Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Technisch support engineer

AlmeerseBanen - Almere - 03-04-2024 Naar vacature  

Onze Support Engineers zijn het eerste aanspreekpunt van onze partners en helpt hen met het oplossen van vragen rondom telefonie, internet en netwerk. Je werkt soms onder flinke druk, maar blijft desondanks rustig, vriendelijk en oplossingsgericht.

Initiatief is belangrijk in deze positie: oplossingen vind je door zelf op onderzoek uit te gaan, bijvoorbeeld aan de hand van een incident en het spitten in technische documentatie. Kom je er toch niet uit? Dan kun je natuurlijk altijd terecht bij één van onze ICT Engineers.Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:

  • Binnenkomende tickets en calls beantwoorden;
  • Snel inzicht verkrijgen in het probleem door het stellen van gerichte vragen;
  • De klanttevredenheid verhogen door een adequate afhandeling van de storingen;
  • Gedegen (basis)kennis opdoen, borgen en uitdragen ten aanzien van onze diensten.

Wij

vragen

WIE BEN JIJ?

  • Je hebt bij voorkeur – maar niet noodzakelijkerwijs - ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt enige kennis van telecom en internet (en bij voorkeur ook van ICT-werkplekbeheer);
  • Je stelt alles in het werk om de klant zo goed en snel mogelijk te helpen;
  • Je beschikt over goede communicatievaardigheden en een klantgerichte houding;
  • Je hebt een getraind oor voor klantvragen en kunt goed interpreteren;
  • Je kunt goed het overzicht houden en je bent stressbestendig;
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Wij

bieden

OVER ONS

Enreach is een marktleider op het gebied van communicatie. Wij bieden het meest stabiele en innovatieve communicatieplatform voor de commerciële markt. Via ons eigen netwerk (met ondersteuning van verschillende onderling verbonden datacenters) leveren wij professionele mobiele, telefonie- en datadiensten met behulp van vooruitstrevende ICT-technieken. Door onze flexibele en professionele aanpak hebben we een belangrijke marktpositie verworven die we de komende jaren verder willen uitbouwen via het indirecte verkoopkanaal. Je komt te werken in een dynamische organisatie waar geen dag hetzelfde is. In 2017 hebben we ervoor gekozen om onze organisatie te runnen volgens het managementmodel van Holacracy. Wil je hier meer over weten, kijk dan eens op:

.

WAT BIEDEN WIJ?

  • Een uitdagende functie in vast dienstverband binnen een ambitieus, internationaal, innovatief en opschalend IT/Telco bedrijf;
  • Een inspirerende, dynamische werkomgeving bij een gezellige club techneuten met ambitie;
  • Ruimte voor autonomie en persoonlijke groei;
  • Een goed salaris en aantrekkelijke regelingen rondom pensioen en vakantiedagen;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van AlmeerseBanen