Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior UX Designer / Junior Interaction Designer

Handpicked agencies - Breda - 29-08-2022 Naar vacature  

Functieomschrijving

Jij represent die gebruiker. Altijd. Overal. Ook als ze er niet bij is. Of misschien zelfs juist dan. Door jouw ongeremde nieuwsgierigheid begrijp je wat zij nodig heeft, waar ze vandaan komt en waar ze naartoe gaat. Zo ga je iedere dag het avontuur aan.

32-40 uur per week | Breda / hybride | 2-3 jaar ervaring

Wat ga je doen als junior UX designer bij Weekend?

Als junior UX designer leer jij dagelijks van onze UX experts terwijl je ook met onze andere collega’s aan de tofste projecten van onze klanten werkt.

Je wilt de behoefte van de gebruiker begrijpen. Je doet onderzoek en voert gebruikerstesten uit om tot de kern te komen. Je werkt concepten en bevindingen uit tot user flows, wireframes en prototypes. Je presenteert jouw ontwerp en de keuzes die je gemaakt hebt aan de klant en je collega's. Ook volg je hoe de visual designers en developers jouw ontwerpen tot leven brengen.

Als junior UX designer werk je bij Weekend niet alleen aan korte energieke en merkgedreven projecten, maar krijg je ook de ruimte je vast te bijten in diepgaande projecten.

Natuurlijk sta je er niet alleen voor, want je
uit het UX team delen graag hun expertise met jou en helpen je groeien in je rol. Naast de UX designers, krijg je er nog een hoop andere toffe collega's bij zoals strategen, art directors en designers.

En je werkt ook regelmatig samen met specialisten van onze collega-agencies zoals (online) marketeers, CRO experts en developers. Want met de data van de CRO expert en de developer naast je, wordt jouw werk nog beter, slimmer en impactvoller.

Wie is Weekend?

We zijn niet alleen bijzonder gezellig (wat wil je, wanneer je altijd weekend hebt?), maar ook nog eens heel goed in wat we doen. Zo worden we door vakblad FONK al drie jaar op rij geroemd als één van de beste bureaus van Nederland en wonnen we in de voorbije periode legio aan mooie vakprijzen (Gouden DIA Award, Dutch Search Award, Website van Jaar Award, FD Gazelle).

Binnen onze drie voornaamste pijlers (branding & identity, digital product design en creative marketing) werken we voor de mooiste
, van de ‘leanste’ start-ups tot de ‘meanste’ triple A-merken - zoals Boerschappen, Stedin, Nespresso, Bruynzeel, Mexicano, Amphia Ziekenhuis, Johnson & Johnson y mucho más. We werken regelmatig samen met onze homeboys en -girls binnen de Handpicked agencies-groep op multidisciplinaire klantcases.

Wat betekent de Handpicked family voor jouw loopbaan?

Weekend is onderdeel van Handpicked agencies,
. Wij zoeken de magie waar specialismen samenkomen en we leren elke dag van en met elkaar. Onze familie bestaat uit 9 specialistische bureaus en 275 Handpicked collega's, die jou de mogelijkheid bieden om binnen het complete digitale vakgebied kennis uit te wisselen, aan innovatieve projecten deel te nemen en samen te werken aan de mooiste award winning projecten en klanten. Tegelijkertijd bieden we je binnen onze specialistische agencies een hoge betrokkenheid op de werkvloer zoals een kleine werkgever. We zijn onderscheidend en eigenwijs. En we voelen ons verbonden door het manifest en de

die wij belangrijk vinden.

Vereisten

Jij bent de ideale aanvulling op ons team als je...

  • een relevante opleiding hebt gevolgd, zoals CMD, New Media Design of Design for Interaction;
  • minimaal 2 jaar ervaring hebt als UX Designer (bij voorkeur bij een agency);
  • ervaring hebt met interactie ontwerp in Figma of Sketch;
  • nieuwsgierig bent en van afwisseling houdt;
  • niet bang bent om het vooral ‘gewoon te doen’; natuurlijk in samenwerking met - en onder begeleiding van - je UX collega’s;
  • je graag wilt ontwikkelen en wilt doorgroeien in je functie;
  • het leuk vindt om op de hoogte te blijven van de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied.

Wat heeft Weekend jou te bieden?

  • Een ervaren en ambitieus creatief team, dat staat te popelen om met je te sparren. We willen allemaal nog mooiere en effectievere campagnes en producten maken voor de tofste klanten;
  • Persoonlijk leer- en ontwikkelplan, en leren van en met superslimme collega’s en vakexperts om je heen;
  • Werken in een modern kantoor mét dakterras en bar in Breda (neem
alvast een kijkje). Ook krijg je de ruimte om thuis te werken;
  • Een persoonlijk budget voor je thuiswerkplek van €750,-, zodat jij er goed bij zit als je thuis aan het werk bent;
  • Een salaris tussen de €2300 en €3200 per maand (o.b.v. 40 uur), afhankelijk van jouw ervaring;
  • Reizen op jouw manier: een NS Business Card of met je auto tegen een reiskostenvergoeding (wanneer je buiten Breda woont);
  • Onbeperkt toegang tot coaching sessies van 25+ professionals op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, stress & burn-out, relaties, carrière en meer;
  • 26 vakantiedagen;
  • Prima pensioenregeling;
  • Iedere dag vers verzorgde lunch in onze Wonderbar;
  • Mogelijkheid om 2x per week te bootcampen met een personal trainer;
  • Teamuitjes, vrijdagmiddagborrels (met bier van eigen tap!), feestjes en talloze andere activiteiten, zoals ons jaarlijkse Handpicked Festival.
meer...



Meer vacatures van Handpicked agencies