Inloggen - Registreer  

Backoffice medewerker juridisch

Alfa - Leiden - 11-04-2024 Naar vacature  

Je weet van aanpakken, overzicht houden, snel schakelen, de juiste prioriteiten stellen en de rust bewaren. Gevraagd en ongevraagd sta jij je collega's bij. Het is belangrijk dat je verantwoordelijkheid neemt en inzicht hebt in, soms complexe, materie. Je ontzorgt onze adviseurs, zodat zij de tijd en ruimte hebben om onze klanten optimaal te kunnen bedienen. Alfa is een decentrale, mensgerichte accountants- en adviesorganisatie. Voor jou als backoffice medewerker juridisch betekent dit dat je komt te werken bij een organisatie waar je veel verantwoordelijkheid krijgt. Alfa kent geen partnerstructuur, maar biedt jou de mogelijkheid zelf eigenaar van onze organisatie te worden. Zo ben je niet alleen voor de organisatie, maar ook voor jezelf aan de slag. Hoe mooi is dat? 

LI-HYBRIDE #LI-MD1
Wat ga je doen als backoffice medewerker juridisch?
  • Agendabeheer en het plannen van afspraken
  • Opstellen van juridische correspondentie
  • Verwerken van juridische correspondentie
  • Opstellen van organogrammen, notuleren interne klantbesprekingen
  • Klaarleggen van de benodigde stukken, effectieve dossierbewaking en planning
  • Verwerken administratieve gegevens
  • Signaleren van ad-hoc zaken en het nemen van bijbehorende acties
  • Termijn bewaking
Je krijgt een spilfunctie tussen het fiscaal-/juridisch team, bestaande uit 22 fiscalisten/juristen. Je ontvangt goede begeleiding en wordt uitgenodigd voor het vaktechnisch overleg. Nauwe samenwerking met andere disciplines binnen Alfa is van essentieel belang om ons optimaal in te kunnen zetten voor onze klanten.

Is jouw interesse gewekt en wil jij meer weten over de functie, Alfa of de arbeidsvoorwaarden? Kijk dan op werkenbijalfa.nl of neem contact op met Roos Lambregts (Regio Recruiter West), 06 817 393 04 of rlambregts@alfa.nl

Alfa Leiden

Wat heb je nodig in deze functie?

  • Minimaal een MBO diploma;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring;
  • Gestructureerde werkhouding;
  • Kritisch, neemt graag initiatief en werkt accuraat;
  • Je kan goed plannen en organiseren en je bent stressbestendig;
  • Affiniteit met juridische dienstverlening, ICT toepassingen en bent communicatief vaardig.

"Groeien bij Alfa is groot worden in wat echt telt"

Remco Bakhuis
Senior assistent accountant
Ik ben Remco en werk al 9 jaar bij Alfa Achterhoek. Bij Alfa draait alles om ontwikkeling, en ik heb mezelf flink kunnen ontplooien, waaronder met het Persoonlijk Ontwikkeltraject en een 2-jarige

opleiding
van bedrijfseconomie naar accountancy.
Wat mijn baan zo gaaf maakt? De
variatie
! Van administratie tot het opmaken van jaarrekeningen en nieuwe collega’s de kneepjes van het vak leren. Ik vind het heel belangrijk om nieuwe collega’s een

warm welkom
te heten en in te werken, waardoor ik inmiddels bekend sta als de 'vraagbaak' van de Achterhoek.
De
werksfeer
is top, we werken hard maar hebben ook veel
plezier
samen. Met Jong Achterhoek, ons team van collega’s tot 35 jaar, organiseren we om de zoveel tijd ook toffe activiteiten, van escaperooms tot F1-kampioenschappen. Die variatie is volgens mij ook essentieel, aangezien je zoveel tijd aan het werk bent, kan het maar beter leuk zijn!"

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Alfa
Meer Backoffice medewerker juridisch vacatures