Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Customer Support Agent (12-24h)
Kom werken bij een snelgroeiend en divers bedrijf dat een belangrijke speler is in een duurzame toekomst! Bij Fastned draag je actief bij aan het versnellen van de transitie naar elektrisch rijden door te bouwen aan hoogwaardige laadstations op toplocaties. Ons doel is een Europees netwerk van 1.000 snellaadstations waar elektrische rijders hun auto kunnen opladen met energie uit zon en wind.
Part-time · Amsterdam, The Netherlands
Jouw rol
Als onze Nederlandse Customer Support Agent focus je je niet alleen op de vragen van onze klanten, maar help je met het verbeteren van alle contactmomenten; van de uptime van onze laders tot verbeteringen in onze app.Klanten contacteren ons via de Fastned app, email, telefoon en Social Media. Om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, reageer je altijd tijdig en accuraat. Je kent de behoefte van onze klanten en je beantwoordt daardoor niet alleen de eerste vraag van de klant, maar zorgt er met jouw goede uitleg ook voor dat de klant de volgende keer geen hulp meer nodig heeft.
Verder denk je ook na over hoe wij onze eigen processen kunnen verbeteren, en deel je je opgedane kennis met je collega’s en in onze interne kennisbank.
Ben jij vriendelijk, oprecht, servicegericht en kun je jezelf goed verwoorden via zowel email als telefonisch? Wil je daarbij werken bij een snelgroeiend en duurzaam bedrijf met een gaaf kantoor in Amsterdam, dan is deze baan misschien wel perfect voor jou!
De functie is part-time (12 - 24 per week) en biedt heel veel flexibiliteit waardoor je dit perfect met bijvoorbeeld een studie kunt combineren.
Momenteel zijn onze werktijden op werkdagen van 08:30 - 20:00, en in het weekend van 12:00 - 18:00. We zijn daarom op zoek naar iemand die zowel in het weekend als op werkdagen kan werken (maar we verwachten natuurlijk niet dat je iedere dag beschikbaar bent)
Aangezien Fastned in meerdere landen werkzaam is, het voor deze functie vereist dat je vloeiend Nederlands en Engels spreekt en schrijft. Andere talen zijn een pré.
Wie wij zoeken
Om een goede Customer Support Agent voor Fastned te zijn, heb je uitstekende communicatie skills nodig in zowel woord als geschrift. Klanten helpen is dankzij jouw positieve en klantgerichte mindset een tweede natuur voor jou. Daarnaast voldoe je aan de volgende punten:- HBO / universitair niveau;
- Vloeiend in Nederlands en Engels;
- Beschikbaar voor 12 - 24 uur per week (zowel op werkdagen als in het weekend);
- Je werkt accuraat en hebt een oog voor details;
- Stressbestendig en niet bang voor het onbekende;
- Proactief; naast het helpen van klanten zoek je zelf naar manieren om het team te helpen en om jouw kwaliteiten tot uiting te brengen;
- Eerdere ervaring in mobiliteit, energie en de EV industrie is een plus (maar geen vereiste);
- Je bent bovenal gemotiveerd om de energietransitie vooruit te helpen.
Bouw samen met ons aan een betere toekomst!
Samen met meer dan 90 collega's hebben we de ambitie om het beste snellaadnetwerk van Europa te bouwen. We zijn momenteel actief in zes landen (hoofdkantoor in Nederland, kantoren in Duitsland, VK, Zwitserland, België en Frankrijk) en groeien snel.We werken er hard aan om de wereld te veranderen, maar we vergeten niet onze successen, groot en klein, te vieren. We verzorgen dagelijkse vegetarische lunches op onze kantoren, geven beruchte kerstfeesten, organiseren een geweldige jaarlijkse buitenlandse reis en we geven je 24/7 toegang tot ons volledig elektrische wagenpark (alle oplaadkosten zijn gedekt).
meer...
Meer vacatures van Fastned