Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Servicedesk Facilities

Wur - Wageningen - 23-04-2024 Naar vacature  

article_published_on_label
4 april 2024
Locatie
Wageningen
Reageren

Jouw baan

Als
Medewerker Servicedesk Facilities
draag je bij aan de best mogelijke klantbeleving van medewerkers en studenten op het gebied van Facilities.
De Servicedesk Facilities (SDF) van Wageningen University & Research Centre coördineert en monitort alle facilitaire meldingen die gedaan worden door medewerkers en studenten. De SDF zorgt ervoor dat de gebruiker met zijn/haar meldingen bij hen terecht kan en dat deze efficiënt worden opgelost door henzelf of door de backoffice. Als Medewerker Servicedesk Facilities beantwoord je vragen, je biedt eerstelijnsondersteuning, verwijst door en coördineert de facilitaire meldingen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn:
  • Bieden van eerstelijns ondersteuning van meldingen bij de Servicedesk;
  • Afhandelen van gebruikersvragen van medewerkers over o.a. de systemen ProQme, WIN-PAK, KMS, Kuario, Inepro en MXP
  • Registreren van klachten, wensen, informatieverzoeken en storingen en het monitoren ervan in het Facilitair Management Systeem Planon;
  • In samenwerking met de backoffice informeren van de klant over de status van de melding;
  • Signaleren van onjuiste informatie op intranet van toegewezen aandachtgebied en zo nodig informeren van collega’s hierover.
  • Participeren in projecten en implementaties van Facilitaire contracten.
Je gaat samenwerken met tien andere collega’s in het team Servicedesk Facilities in het pand Actio op het campusterrein van de Wageningen Universiteit.

Jouw kwaliteiten

Jouw Kwaliteiten

Service- en klantgerichtheid staan bij jou hoog in het vaandel. Je haalt voldoening uit het verzorgen van een optimale dienstverlenging voor de (interne) klanten. Door jouw dienstverlenende instelling ben je in staat om snel en doeltreffend facilitaire verzoeken en incidenten te behandelen. Dit doe je op een proactieve en flexibele manier.

Daarnaast is het van belang dat je goed kunt omgaan met drukke situaties en prioriteiten kunt stellen, om een efficiënte en klantgerichte dienstverlening te waarborgen. Analytisch vermogen wordt gewaardeerd bij het oplossen van terugkerende problemen, terwijl je ook in staat moet zijn complexe vraagstukken aan te pakken. Samenwerken met collega's is een integraal onderdeel van de functie, waarbij jouw vermogen om binnen een team te opereren bijdraagt aan een succesvolle coördinatie van diverse facilitaire diensten.

Ook beschik jij over:
  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding niveau 4 of een net afgeronde HBO-opleiding
  • Bij Voorkeur ervaring op een servicedesk
  • Affiniteit met facilitaire processen
  • Kennis en ervaring met applicaties zoals een elektronisch bestelsysteem, FMIS, etc.
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Wur