Inloggen - Registreer  

Medewerker Servicekosten En Financiele Administratie Def

Thuisbijantares - Venlo - 29-03-2023 Naar vacature  

Antares is een ambitieuze woningcorporatie met ongeveer 6.000 woningen en ruim zestig
collega’s. Ons kantoor is gevestigd in Venlo, stadsdeel Tegelen. We bieden een betaalbaar,
goed onderhouden en duurzaam thuis voor mensen die daar niet zelf in kunnen voorzien.
Samen met onze huurders en partners zorgen we voor een leefbare woonomgeving. Elke
dag werken we samen aan woongeluk door de klantbeleving centraal te stellen in alles wat
we doen. De kernwaarden authentiek, dichtbij en verbonden vormen ons DNA en
verbinden ons met elkaar. Wil je meer weten over wie wij zijn en wat we doen? Kijk dan
eens op onze website: www.thuisbijantares.nl.

Wij zoeken per direct een:
Medewerker Servicekosten en Financiële Administratie (30-36 uur)
Een klantgerichte administratieve duizendpoot, die geen detail ontgaat
Jouw team Je werkt met vier andere collega’s samen in het team Financiën. Ieder heeft zijn eigen
specialisme. Financiën maakt deel uit van het overkoepelende team Bedrijfsvoering waarin
alle ondersteunende diensten zijn ondergebracht. Jouw direct leidinggevende is de
manager Bedrijfsvoering.
Jouw werkzaamheden
Jij zorgt er met name voor dat het hele proces van de servicekosten voor alle complexen
soepel en correct verloopt en dat de servicekosten tijdig en correct zijn vastgesteld,
verwerkt en afgerekend. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het leveren van de juiste
input voor onder andere de begroting en jaarrekening en zorg jij dat de facturatie aan
derden tijdig wordt verwerkt. Ook verricht je diverse werkzaamheden op het gebied van
financiële administratie, debiteurenadministratie en huuradministratie. En bereid je de
betalingen voor die namens Antares worden verricht via de bank.
Jouw profiel
In deze functie is het belangrijk dat je gemakkelijk contact legt met collega’s en
leveranciers, gericht op de samenwerking en het uitwisselen van informatie voor de

werkzaamheden. Daarnaast is het ook belangrijk dat je:
  • Nauwkeurig bent en consequent let op details
  • Je werkzaamheden op een systematische wijze opzet en daarbij de juiste
prioriteiten stelt
  • Met een analytische blik naar de beschikbare informatie kijkt en hieruit de juiste
conclusies weet te trekken.
Waar zijn wij daarnaast nog naar op zoek?
  • Een mbo-werk- en denkniveau aangevuld met specifiek op de functie-inhoud
afgestemde opleidingen/cursussen
  • Ervaring in een soortgelijke functie (bijvoorbeeld medewerker financiële
administratie)
  • Kennis van of in ieder geval affiniteit met het werken binnen een woningcorporatie
Ons aanbod
Jij werkt nauw samen met collega's maar bent eigenaar van jouw verantwoordelijkheden.
Je krijgt daarbij de benodigde vrijheid en ondersteuning. Daarnaast is er ruimte voor
persoonlijke en professionele groei in een platte, klantgerichte én tikkeltje eigenwijze
organisatie met een informeel karakter en toffe collega’s. Kom zelf maar ervaren!
Wat hebben wij nog meer te bieden?
Deze functie is ingeschaald in salarisschaal G: €3.095-€3.789 op basis van een 36 uurs
werkweek en cao Woondiensten 2023. Het exacte salaris wordt afgestemd op jouw
ervaring en aangevuld met een loopbaanbudget (€ 900 o.b.v. 36 uur), een
vitaliteitsbudget (€ 250) en een eindejaarsuitkering van 3% bij het behalen van de
teamdoelen.
Informeren en solliciteren
Herken jij je in dit profiel en word je nieuwsgierig naar wie wij zijn? Laten we dan eens
kennismaken! Stuur je motivatiebrief en cv naar: personeelszaken@thuisbijantares.nl
o.v.v. ‘Medewerker servicekosten’. Voor eventuele vragen over deze leuke functie kun
je contact opnemen met manager Bedrijfsvoering Tom Eikenboom via
t.eikenboom@thuisbijantares.nl of (085) 485 99 82.
Een ‘Verklaring Omtrent Gedrag’ (VOG) en een assessment maken standaard deel uit van
onze selectieprocedure.
Reageren kan zolang de vacature open staat op onze eigen website.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Thuisbijantares