Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Gebiedsopzichter Gemeente Oss

Oss - via Stadszaken.nl - Amersfoort - 01-09-2022 Naar vacature  

Provincie: Noord-Brabant

Website:

Direct Solliciteren:
Ben jij de Gebiedsopzichter Inrichting Beheer Openbare Ruimte die wij zoeken?
Hé jij daar!
Heb je het al gehoord? Het team IBOR Uitvoering is op zoek naar een

Gebiedsopzichter

36 uur per week

Wat ga je doen?

Je werkt in een van de drie gebieden van de gemeente Oss. Binnen je gebied werk je samen met twee collega-gebiedsopzichters en je gebiedsbeheerder. Als gebiedsopzichter werk je integraal wat inhoudt dat je verantwoordelijk bent voor alle voorkomende dagelijkse werkzaamheden binnen je gebied over het groen en bomen (cultuurtechniek), het grijs (civieltechniek) en blauw (water).

Als gebiedsopzichter ben je (mede)verantwoordelijk voor de kwaliteit en het toezicht op de uitvoering van werkzaamheden door aannemers en eigen medewerkers. Deze werkzaamheden zijn vastgelegd in verschillende bestekken of werkomschrijvingen. Dit betekent dat je zelfstandig en/of samen met de aannemer schouwt op de uitgevoerde werkzaamheden. Op basis van de schouw neem je waar nodig maatregelen. Je bent de “ogen en oren” van de directievoerder/gebiedsbeheerder en het eerste aanspreekpunt voor aannemers, bewoners en gebruikers van de openbare ruimte.

Je fungeert als werkverdeler voor de binnengekomen meldingen. De werkzaamheden laat je uitvoeren door collega’s van de buitendienst en/of de aannemers die voor ons aan het werk zijn. De binnengekomen meldingen en klachten handel je op een juiste wijze af. Als gebiedsopzichter draai je mee in een storingsdienst-piketrooster als eerste aanspreekpunt.

Piketdiensten

  • Je draait een keer in de negen á tien weken piketdienst wat inhoudt dat je van maandagmorgen 8 uur tot de volgende maandag 8 uur buiten werktijd samen met een collega verantwoordelijk bent voor alle voorkomende werkzaamheden en calamiteiten.
  • Je maakt deel uit van de gladheidbestrijdingsdienst. In het gladheidseizoen ben je een keer in de drie tot vier weken verantwoordelijk voor de coördinatie van de gladheidbestrijding.

Wat bieden we?

  • De gemeente Oss biedt volop ontwikkelingsmogelijkheden voor medewerkers met initiatief en lef. Waar je ingeschaald wordt is afhankelijk van opleiding en ervaring maar maximaal functieschaal 8 (maximaal € 3.591,- bruto per maand) op basis van een fulltime (36 uur) dienstverband.
  • Hybride werken, zowel op kantoor als thuis met de daarbij behorende apparaten en flexibele werktijden.
  • Daarnaast heeft de gemeente Oss veel aandacht voor mobiliteit en loopbaanontwikkeling, goede opleidingsmogelijkheden, het Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% en een gunstige ouderschapsverlofregeling.

Wie is onze ideale kandidaat?

  • Je hebt ervaring in het werken met bestekken en de RAW-systematiek.
  • Je bent digitaal vaardig en kunt zelfstandig zaken oplossen.
  • Je denkt in oplossingen en uitdagingen, bent niet bang om beslissingen te nemen.
  • Je weet mensen mee te nemen in je verhaal en staat voor je medewerkers.
  • Je bent standvastig maar kunt ook meebewegen en meedenken waar nodig.
  • Je pakt met lef je kansen en uitdagingen en zoekt grenzen op.
  • Je bent bekend met het werken bij de overheid.

Wat vragen we?

  • Een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur op het gebied van groene leefomgeving/buitenruimte en heb je affiniteit met civiele techniek (grijs).
  • Heb je kennis van groen, grijs, óf blauw en wil je de rest leren? Doen we! We investeren in jou. Want dat is nodig voor het straks volledig kunnen vervullen van de functie.
  • Dat je bereid bent om ook buiten kantoortijden te werken, bijvoorbeeld in de piketdienst of de gladheidbestrijding.
  • Je bent leergierig en je wilt investeren in jezelf door het volgen van diverse cursussen en opleidingen.
Competenties: flexibiliteit, zelfstandigheid, mondelinge communicatie, schriftelijke communicatie, besluitvaardigheid.

Hoe ziet onze afdeling eruit?

Het team Uitvoering is onderdeel van de afdeling Inrichting en Beheer Openbare Ruimte. Wij werken aan het dagelijks beheer en onderhoud van alles wat zich afspeelt in de openbare ruimte van de gemeente Oss. Ons team bestaat momenteel uit 56 vakmensen, waarvan een deel werkt op het gemeentehuis en een deel op de Ir. Diddewerf. Jij werkt vanuit de werf.

Binnen het team Uitvoering werken naast de opzichters ook: backoffice en administratief medewerkers, uitvoerend medewerkers openbare ruimte, medewerkers riolering, markt, kermis en evenementen, landmeters, beheerders van de begraafplaats en een teamleider.

De sfeer is informeel met veel ruimte voor humor. Wij hebben het hart op de tong, maar zijn eerlijk en oprecht. Er speelt veel op de diverse onderwerpen, maar er is een grote bereidheid om samen aan de slag te gaan en dingen op te lossen.

meer...



Meer vacatures van Oss