Inloggen - Registreer  

HR-adviseur

Flexibility - Almelo - 07-04-2024 Naar vacature  

HR & OFFICE ASSISTANT (PER DIRECT)
Ben je op zoek naar een zeer afwisselende en dynamische rol en steek je graag je handen uit de mouwen? Ben je graag in contact met mensen en ga je tot het uiterste om de ‘huishouding’ van onze organisatie tot in de puntjes te verzorgen? In deze rol draag jij er zorg voor dat al jouw collega’s hun werk goed kunnen doen en daarmee ben jij een belangrijke schakel in de organisatie! Ben jij niet bang om deze uitdaging aan te gaan? Dan ben jij onze nieuwe collega!!!

Wat ga jij bij ons doen?

Als HR & Office Assistant ben jij het multitasking talent en maak je onderdeel uit van het HR / Office team. Je bent iemand die ons team hands-on ondersteuning biedt op het gebied van office management, events, ICT en HR ondersteuning bij zaken als screenings, contracten, werkopdrachten en alles daaromheen. Je weet snel te schakelen tussen diverse werkzaamheden en je voelt je hierin als een vis in het water. Jij draagt volledig zorg voor het office management en de daarbij behorende ondersteunende administratieve werkzaamheden bij HR. De uiteenlopende werkzaamheden pak jij met enthousiasme op en tijdens drukke momenten ben jij degene die het overzicht weet te houden. Met jouw klantgericht en dienstverlenende instelling weet jij het team ideaal te ondersteunen op de verschillende gebieden (HR, Facility en Officemanagement) en communiceer je met alle afdelingen van de organisatie en extern met de verschillende opdrachtgevers en leveranciers

Je bent iemand die graag dat stapje extra zet en met jouw positieve instelling en natuurlijke betrokkenheid zie je eerder mogelijkheden dan moeilijkheden en draag je bij aan het succes van onze organisatie.

Dit zijn jouw taken:

  • Aanspreekpunt voor alle facilitaire zaken, zoals schoonmaak, onderhoud van het pand, etc.
  • Meedenken en het aandragen van nieuwe ideeën en verbeteringen op het gebied van Facility en Office Management;
  • Organiseren van (klant)evenementen, personeelsbijeenkomsten, feestdagen, verjaardagen en jubilea;
  • De inkoop van bijvoorbeeld boodschappen, office supplies en merchandise;
  • Het inregelen van ICT-zaken als laptops en onze Office365 omgeving;
  • Bijhouden van het CRM-systeem en HRM-systeem;
  • Het spotten van mogelijkheden om HR-processen te verfijnen;
  • Het warm verwelkomen van nieuwe teamleden;
  • Beheren van ziek- en betermeldingen;
  • Het dienen als vraagbaak voor leidinggevenden en medewerkers voor HR vraagstukken. Wanneer een HR vraag niet door jou beantwoord kan worden, weet je feilloos wie daarvoor wel te benaderen is.

Wat verwachten we van jou?

  • Dat je een Mbo-opleiding hebt afgerond;
  • Je vindt het leuk om binnen een klein team te werken;
  • Je bent proactief, zelfstandig, leergierig en kan goed prioriteiten stellen;
  • Je bent accuraat en werkt gestructureerd en kritisch;
  • Een paar jaar ervaring in een HR / facilitaire functie zou fijn zijn.
  • Een goede beheersing van Nederlandse en Engelse in woord en geschrift;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Flexibility
Meer HR-adviseur vacatures