Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
ICT medewerker
Jouw werk is belangrijk. Als collega’s computerproblemen hebben, kunnen zij hun werk niet goed doen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor CED-collega's als er ICT vragen zijn. Je hebt van nature een klantvriendelijke houding en veel handigheid met ICT.
Eerste aanspreekpunt voor ICT ondersteuning
Je helpt collega’s met ICT vragen, want jij bent het eerste aanspreekpunt voor de organisatie bij verstoringen, verzoeken en ICT vragen. Je ondersteunt bij het gebruik van kantoorautomatisering, applicaties en randapparatuur. Je registreert, analyseert en behandelt ICT verzoeken. Je schakelt tijdig 2e
of 3
e
lijns ondersteuning in en coördineert de opvolging van escalaties. De ICT servicedesk beheert autorisaties en accounts.
ICT beheer
Je beheert applicaties, checkt releases, zorgt voor autorisaties en schrijft handleidingen. Je geeft training en instructie, denkt mee en hebt inspraak in de ontwikkeling van het IT werkveld en bent betrokken bij veranderingen.Je collega’s van de ICT servicedesk
In het ICT team heb je nog vier collega’s; twee op de servicedesk, een applicatiebeheerder AllSolutions en een tactisch IT medewerker. Je leidinggevende is de manager bedrijfsvoering. Daarnaast heb je nog 200 enthousiaste collega’s. Ons kantoor is aan de Hoofdweg 70, vlakbij Rotterdam Alexander.Over de CED-Groep
De CED-Groep is een landelijk werkend onderwijsadviesbureau met 200 enthousiaste collega’s die met elkaar de beste kansen creëren voor kinderen in het onderwijs en kinderopvang. We ontwikkelen inspirerende leermiddelen en geven betekenisvolle professionalisering en effectieve begeleiding.Wat vragen wij van jou als ICT servicedesk medewerker
- Een succesvol afgeronde ICT opleiding, tenminste op MBO-4 niveau.
- bij voorkeur enkele jaren ervaring op een Servicedesk
- Microsoft 365, Sharepoint, Teams, Outlook, Word, Excel en Powerpoint hebben geen geheimen voor jou.
- een zeer klantvriendelijke en dienstverlenende houding.
- een antenne voor het signaleren van klantbehoeften en speelt daar met advies op in.
- leergierigheid en je maakt je zaken snel eigen.
Wat biedt de CED-Groep?
- Arbeidsvoorwaarden volgens de cao-AOJ
- Salaris tussen de € 2.125 en € 3.050,- bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van je ervaring
- In eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor één jaar in de functie van medewerker servicedesk ICT met de intentie te verlengen
- Vijf weken vakantie
- Vakantietoeslag van 8%
- Reiskostenvergoeding
- Goede bereikbaarheid van je werkplek met OV en eigen vervoer. Bij ons gebouw is voldoende en gratis parkeerruimte.
- Opname in pensioenfonds ABP
- Collectieve ziektekostenverzekering en arbeidsongeschiktheidsverzekering
- Persoonlijk budget voor vitaliteit en professionalisering
Meer informatie over de vacature
Je kunt contact opnemen met Arnout Sprenger, manager bedrijfsvoering, tel 06-50624187.Solliciteren als ICT-medewerker servicedesk
meer...Meer vacatures van Ced-groep