Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Financieel administratief medewerker
WAT FINANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER BIJ ONS ZO LEUK MAAKT
Voor de financiële administratie is Hermans & Schuttevaer – notarissen, adviseurs en mediators – op zoek naar een nieuwe collega. Vind je het een uitdaging om in de juridische wereld – van grote familiebedrijven en onroerend goed tot interessante organisaties en particuliere cliënten – jouw kennis toe te passen? Ben je als financieel administratief medewerker toe aan een nieuwe stap en heb je een flinke dosis aan ervaring die je graag inzet? Houd je van een dynamische werkomgeving en zie je het optimaliseren van financiële processen als een uitdaging? Dan maken we graag kennis met je.JE TAKEN EN WERKZAAMHEDEN
De financiële administratie is centraal georganiseerd te Utrecht. We hebben tevens een werklocatie in Amsterdam. Je wordt als financieel administratief medewerker zelfstandig ingezet bij de verschillende facetten van een administratie van een omvangrijk notariskantoor. Een van onze gezamenlijke aandachtsgebieden is het verder verbeteren van de efficiency van de financiële administratie. Werken met het ERP-systeem AFAS-Profit is voor jou vertrouwd. Het uiteindelijk doel is een servicegerichte afdeling en een vlekkeloos verloop van alle processen.- Generieke werkzaamheden als AFAS (finance) user
- Waarborging van juistheid en volledigheid administratie (beoordeling/controle boekingen)
- Mede zorgdragen voor maand- en kwartaal- afsluiting
- Mede controleren en begeleiden van de jaarlijkse begroting
JE OPLEIDING EN KWALITEITEN
- Een afgeronde MBO- of HBO- opleiding in de richting bedrijfseconomie of accountancy
- Circa 3 jaar werkervaring in een functie als financieel medewerker en/of ervaring binnen accountancy
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Goede kennis van MS Excel
- Ervaring met AFAS Profit
- Kennis van BI tooling is een pre
JIJ ALS PERSOON...
Als financieel administratief medewerker ben je nuchter, energiek en resultaatgericht. Pakt zaken proactief op en neemt op enthousiaste wijze eigenaarschap voor je taken en werkzaamheden. Dit gaat in overleg met de andere drie collegae van de financiële administratie.JE NIEUWE WERKKRING
Hermans & Schuttevaer is een kantoor – van notarissen, adviseurs en mediators – dat graag voorop loopt en innovaties omarmt. Met zo’n 80 mensen vormen we een, verspreid over onze kantoren in
en
. We werken graag op een informele manier met elkaar samen. De dossiers en thema’s zijn altijd interessant en relevant. We zijn werklustig met ruimte voor ontspanning.
Zo eten we elke dag samen met een luxe lunch verzorgd door kantoor en is er ruimte om je collega’s uit te dagen voor een leuk gezelschapsspel. Of speel je liever een potje karaoke op de vrijdagmiddag borrel? Elk jaar hebben we meerdere gezellige kantooruitjes zoals een cocktail workshop, wijnproeverij of bootje varen.
ONS AANBOD
- Een afwisselende en zelfstandige functie in een gemotiveerd team
- Een dynamische omgeving met ruimte en waardering voor eigen initiatief
- De mogelijkheid je breed te ontwikkelen onder aansturing van een ervaren manager
- 40 uur (32 uur bespreekbaar)
- 25 vakantiedagen
- Thuiswerk(plek) behoort tot de mogelijkheden
- Mogelijkheid aanvullend pensioen
- Elke dag een luxe lunch en vers fruit
- Elke vrijdagmiddag een borrel
PROCEDURE
Na een eerste gesprek voeren we een referentiecheck uit. Het kunnen overleggen van een VOG gedurende de proeftijd is voorwaarde voor een contract.HERKEN JIJ JEZELF IN DE VACATURE FINANCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER?
Klik op de “Solliciteer”-knop en kom bij ons solliciteren. We leren jou graag kennen.meer...
Meer vacatures van Hermans & Schuttevaer Notarissen