Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Helpdeskmedewerker (senior)

Recruitee - Dronten - 23-11-2022 Naar vacature  

Functieomschrijving

Ligt jouw expertise op het gebied van informatievoorziening en het helpen van collega’s om hier probleemloos mee te werken? Werk je proactief en ben je klantgericht ingesteld? Werk je graag in een team met humor en een goede onderlinge band? Reageer dan snel!

Helpdeskmedewerker (senior)

36 uur per week

Coloriet Advies en Support in Lelystad

Wie zijn wij?

Coloriet is dé specialist in wonen en zorg voor senioren in de gemeente Dronten, Lelystad en Zeewolde. Met meer dan 1400 cliënten en hun familieleden, ruim 1300 medewerkers en 600 vrijwilligers geven wij samen kleur aan waardevol leven. Coloriet biedt wijkzorg in de gemeente Dronten, Lelystad en Zeewolde en heeft 5 woonzorgcentra en een advies- en behandelcentrum.

Onze gepassioneerde (zorg-) medewerkers werken volgens de nieuwste inzichten en zoeken voortdurend naar oplossingen om de beste zorg te kunnen bieden. Daarbij wordt veel gebruik gemaakt van moderne informatiesystemen op PC’s en mobiele devices. Als helpdeskmedewerker zorg jij er voor dat collega’s daar probleemloos mee kunnen werken en van de juiste apparatuur worden voorzien.

Wie ben jij?

Je bent klantgericht en communicatief, wilt graag samenwerken en hebt doorzettingsvermogen. Verder ben je een energieke en zelfstandige helpdeskmedewerker die zich als een vis in het water voelt in een dynamische en technische werkomgeving. Je kan goed met deadlines werken en schakelt soepel tussen verschillende werkzaamheden. Je houdt overzicht over wat er gedaan moet worden en herkent wat prioriteit heeft.

Wat ga je doen?

Als helpdeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor gebruikers met automatiseringsvragen. Je registreert de meldingen, bewaakt de afhandeling en verstrekt hierover informatie aan gebruikers. Ook zorg je er voor dat nieuwe collega’s op ICT gebied aan het werk kunnen door ze te voorzien van de benodigde hardware, accounts en rechten. Coloriet maakt daarbij gebruik van identity management software en device management software. Je registreert uitgifte en inname van hardware in de configuratiedatabase. Organisatorisch maak je deel uit van de afdeling automatisering. Je stelt gebruikershandleidingen op en onderhoudt deze. We zoeken een toegankelijke collega die in staat is verbinding te maken met medewerkers op de werkvloer om tot het juiste resultaat te komen. Het begrijpen van de taal van de gebruiker is belangrijk.

Vereisten

Wat vinden wij belangrijk?

  • Minimaal een relevante afgeronde MBO-3 opleiding.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Ervaring als helpdeskmedewerker.
  • Ervaring met automatisering in de VVT-sector is een pré evenals kennis van ITIL.
  • In staat om zelfstandig en in teamverband te kunnen werken.
  • Vanuit het oogpunt van de eindgebruikers prioriteiten kunnen stellen.

Wij bieden

  • Bij wederzijds enthousiasme bieden wij een arbeidsovereenkomst aan voor onbepaalde tijd;
  • Verantwoordelijk en leuk werk in een enthousiast team;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden binnen Coloriet;
  • Deelname aan het fietsenplan, korting op sportabonnement of tablet/mobiele telefonie volgens het meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Een passend salaris conform cao VVT.

Enthousiast?

Meer weten? Bel Harko Aris 0320-290554, hoofd automatisering.
meer...



Meer vacatures van Recruitee