Inloggen - Registreer  

Werkplekbeheerder

Sps - Reeuwijk - 18-12-2023 Naar vacature  

Afgeronde mbo-4 of hbo-opleiding richting ICT
1-2 jaar werkplekbeheer ervaring
ITIL 4, MD 100 en/of MD101 is een pré
Klantvriendelijkheid en een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Sterke planning- en organisatieskills
Secuur en zelfstandig kunnen werken
Rijbewijs B

Dit krijg je van ons:
Een salaris vanaf EUR 2.800 bruto p/m, (op basis van 40 uur en afhankelijk van ervaring), met halfjaarlijkse groei o.b.v. behaalde certificering
Overwerkregeling
, bonus- en winstdelingsregeling
Vervoer voor het uitvoeren van je werkzaamheden is geregeld
25 vakantiedagen + maximaal 13 variabele verlofdagen
Vergoeding van je internetabonnement, een thuiswerkvergoeding en flexibele start- en eindtijden
Deelname aan interessante interne kennissessies en onbeperkt studiebudget
Vrijdagmiddagborrels, sporten met een personal trainer en dagelijkse verse lunches in ons bedrijfsrestaurant
Wat ga je doen?
Hardware problemen oplossen
Laptops uitrollen
Ondersteuning Servicedesk
Eindgebruikers ondersteunen
Neem direct contact op
Mireille d’Hamecourt
HR Adviseur

Vacature

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Werkplekbeheerder die ons team komt versterken. In deze rol vervul je een brede functie waarbij je ondersteuning biedt op het gebied van tweedelijns support en werkplekbeheer, en

denk je mee in
het beheer van moderne werkplekken.
Jouw hands-on
ervaring en direct contact met de eindgebruiker geven waardevolle inzichten
over het gebruik en functioneren v
an de
SPS|
Mo
dern Workplace.
Dit doe je zowel vanuit kantoor als bij de klant op locatie. Je moet bereid zijn om op sommige dagen veel onderweg te zijn. Juist de afwisseling is wat deze functie zo veelzijdig maakt en wat jij leuk vindt.

Jouw werkzaamheden

Je behandelt tickets in Gensys en plant de werkzaamheden met je collega’s van de Servicedesk.
Je wisselt tussen thuiswerken, het kantoor in Reeuwijk en locaties van de klant om eindgebruikers te ondersteunen.
Je vraagt door en komt tot de kern van een issue.
Je schakelt veel met de Servicedesk over issues, incidenten, planning of verzoeken.
Je biedt de eindgebruiker de juiste ondersteuning zodat ze weer verder kan.
Je houdt de eindgebruikers en klanten op de hoogte van de voortgang van hun tickets.

Agenda

Mike
Door de afwisseling in locaties en werkzaamheden is deze functie erg veelzijdig. Je werkt de ene dag op locatie en de andere dag ondersteun je je collega's bij SPS. Echt geen dag is hetzelfde.

Ma
andag
Di
nsdag
Wo
ensdag
Do
nderdag
Vrij
dag
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
“Je start je dag op ons kantoor in Reeuwijk. Hier check je je voorraad en neem je alle spullen mee die je voor die dag nodig hebt.''
Reistijd
Eindgebruikers ondersteuning bij de klant
Lunch
Reistijd naar volgende locatie
Laptop uitrollen voor nieuwe medewerker
Reistijd naar SPS
Auto leegmaken en eventuele defecten weggooien
Dagstart
Analyse en afhandelen meldingen in Gensys
Lunch bij SPS met je servicedesk collega's
Reistijd
Hardware problemen oplossen
Reistijd
Auto leegmaken en eventuele defecten weggooien
Voortgangsoverleg met Servicedesk collega
Ondersteuning SPS Servicedesk
''Op woensdag hebben we een Brown Bag Sessie. Tijdens de lunch vertelt één van onze collega's iets over zijn of haar vakgebied. Een informele en interessante kennissessie.''

Ondersteuning SPS Servicedesk
Dagstart
Reistijd
Plaatsen nieuwe schermen bij klant
Lunch
Eindgebruikers ondersteuning bij de klant
Reistijd naar SPS
Auto leegmaken en eventuele defecten weggooien
Dagstart vanuit huis (thuiswerkdag)
Online support leveren aan klanten
Lunch
Tickets afhandelen in Gensys
''Iedere vrijdag sluiten we de week gezamenlijk af voor wie wil met een gezellige borrel en een bitterbal!''

Jouw collega's

Je komt terecht in een relatief jong team met informele werksfeer en korte lijnen. Soms kun je tickets niet zelf oplossen, aan jou de taak om deze bij de juiste beheerder te krijgen. Jij hebt vervolgens ook de verantwoordelijk dit ticket in de gaten te houden

als vertegenwoordiger van de klant/eindgebruiker
.
Je schakelt op een dag veel met collega’s van de Servicedesk, het Support team en Operations en je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij bent een echte communicatieheld en schakelt makkelijk tussen verschillende teams en personen.

Je komt terecht in een relatief jong team met informele werksfeer en korte lijnen. Soms kun je tickets niet zelf oplossen, aan jou de taak om deze bij de juiste beheerder te krijgen. Jij hebt vervolgens ook de verantwoordelijk dit ticket in de gaten te houden

als vertegenwoordiger van de klant/eindgebruiker
.
Je schakelt op een dag veel met collega’s van de Servicedesk, het Support team en Operations en je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij bent een echte communicatieheld en schakelt makkelijk tussen verschillende teams en personen.

Groeipad

Bij SPS kun je continu doorleren: van certificering tot een hbo-studie, van interne training tot het bezoeken van Microsoft-events: er is geen plafond voor studiebudget. Als het voor jou en SPS toegevoegde waarde heeft, is er veel mogelijk. Wij investeren in onze mensen en passen de functieprofielen aan op de kwaliteit van onze medewekers. Zo blijft je werk uitdagend en wordt het personeel ingezet op projecten waar ze echt goed in zijn. Jouw NeXt Step kun je dus helemaal zelf bepalen.

Servicedesk Medewerker
(Junior) Werkplekbeheerder
(Medior) Werkplekbeheerder
(Senior) Werkplekbeheerder
... er is altijd een volgende stap.

Werken

bij SPS
We zijn groot genoeg om landelijke en internationale projecten uit te voeren, maar ook klein genoeg om alle collega’s persoonlijk te kennen. Het familiegevoel blijft bij ons altijd behouden. We werken vanuit een platte organisatiestructuur met een open cultuur waarin iedereen zijn mening telt. We hebben hetzelfde doel voor ogen. We stropen met zijn allen onze mouwen op, werken hard en zijn recht door zee.

En we zorgen dat je projecten doet waar je blij van wordt. We kijken naar jouw kwaliteiten en zorgen er samen voor dat je nooit verveeld raakt. Dit alles in een fijne werkomgeving waar de lijntjes kort zijn en eerlijkheid voorop staat. Zodat we altijd plezier hebben - tijdens én na onze werkdag.

Sollicitatie

proces
± 1-2 dagen
Telefonisch
kennismakingsgesprek
met recruiter
± 1-2 dagen
Eerste gesprek met leidinggevende en HR
± 1 week
Tweede gesprek met afdelingsmanager en collega
± 1 week
Online werkstijlenmeting
± 1-2 dagen
Arbeidsvoorwaardengesprek, referentiecheck en aanbod

Direct solliciteren

als Werkplekbeheerder.
Mireille neemt binnen drie werkdagen contact met je op.
Ondersteunde formaten: doc, docx, pdf

Veelgestelde vragen

Hoe is de werksfeer bij SPS?

Een fijne werksfeer is voor ons erg belangrijk. Wij luisteren naar onze mensen en wat zij nodig hebben om hun werk te kunnen doen. Hard werken is belangrijk, maar plezier net zo. Met cursussen, leuke extra's, feestjes, teamuitjes, incentives en een informele werksfeer zorgen wij ervoor dat iedereen met een grote glimlach thuiskomt. We vragen een mate van zelfstandigheid, maar begrijpen ook het grote belang van teamwork. Daarom werken we op een fijne manier met én voor elkaar.

Wat maakt wat SPS doet uniek?

SPS is oorspronkelijk gestart vanuit Oracle Consultancy. Later kwam remote IT-beheer, het SPS datacenter, Azure Cloud Integratie, APM monitoring en tegenwoordig doen wij zelfs werkplekdiensten aanbieden. Deze combinatie van verschillende diensten, 24x7 beheer en onze ITSM monitoring software Gensys maakt ons uniek. Dit maakt ons de ultieme Devops en Agile beheeromgeving, waar beheerwensen snel omgezet worden in slimme softwareoplossingen.

Onze nieuwste dienstenuitbreiding is de Gensys ASAP(P), waarmee we de eindgebruiker remote kunnen ondersteunen vanuit Gensys. We verkrijgen direct inzicht in het device, kunnen communiceren via direct chat en het device overnemen via remote takeover functionaliteiten. Ook deze extra dienst maakt ons uniek.

Hoe flexibel is werken bij SPS?

De kracht van SPS is onze flexibiliteit voor onze klanten, maar ook naar onze mensen. Dit betekent dat we ook buiten de standaard kantoortijden onze klanten helpen en werkzaamheden uitvoeren. Deze flexibiliteit krijg je natuurlijk terug.

Wij zijn klaar voor de toekomst. Hybride werken is de norm en dat ondersteunen wij. Afhankelijk van je rol kun je ook je eigen uren indelen. Er zijn collega's die de files omzeilen en om 07.00 starten, en er zijn collega's die hun kinderen naar school willen brengen en daarom om 09.30 op kantoor zijn. Wij bewegen graag met je mee.

Hoe zijn de ontwikkelingsmogelijkheden?

Bij SPS kun je continu doorleren en dat stimuleren wij graag. Van certificering tot een hbo-studie, van interne training tot het bezoeken van Microsoft-events. Er is geen plafond voor je studiebudget. Als het voor jou en SPS toegevoegde waarde heeft, is er veel mogelijk. Vanaf het begin bespreek je je passie en ambities voor de toekomst. Op basis hiervan stel je leerdoelen op. Hierdoor kun je zelf je functieprofiel vormgeven.

Zo blijft je werk uitdagend en word je ingezet op projecten waar je goed in bent.

Wat is de dresscode bij SPS?

Er komen vaak klanten en relaties bij ons langs, dus willen we graag dat iedereen er representatief uit ziet. Wij noemen onze dresscode daarom smart casual: een verzorgde look, maar niet te overdressed. Of anders gezegd: casual gekleed met een professionele uitstraling.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Sps