Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Inhouse intercedent
Uitvoering W&S 1e fase (werving & searching)
Wat je doet
Voor ons inhouse team, team Afval, zijn we op zoek naar een inhouse intercedent. In deze rol heb je de juiste drive om de juiste kandidaten te werven, organiseer je intakegesprekken, hou jij je bezig met de personeelsplanning en ben jij de persoon die het relatiebeheer onderhoudt, zowel met de klant als onze flexcollega’s. De doelgroep waar je o.a. mee te maken hebt zijn huisvuilbeladers en chauffeurs.Samen met 2 directe collega's, Brenda en Kelly, ben je verantwoordelijk voor de continue instroom en inzet van flexcollega’s. In overleg bepaal je de prioriteiten. Plan jij vandaag een aantal uur in je agenda om op zoek te gaan naar de kandidaten voor in je talentpool, staan er een aantal rondleidingen op de agenda, heb je ziekmeldingen waardoor de planning verandert of legt de klant een aantal nieuwe uitdagende vacatures bij je neer? Kortom, een rol, waarbij elke afdeling of teamleider zijn eigen wensen en behoeften heeft en jij weet daar heel goed in te schakelen. Dit houd je werk dynamisch en afwisselend. Jij zorgt ervoor dat we altijd voldoende mensen in de pool hebben en denkt vooruit. Jij weet waar je doelgroep zich bevindt en weet hier creatief op in te spelen maar weet ook op een goede manier het contact te onderhouden met de flexcollega’s en je klanten.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor 2 klanten, waarbij je er van uit moet gaan dat je voornamelijk in Moordrecht aanwezig bent en daarnaast minimaal 1x in de 1 a 2 weken bij de klant in Utrecht te vinden bent.
Wat we bieden
- Werken bij een “Best Workplace”, onze medewerkers komen op de 1e plaats.
- Work hard Play hard, wij vieren onze successen! Dit doen wij met leuke teamuitjes, spetterende feestjes en gave weekendjes weg.
- Actief Academy; persoonlijke ontwikkeling door training en opleiding.
- Persoonlijk keuze budget van 2% welke in te zetten is voor vrije tijd of meer salaris.
- Aantrekkelijke bonus regeling, vanaf dag 1 deel je hierin mee
- FiscFree, interessante bruto-netto regeling.
- De mogelijkheid om je vakantiegeld uit te laten betalen wanneer jij wil.
Wie ben jij
Jij verliest zelden of nooit het overzicht. Jij hebt een helicopterview, weet precies wat er speelt bij de klant en flexcollega’s. Jij bent o.a. verantwoordelijk met je collega voor de wekelijkse verloning, de planning, het verzuimbeleid, contractbeheer en weet ook nog nieuwe flexcollega’s uit de markt halen.- Jij hebt bij voorkeur ervaring als intercedent of in de HR, anders verwachten we dat je minimaal 2 jaar ervaring in een dynamische en commerciële werkomgeving hebt, waarbij je ook veel bezig was met plannen en organiseren en te maken had met ad hoc situaties.
- Jij bent communicatief sterk, commercieel en servicegericht
- Jij toont initiatief, bent creatief en durft out of the box te denken
- Jij blinkt uit in een dynamische en hectische werkomgeving
- Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau, rijbewijs B en bent in bezit van eigen vervoer
- Jij bent centraal woonachtig in de regio Zuid-Holland (voorkeur regio Waddinxveen/Woerden/Alphen aan den Rijn), zodat je de verschillende locaties kan bezoeken
Daarom Actief!
Onze kernwaarden zijn Persoonlijk, Dichtbij en Doen! Daar staan we voor. Voorop staat dat je vooral jezelf kunt zijn en plezier in je werk moet hebben. We zijn daarom niet voor niks uitgeroepen tot een “Best Workplace”. Dat maakt uitzendbureauzo leuk!
We zijn ambitieus en blijven groeien en hebben nu zo'n 50 locaties door het hele land. Het investeren in relaties is waar het in ons vak om draait. Dat geldt niet alleen voor onze klanten, maar ook voor flexcollega’s en collega’s. We staan graag klaar voor elkaar. Want dan presteer je het best. Voor elkaar.
meer...
Meer vacatures van Actief