Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Procesondersteuner inhuur & transitie

Zp&co - Apeldoorn - 24-07-2021 Naar vacature  

4 maanden geleden geplaatst
  • Solliciteren is gesloten

Opdrachtnummer:

Z 20199

Belastingdienst

Voor de Belastingdienst zijn we op zoek naar een

Procesondersteuner inhuur & transitie

Opdrachtomschrijving:

De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt.

Het team Inhuurmanagement staat opgesteld om de IV organisatie tijdig te voorzien van de gewenste bezetting aan ingehuurd personeel. De administratie vervult een cruciale rol in het inhuurproces. Je werkt nauw samen met een of meer inhuurmanagers waarbij je takenpakket gericht is op aanvragen naar de markt brengen, CVs verzamelen en selecteren, contracten aanleggen en de volledige administratie bijhouden van nieuwe en zittende inhuurmedewerkers. De administratie werkt met een dagstart en heeft een wekelijks overleg met inhuurmanagers en contractmanagers en daarnaast regelmatig werkoverleg in subteams. T

Momenteel loopt de aanbesteding voor de nieuwe ICT-inhuurmantel die 1 oktober definitief wordt gegund. Aansluitend start op 1/10/2021 de zogenoemde transitieperiode tot 1/1/2022. Deze opdracht staat grotendeels in het teken van deze transitie. Het betreft vanaf heden het treffen van de administratieve voorbereidingen en vanaf oktober uitvoering geven aan het omzetten van alle ca 900 inhuurcontracten naar nieuwe contracten onder de nieuwe mantel. Hiervoor zijn verschillende transitiescenario gedefinieerd en voor iedere externe medewerker zal het bijbehorende transitiescenario moeten worden doorlopen. De transitie en het reguliere inhuurproces lopen gelijktijdig naast elkaar.

Opdrachtomschrijving:
  • Spilfunctie tussen inhuuradministratie en inhuurmanagers.
  • Soepel laten verlopen van de administratie raakvlakken tussen het reguliere inhuurproces en transitieproces (overgang van oude naar nieuwe inhuurmantel).
  • Inhuurmanagers en administratie ondersteunen bij:
  • opstellen van verzendlijsten en versturen van mailings;
  • voorbereiden van individuele profielen en bulk-inhuuruitvragen;
  • kwaliteitsbewaking van ingaande en uitgaande informatie;
  • samenstellen van managementinformatie en geven van advies;
  • monitoren werkverdeling;
  • voortgangscontrole en bewaken van deadlines;
  • fungeren als vraagbaak c.q. front-office;
  • inhoudelijke behandeling van complexere verzoeken;
  • signaleren van problemen en adviseren;
  • inventarisatie behoeften en knelpunten en doen van voorstellen;
  • verschillende processen;
  • Bij fluctuaties in het werkaanbod werk je mee bij het reguliere werk van de inhuurmanagers en de medewerkers administratie waar nodig.
De procesondersteuner inhuur&transitie werkt in het team Inhuurmanagement direct en dagelijks samen met een aantal collega medewerkers administratie en de inhuurmanagers. Daarnaast onderhoud je contacten met de inhurend managers, externe leveranciers en collega’s van andere teams (o.a. Contractmanagement, SAP-stambeheer en Debet-&Crediteurenadministratie).

Eisen en wensen:

Je hebt een HBO diploma in een relevante richting;
  • Je beschikt over aantoonbaar ruime ervaring met Microsoft Office, met name Excel;
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke proces ondersteunende en coördinerende (HR) rol;
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met het werken met grote datasets;
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met (complexe) interne administratieve processen en systemen;
  • Je hebt ervaring met mantel-transitietrajecten
  • Sterke Pre is werkervaring met SAP HR en SAP SRM;

Je bezit de volgende competenties:
integriteit;
samenwerken;
voortgangscontrole;
accuraat werken;
klantgerichtheid;
proactief;
creatief;
daadkrachtig & resultaatgericht;
sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
Stressbestendig.
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Voeg een motivatiebrief van maximaal 2 pagina’s A4 en CV van maximaal 3 pagina’s A4, enkelzijdig, lettergrootte 10 toe

(PDF)
. Ten aanzien van referenties de vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden.

meer...



Meer vacatures van Zp&co