Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Personeelsadviseur
Ambulancezorg Groningen - 20-01-2022
Naar vacature
28 - 32 uren per week
Startdatum
1 april 2022
Sluitingsdatum
7 februari 2022
Gewenste werkervaring
4-5 jaar
Opleidingsniveau
HBO
Contracttype
Bepaalde tijd
Functiewaardering
FWG 55
Status
Open
Waar ga je werken?
Ambulancezorg Groningen staat met ongeveer vierhonderd gedreven en goed opgeleide medewerkers dagelijks klaar om professionele ambulancezorg in de provincie Groningen te leveren. Ons werk is dynamisch, afwisselend en we doen dit met aandacht voor onze patiënten, voor elkaar en voor de wereld om ons heen. We werken vanuit 13 ambulanceposten verspreid over de provincie Groningen en vanuit de Meldkamer Ambulancezorg in Drachten.Ben jij op zoek naar een uitdagende functie waarin je vanuit de P&O discipline bijdraagt aan het primaire proces en de ondersteunende diensten van de ambulancezorg? Voor de afdeling P&O zijn wij op zoek naar een proactieve en toonaangevende
P&O-adviseur
Jouw verantwoordelijkheden
Je adviseert en ondersteunt directie, leidinggevenden en medewerkers op het gebied van personeel en organisatie en je draagt bij aan het opstellen van het personeelsbeleid. Dit betekent voor je werkzaamheden als P&O-adviseur dat je:- De correcte uitvoering van cao, arbeidsrechtelijke en arbeidsvoorwaardelijke regelingen bewaakt.
- Periodiek de benodigde managementinformatie opstelt (verzuim, verlof, bezetting, mobiliteit). Daarnaast maak je analyses en adviseer je het hoofd P&O en het management over vervolgacties.
- Functioneel beheerder AFAS bent m.b.t. de HR werkprocessen. Je ondersteunt IT bij updates en verdere ontwikkeling van AFAS Insite en Profit.
- Toegevoegde waarde creëert voor het lijnmanagement dankzij jouw adviesvaardigheden. Met jouw motiverende en coachende houding zet je P&O nog beter op de kaart.
- Zowel op operationeel, tactisch alsook deels op strategisch-voorbereidend gebied verantwoordelijk voor het gehele P&O-werkveld bent met als specifieke aandachtsgebieden werving & selectie, verzuim, meldkamer en duurzame inzetbaarheid.
Wat vragen we van jou
- Je hebt een afgeronde HBO opleiding op het gebied van HRM of Bedrijfskunde.
- Je hebt 3 – 5 jaar werkervaring in een zelfstandige en allround P&O functie.
- Je hebt goede kennis van de AFAS HR modules en je kan het dagelijkse beheer hiervan uitvoeren.
- Je bent een stevige en resultaatgerichte adviseur en je hebt gedegen kennis van en ervaring met de gehele P&O-cyclus. Leidinggevenden hebben aan jou een klantgerichte en besluitvaardige sparringpartner.
- Je hebt een duidelijke visie op het HR vak. Daarnaast ben je van toegevoegde waarde voor de organisatie en dat weet je op alle niveaus uit te dragen.
- Je hebt een sterk verbindend vermogen. Je steekt tijd en energie in vernieuwing en verbetering, zonder de menselijke aspecten uit het oog te verliezen. Tevens functioneer je goed in een veranderende omgeving.
Wij bieden
Een uitdagende functie in een dynamische organisatie die medewerkers in staat stelt zich verder te ontwikkelen. De functie is ingedeeld in FWG 55, conform cao Ambulancezorg. Daarnaast bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering en een levensfasebudget. Het aanleveren van een verklaring omtrent gedrag is een vereiste.Interesse?
Spreekt de functie je aan? Reageer dan vóór 7 februari 2022 door te klikken op de button “Solliciteren” op deze pagina. De gesprekken vinden plaats op vrijdag 18 februari 2022. De vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Lilian Janssen, Hoofd P&O, telefoonnummer 06 - 57454138.meer...
Meer vacatures van Ambulancezorg Groningen