Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administratief medewerker parttime

Hb Personeel - Grootegast - 20-04-2024 Naar vacature  

Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve rol in een dynamisch loonwerk en grondverzet bedrijf? Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker voor 1 a 2 dagen per week!

Als Administratief Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken van order- en werkbonnen. Je zorgt ervoor dat deze correct worden voorbereid voor facturatie. de facturen zullen worden verstuurd door je collega. Met jouw oog voor detail en organisatorische vaardigheden zorg jij ervoor dat alles op de juiste manier wordt verwerkt.

Functie-eisen:

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Administratieve ervaring
  • Ervaring met Microsoft office
  • Beschikbaar voor parttime werk

Wij bieden:

  • Een bruto uurloon van €14-16, afhankelijk van ervaring
  • Flexibele werktijden: 1 tot 2 dagen per week, in overleg te bepalen
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenopbouw
Ben jij de gedreven administratieve kracht die wij zoeken? Solliciteer dan vandaag nog door je CV en motivatiebrief te sturen naar info@hbpersoneel.nl je mag ook bellen op 050-305 16 93 wij vertellen je graag meer.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Hb Personeel
Meer Administratief medewerker parttime vacatures