Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Teammanager Servicedesk
Infrastructure & Cloud
36 - 40 uur
Associate degree Bsc.
Placed
Ben jij een gedreven senior Servicedesk medewerker die toe is aan de stap richting Teammanager? Of ben jij een Teammanager die graag in een nieuwe innovatieve en gedreven organisatie wilt werken? Solliciteer dan snel!
De organisatie, een financieel dienstverlener, is gevestigd in de regio Rotterdam en is onderdeel van een groep met meerdere financieel dienstverleners. Ze begeven zich binnen de hypothecaire markt en zijn flinke stappen aan het maken. Vanuit haar visie streven zij naar de hoogste klanttevredenheid en willen zij de ‘ones top shop’ zijn voor de zakelijke en particuliere markt.
Als Teammanager houd jij je bezig met:
- Het aansturen van het team dat verantwoordelijk is voor de performance van IT op alle werkplekken van de organisatie.
- Het helpen van jouw team met vragen, storingen en het verzorgen van de dag-tot-dag planning.
- Het coachen van jouw team en het motiveren om doelen te behalen en zichzelf daarbij altijd te blijven ontwikkelen.
- Het zijn van de perfecte meewerkend voor-man/vrouw vanuit jouw proactieve mentaliteit.
Eisen:
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring binnen een coördinerende rol of je hebt 5 jaar ervaring als werkplekbeheerder/ servicedeskmedewerker.
- Je bent in het bezit van het certificaat ITIL Foundation.
- Je hebt kennis van Microsoft365, AD en de Microsoft Server omgeving.
Arbeidsvoorwaarden:
- Je ontvangt een basissalaris tussen de €4.000 en €4.600 euro op basis van 40 uur werken.
- Je ontvangt een gunstige pensioenregeling waarbij je een eigen bijdrage hebt van minder dan 1%.
- Je ontvangt een opleidingsbudget om jezelf te blijven ontwikkelen.
- Je ontvangt 8% vakantiegeld een laptop en telefoon.
Meer vacatures van Impact Group