een eerste stap in jouw carrière met doorgroeimogelijkheden bij een club die je meer dan welkom zal heten.
  • We streven naar een startdatum per 1 juni 2023, afhankelijk van jouw beschikbaarheid.

Waar kom je te werken?

Je komt te werken in een organisatie met een goede en informele werksfeer, we zijn hard werkend, transparant en werken met humor en gezelligheid. De Radmer Groep bestaat uit

,
en
. Ons werkgebied is in Gelderland en Overijssel waarbij ons hoofdkantoor in Doetinchem staat. We werken met een team van ervaren arbeidsdeskundigen en adviseurs. De kwaliteit van onze dienstverlening staat altijd voorop. Er is veel ruimte voor nieuwe initiatieven, ideeën en persoonlijke ontwikkeling.

Enthousiast?

Ben jij het nieuwe talent dat wij zoeken en wil je graag in aanmerking komen voor deze functie? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar Eva Alink, manager bedrijfsvoering,

meer...



Meer vacatures van Radmer Arbeidsadvies