Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

HR-assistent

Linklaters 681768 - via Magnet.me - Amsterdam - 10-03-2024 Naar vacature  

Full-time / part-time
Full-time
Functie
Soort opleiding
Taalvereisten
Engels
(
Vloeiend
)
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Start jouw carrière als HR-assistent bij Linklaters Het HR-team van Linklaters is op zoek naar jou! Wil jij een veelzijdige baan binnen een internationaal advocatenkantoor? En lijkt het je leuk om jouw collega’s op een toonaangevend advocatenkantoor dagelijks te ondersteunen? Dan zoeken we jou! Als HR-assistent werk je nauw samen met het HR-team en ondersteun je jouw collega’s met de tijdige afhandeling van administratieve processen rondom onboarding, salaris- en personeelsadministratie. Daarnaast verwerk je verlofaanvragen of ziekte-en herstelmeldingen en ben je betrokken bij diverse projecten. Hierbij kan je denken aan het organiseren van events, bijvoorbeeld rondom Diversity Equity & Inclusion. Het huidige HR-team bestaat uit een HR-manager, twee HR-adviseurs en twee HR-assistenten dat wordt bijgestaan door twee administratieve assistenten. Waar zijn we naar op zoek? Iemand met een professionele & representatieve houding; die diplomatisch en vertrouwelijk omgaat met informatie; die zelfstandig en proactief werkt; die nauwkeurig en flexibel is; en die de rust bewaart onder (tijds)druk of hectische omstandigheden. Wat neem je mee? 1 tot 2 jaar werkervaring als HR-assistent; Hbo werk- en denkniveau; Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; Zeer goede kennis van Microsoft programma’s als Outlook, Word, Power Point en Excel; Bij voorkeur vijf dagen per week beschikbaar; Ervaring binnen een internationale organisatie en/of advocatenkantoor is een pré; en Ervaring met HR-systeem Workday en Verzuimsignaal is een pré. Wat bieden wij: Een marktconform salaris gebaseerd op jouw ervaring en goede arbeidsvoorwaarden; Uitgebreide interne trainingsmogelijkheden en cursussen; en Een fijne, professionele werksfeer waarbinnen 'Diversity, Equity and Inclusion', 'Community Investment' en sociale en actieve activiteiten gepromoot worden. Ben jij enthousiast geworden en is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur dan jouw sollicitatiebrief en cv via onderstaande link naar ons. De deadline om te solliciteren is 15 maart 2024. We zien je sollicitatie graag tegemoet. Sollicitatieprocedure: Naast twee sollicitatiegesprekken zijn een referentiecheck en een assessment onderdeel van de sollicitatieprocedure. Heb je vragen over deze functie of over de sollicitatieprocedure? Neem dan gerust contact op met Aukje Belt (HR-manager). Je kunt haar telefonisch bereiken op 020 – 799 62 00 of door een e-mail te sturen naar nlrecruitment@linklaters.com. Over Linklaters Linklaters LLP is één van de meest toonaangevende internationale advocatenkantoren ter wereld, met ongeveer 2.300 advocaten, verspreid over 31 vestigingen in 21 verschillende jurisdicties. Linklaters is sinds 2004 ook in Nederland gevestigd. Ons kantoor in Amsterdam bestaat momenteel uit 79 advocaten, waaronder 19 partners en counsels die wereldwijd vooraanstaande bedrijven, financiële instellingen en overheden adviseren bij belangrijke juridische kwesties en complexe en grensoverschrijdende transacties, projecten en procedures. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Technical Skills: This list of duties and responsibilities above is not exhaustive. It is intended to describe the general content of, and requirements for, the performance of this job. As such, the role may also include the undertaking of additional tasks as required. Are you ready? From a shifting geopolitical landscape to the exponential growth in FinTech, this is a time of unprecedented change. At Linklaters, we’re ready. Our people go further to support our clients, with market-leading legal insight and innovation. And we go further for each other, too. We’re people you want to work with, generous with our time and ready to help. So no matter what the future holds, with us you’ll be one step ahead. Great change is here, and we make sure you're ready. Be alert to fictitious job opportunity posts and offers of employment which claim to be in the name of Linklaters. We have been made aware of various recruitment-related scams which ask for upfront payments, for example, for office equipment and promise start up bonuses and reimbursement in return for such payments. These scams often involve the use of email addresses similar to a genuine domain name. Genuine emails from Linklaters only use the domain of “@linklaters.com”. We will never ask you to make payments for office equipment or otherwise as part of our recruitment process. If you are in doubt about a job opportunity that appears to relate to our firm, please get in touch using the contact details on our careers website at www.linklaters.com/careers. In the event that we make an offer to you, and where local legislation permits, we will conduct pre-engagement screening checks that may include but are not limited to your professional and academic qualifications, your eligibility to work in the relevant jurisdiction, any criminal records, your financial stability and references from previous employers. Your offer will be subject to the successful completion of these checks which will be initiated following your consent. As a responsible business, it is important that we represent the diversity of our people, our clients and our communities. We know that diversity makes us a better law firm and helps us attract the best talent, drive innovation with diversity of thought, and deliver the best experience to everyone who comes into contact with us. We recruit on the basis of merit, irrespective of age, disability, gender, gender identity, race or ethnicity, marital status, religion, sex, sexual orientation or any other status protected by the laws or regulations in the locations where we operate. Selection decisions, and the reasons for those decisions, are recorded at each stage of the selection process. Selection criteria and, where appropriate, technical skills tests are in place to measure an individual’s ability for the safe and effective performance of a job. Those involved in recruitment and selection decisions and processes are also provided with guidance on diversity issues. If you require reasonable adjustments to be made during the selection process, please talk to a member of the recruitment team so that any required adjustments can be made in advance. Specific experience requirements advertised on a role do not intend to preclude applications from candidates who may have more or less experience. Our intention is only to indicate a guideline as to the necessary skills for the role as described.

Volledige vacaturetekst bekijken
Accept all cookies to play this video.
Cookievoorkeuren openen
Connecten
Linklaters is een toonaangevend internationaal advocatenkantoor met ongeveer 3.100 advocaten in 21 jurisdicties. Linklaters adviseert bedrijven, financiële instellingen en overheden wereldwijd bij juridische kwesties en complexe, veelal grensoverschrijdende transacties, projecten en procedures. Het kantoor in Amsterdam is sinds 2004 actief en bestaat uit ongeveer 80 advocaten en (kandidaat-)notarissen, die actief zijn in verschillende praktijkgroepen op het gebied van ondernemingsrecht.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Linklaters 681768
Meer HR-assistent vacatures