Planner / Administratief Medewerker Uitvaart
- Planner / Administratief Medewerker Uitvaart Groningen (32 of 40 uur)
Dat is precies de reden dat je Planner / Administratief Medewerker bent geworden. Vanuit jouw functie draag je bij aan de missie van Monuta: Voor iedereen een afscheid met een goed gevoel.
de baan
Binnen deze uitdagende baan heb je 3 hoofdtaken: administratie, klantcontact en plannen. Vanaf het eerste moment dat je contact hebt met de nabestaanden, het plannen en coördineren van de uitvaart, het inplannen van collega's, ervoor zorgen dat alle gegevens volledig en juist in het systeem staan, de tussentijdse controles van deze gegevens tot de financiële afhandeling en de nazorg. Binnen deze functie vervul jij hier een grote rol in. Jij bent dagelijks met verschillende uitvaarten bezig.Administratie
- agendabeheer, contacten onderhouden met leveranciers en het doen van bestellingen, controle van de inkoopfacturen en het verzorgen van de overige (financieel) administratieve werkzaamheden die komen kijken op de uitvaartcentra.
- je zorg ervoor dat alle gegevens van de uitvaart in het dossier staan. Je controleert de volledigheid van het dossier op vaste momenten, bijvoorbeeld na 48 uur, op volledigheid. Ook controleer je bijvoorbeeld of de rouwkaarten op tijd binnen zijn. Ook controleert je op de gemaakte financiële afspraken kloppen met de financiële afhandeling achteraf.
Klantcontact
- het eerste contactmoment met de nabestaanden verloopt via de Planner / Administratief Medewerker. Je staat hen telefonisch te woord over allerlei vragen tot de Uitvaartverzorger het contact met de nabestaanden overneemt.
Plannen
- je reserveert de beschikbare ruimtes zodat deze zo optimaal mogelijk worden benut.
- je plant collega's (Medewerkers Hospitality, Uitvaart en Laatste Verzorging) in voor onder meer uitvaarten, aulaplechtigheden, condoleances, catering, vervoer, thuiscontroles en laatste zorg. Hierbij zorg je ervoor dat er geen overuren ontstaan.
Het Regiebureau is dagelijks, dus ook in de weekenden en feestdagen, geopend van 8.00 – 21.00 uur. Er wordt gewerkt volgens een rooster die 6 weken van tevoren bekend is waarbij we zoveel mogelijk rekening houden met je wensen. Ongeveer één keer in de drie weken wordt je in het weekend en op feestdagen ingeroosterd. Het rooster wordt opgesteld conform de wettelijke regels omtrent werk- en rusttijden.
de kandidaat
Je bent de Planner / Administratief Medewerker als je:- beschikt over een MBO 4 werk en denkniveau;
- ervaring hebt met MS Office applicaties; we werken met Word, Excel, Outlook en Teams;
- jij op zoek bent naar een baan waar de taken klantcontact, plannen, regelen en administratie centraal staan;
- binnen een straal van 50 km van onze uitvaartlocatie in Groningen woonachtig bent.
Als je ons team wilt komen versterken, vinden wij het ook belangrijk dat je:
- een echte multitasker bent met een flexibele en oplossingsgerichte instelling. Bij onverwachte situaties bewaar je de rust en het overzicht op de afdeling;
- stressbestendig bent; tussen het moment van overlijden tot aan de dag van de uitvaart zit een week. De planning en coördinatie van de uitvaart moet ook onder tijdsdruk foutloos gaan;
- positief kritisch bent en kwaliteit belangrijk vindt. Je verbetert jezelf continu en spreekt ook anderen aan om samen tot een optimaal resultaat te komen;
- je thuis voelt in een organisatie en binnen een afdeling die continu in beweging is. Je komt niet terecht in een gespreid bedje. Je vindt het een uitdaging om zelf actief een bijdrage te leveren aan het verbeteren van de afdeling.;
- goed om kunt gaan met emotionele en verdrietige omstandigheden van de nabestaanden.
Martina nodigt kandidaten met een diversiteitsachtergrond van harte uit om te reageren.
ons aanbod
Als jij als Planner / Administratief Medewerker aan het werk gaat, krijg je:- een startsalaris tussen € 2.858,- en € 3.256,- bruto per maand op basis van 40 uur per week;
- een laptop en telefoon tot je beschikking;
- een tijdelijk contract van 12 maanden met kans op een vast dienstverband;
- een eindejaarsuitkering ter hoogte van een dertiende maand en goede pensioenregeling;
- een persoonlijk inwerktraject en begeleiding op de werkvloer waarna je je verder kunt ontwikkelen. Want wij investeren graag in jouw persoonlijke groei;
- een team van bevlogen, gedreven en betrokken collega's.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Monuta