Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Supply Chain Planner RBU
Het takenpakket bestaat onder andere uit:
- Onderhouden van het contact met de klanten en leveranciers van de RBU,
- Maken van een lange termijn planning die aansluit bij de vraag van de klanten,
- Opstellen verkoopcontracten,
- Ondersteunen en adviseren Manager RBU.
Je profiel
Wij zoeken een collega, die- Een HBO diploma heeft op het gebied van supply chain management of bedrijfskunde,
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal heeft,
- Te allen tijde klantvriendelijk te werk gaat,
- Netjes en gestructureerd werkt,
- Zelfstandig kan werken, maar ook onderdeel is van het team,
- Oplossingsgericht werkt binnen de mogelijkheden van wet- en regelgeving,
- Een gezonde dosis humor heeft,
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar is.
Wat bieden wij?
De werkzaamheden vinden plaats op doordeweekse dagen gedurende kantoortijden en voornamelijk op kantoor in Haarlem.De functie kent:
- Een tijdelijke aanstelling, met mogelijkheden tot doorstroming naar een vaste aanstelling,
- Beloning vind plaats conform cao Ziekenhuizen, inschaling in FWG 50 (ca € 2.526,- – € 3.774,- per maand) en afhankelijk van opleiding en ervaring.
Verdere arbeidsvoorwaarde zijn onder andere:
- 8,33% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering van eveneens 8,33%,
- Bedrijfsfitness en mogelijkheid tot deelname aan een fietsplan.
De procedure
Als onderdeel van de procedure vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen bij de gemeente waar je ingeschreven staat. De tweede sollicitatieronde bestaat uit o.a. het behandelen van een casus.Je reactie
Reageren kantot en met woensdag 13 oktober 2021
via het sollicitatieformulier op onze website of per e-mail naar personeelszaken,
.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Marieke Pereboom, Manager RBU via telefoonnummer 023 – 54 64 010 of
meer...
Meer vacatures van Sahz