Inloggen - Registreer  

Medior Inkoop Specialist

Breman - Zwolle - 10-04-2024 Naar vacature  

"Ceintuurbaan 15, 8022 AT Zwolle, Netherlands"
Algemeen
40 uur
Inkoop
Vacature fulltime
Binnen Breman Centrale Diensten zijn wij op zoek naar een Medior Inkoop Specialist. Heb jij al een aantal jaren ervaring en ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Je bent verantwoordelijk voor het tijdig verkrijgen van hoogwaardige producten en diensten onder de meest gunstige voorwaarden, om maximale waarde te genereren voor de organisatie binnen de toegewezen divisie. Als Inkoop specialist rapporteer je aan de Manager Inkoop.

Wat ga je doen?

Inkoop
  • Verzamelt inkoopbehoeften van de aangewezen divisie.
  • Analyseert markttrends en potentiële leveranciers, in samenwerking met de Inkoop Data Analist.
  • Initieert voorstellen voor samenwerking en stelt contracten op.
  • Voedt het inkoopmanagementsysteem met relevante data.
  • Je geeft zelfstandig leiding aan landelijke (tender) trajecten vanuit de preferred supplier lijst.
Communicatie
  • Informeert leveranciers over organisatorische procedures.
  • Communiceert inkoopafspraken intern.
  • Treedt op als liaison tussen vestigingen en leveranciers voor vraagstukken of klachten.
  • Adviseert het management over strategische inkoopzaken.
Contractmanagement
  • Zorgt voor de naleving van contracten en bewaakt kwaliteitsnormen.
  • Registreert en adresseert prestatieklachten.
Projecten
  • Participeert in projecten waar inkoop een essentiële rol speelt.

Iedereen energiepositief

Wij zijn Breman. Een familiebedrijf van ruim 1700 installatie-experts die vanuit 25 vestigingen bouwen aan een toekomst vol duurzame technische installaties. Iedereen energiepositief in 2025, dat is ons doel. Dan geven wij meer energie terug dan het kost aan medewerkers, klanten en de aarde. En als we samenwerken, kunnen we vandaag al het verschil maken voor morgen. Dát is waar wij voor gaan en waar jij een impactvolle bijdrage aan kan leveren.

Wat doet Breman?

De collega’s bij de gespecialiseerde Breman vestigingen zijn werkzaam binnen de divisies woningbouw, woningbeheer, utiliteit, woningrenovatie, en binnen onze eigen installatiefabriek. Onze collega’s houden zich dagelijks bezig met duurzame energiesystemen, verwarmingsinstallaties, elektrotechniek, regeltechniek, luchtreinigingsinstallaties en service en onderhoud voor de zakelijke en particuliere markt. Op de kantoren zorgen onze werkvoorbereiders, tekenaars, engineers, ICT-ers, HR-specialisten en alle andere collega’s ervoor dat onze vakmensen op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren.

Breman Centrale Diensten

Breman Centrale Diensten ondersteunt onze vestigingen in het hele land. Met zo’n 130 vakkundige en gezellige collega’s zorgen we er samen voor dat de bedrijven in het land de informatie, tools, administratieve en proces ondersteuning ontvangen voor de dagelijkse gang van zaken. Denk hierbij aan ondersteuning op het gebied van IT, inkoop, salarisadministratie, HR, communicatie, marketing, en juridische zaken.

Het Breman familiegevoel

We bestaan bijna 100 jaar en zijn één van de grootste installatiebedrijven van Nederland. Toch voel je bij ons de warmte van een familie en een hechte groep. Bij Breman draait het om de mens! Zonder onze mensen kunnen wij niet bestaan. Daarom investeren we in jou. Met onze eigen Breman Academy bieden we opleidingen en kansen voor persoonlijke groei. Samen leren we, maken we fouten en helpen we elkaar vooruit. Kortom, we werken samen als een echte familie.

Dit neem je mee

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een relevante richting.
  • In bezit van NEVI 1 en 2 of bereid dit te behalen.
  • Bewezen ervaring in inkoop binnen een centrale organisatie.
  • Uitgebreide kennis van inkoopstrategieën en -processen.
  • Analytisch vermogen om trends te herkennen en te analyseren.
  • Sterke communicatieve vaardigheden voor effectieve interne en externe communicatie.
  • Vaardigheid in contractmanagement en projectdeelname, in de vorm van dienend leiderschap.
  • Een proactieve, leergierige en klantgerichte houding.
  • Een teamspeler met een creatieve aanpak en het vermogen om strategisch te denken.
  • Je kijkt naar het totale kostenplaatje (TCO), ook voor de eindgebruiker en de wereld waarin we leven.

Dit krijg je van ons

Bij Breman heb je het goed voor elkaar. Zowel op het gebied van materiaal en tools, als qua fijne collega’s en ontwikkelingsmogelijkheden! Wat betekent dit concreet?

  • Een baan met veel verantwoordelijkheid waarin jij initiatief neemt, omdat we erop vertrouwen dat jij de specialist bent;
  • Een goed salaris dat meegaat met jouw ontwikkeling + een winstregeling;
  • Per jaar krijg je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (o.b.v. fulltime dienstverband);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo krijg je goede pensioenregeling en meer;
  • Jouw ontwikkeling is belangrijk! Daarom faciliteren wij doorgroeimogelijkheden. Onder andere via opleidingen en ons E-learning platform;
  • Een informele werksfeer met een hechte groep collega’s;
  • Naast al het harde werken maken we natuurlijk ook tijd voor gezellige bedrijfsuitjes, barbecues of andere evenementen. Met als hoogtepunt het jaarlijkse landelijke Breman feest waarbij álle bedrijven en collega’s samenkomen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Breman