Inloggen - Registreer  

Medewerker Klantenservice

Lavans - Diemen - 14-04-2024 Naar vacature  

'Een tevreden klant is goed, een enthousiaste klant veel beter.'

Concreet is dit wat je doet:

Als medewerker klantenservice op servicecentra Diemen ben je de verbindende schakel tussen de klant, de leverancier en de interne organisatie. Samen met o.a. accountmanagers en servicemedewerkers vorm je een hecht, klein, slagvaardig klantenteam waarbij maximale klanttevredenheid en een optimale dienstverlening centraal staan. Je werkt intensief samen met je collega’s van de binnendienst in Helmond, maar ook met collega Servicemedewerkers in Diemen.

Je rapporteert aan je teamleider van het (commerciële) klantenteam waar jij deel van uitmaakt.
Ten behoeve van een optimale klanttevredenheid in het volledige commerciële proces van pre-sales tot en met after-sales bied je een hoogwaardig niveau van ondersteuning in alle mondelinge en schriftelijke communicatie tussen Lavans en haar klanten. Belangrijkste taken hierin zijn het proactief handelen ten behoeve van de kwaliteitsbeleving van de klant, het oplossen van door de klant ingebrachte servicemeldingen en het vlekkeloos uitvoering geven aan de administratieve processen, offerte- en orderverwerking.

Dit hoort er ook bij:

Je wordt gedreven door het succes van je team. Met jouw aanpak enthousiasmeer je mensen en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Begaan zijn met klanten is vanzelfsprekend omdat je hen een "zorgeloze omgeving wil bieden". Je bent overtuigd van jouw toegevoegde waarde voor de klant, hebt overzicht en houdt regie, ondersteunt graag je collega’s en houdt van een uitdaging.

Wat je meeneemt:

  • Je MBO niveau 4 / HBO werk- en denkniveau
  • Je klantvriendelijkheid
  • Je passie voor klanten en collega's
  • Je gemak om samen te werken
  • Je focus op teamresultaat
  • Je proactieve en initiatief nemende houding
  • Je (zelf)overtuiging en moed
  • Je teamgeest en gedrevenheid

Wat je van ons mag verwachten:

Lavans hecht veel waarde aan eigen inzicht en initiatief. Je krijgt veel ruimte om zelfstandig invulling te geven aan je werk. Ook vinden wij persoonlijke ontwikkeling belangrijk. Je krijgt de kans om deel te nemen aan overlegvormen, workshops, trainingen en interne stages. Voor jouw voortgang én die van Lavans.

Uiteraard ‘gooien wij je niet in het diepe’. Je begint deze uitdaging met een uitgebreide kennismaking met onze organisatie en onze mensen. Zo krijg je een goed beeld van het productieproces en de systemen van Lavans, maar zeker ook van alle collega’s en onze klanten.

Je wordt onderdeel van een hecht, gezellig en altijd positief gestemd team. De lijntjes zijn kort bij Lavans en geen een vraag is te gek.
Lavans vindt het belangrijk dat jij een goede werk-privé balans ervaart. Lavans kent in deze functie een

werkweek van 21 – 29 uur,

 waarin ruime vrijheid en flexibiliteit op meerdere vlakken in jouw functie garant staan.
Met ons programma '
leren is leuk’
 krijg je volop ruimte om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling, Maak onbeperkt gebruik van onze online leeromgeving met 250 uiteenlopende cursussen of initieer en volg ’n team workshop.

Onder de noemer 
‘Lavans in balans’
 bieden we je tal van initiatieven die ervoor zorgen dat je letterlijk en figuurlijk lekker in je vel zit. Zo hebben we een eigen fysiotherapeut in huis. Daarnaast staat in april de Lavans Halve van Helmond op het programma. Hiervoor is het mogelijk om samen met je collega’s te trainen en uiteindelijk deel te nemen aan ‘De Lavans Halve van Helmond’.

Interesse?

We horen graag van je.
Heb je vragen over deze functie, neem dan contact op met Femke van Duijnhoven (HRM) via 06-30767930 of via vacatures@lavans.nl

Op 'n rijtje: Medewerker Klantenservice (regio Diemen)


Contract:
21 -29

Opleiding:
MBO

Competenties:
klantvriendelijk, nauwkeurig, stressbestendig, servicegericht, resultaatgericht

Kerntaken:
verbindende schakel tussen klant, leverancier en interne organisatie

Voel jij je aangesproken?

Reageer dan direct via het online sollicitatieformulier op onze website. Vergroot je kansen door een treffende motivatiebrief te schrijven waaruit duidelijk blijkt:

  • Wie jij bent;
  • Waarom je bij Lavans wilt werken;
  • Waarom jij dé kandidaat bent voor deze functie.
Heb je vragen over deze functie, neem dan contact op met
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Lavans
Meer Medewerker Klantenservice vacatures