Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Servicedesk medewerker jun
Streef jij naar maximale gebruikerstevredenheid en heb jij goede communicatieve vaardigheden? Werk jij prima onder druk? Hou je er van om in een snel groeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Wat houdt de baan in?
Als servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor collega’s wat betreft binnenkomende meldingen via telefoon of e-mail. Dit kunnen laagdrempelige vragen zijn die je direct zelf kunt oplossen, of ingewikkeldere zaken waarvoor je een tweedelijns collega kunt inschakelen. Jij biedt een luisterend oor en vraagt goed door, waardoor je de klantbehoefte achterhaalt en de juiste hulp kunt bieden. Naast het contact via telefoon en e-mail speel je ook een rol in de communicatie naar de organisatie bij storingen, werkzaamheden en verbeteringen in systemen en/of processen. Je bent gefocust op het verlenen van een meest efficiënte dienstverlening met als uitgangspunt een optimaal klantresultaat te behalen.Jouw uitdagingen als servicedesk medewerker zijn
:- Het optimaliseren van de gebruikersfunctionaliteiten;
- Het begeleiden bij storingen, verzoeken en vragen;
- Het oplossen van verstoringen en escalaties;
- Het sturen op een tijdige afhandeling van storingen en verzoeken binnen ICT en leveranciers voor zaken die niet door de servicedesk worden opgelost;
- Proactief handelen (storingen voorkomen, communiceren).
Wat staat daar tegenover?
Een aantrekkelijke, zelfstandige functie bij een informele en dynamische organisatie waarin eigen initiatief en meedenken over nieuwe ontwikkelingen gestimuleerd wordt. Daarnaast:- Een bruto fulltime salaris tussen de € 2.324 en € 3.065, afhankelijk van ervaring;
- Een contract van 40 uur per week;
- De mogelijkheid om deels vanuit huis te kunnen werken voor een goede balans tussen werk en privé;
- 26 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband), 8% vakantiegeld en een pensioenregeling;
- Een reiskostenvergoeding;
- Een thuiswerkvergoeding en een thuiswerkbudget;
- Personeelskorting bij het afsluiten van je eigen verzekeringen;
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling;
- Volop mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen en opleidingen te volgen.
Hoe ziet het team eruit?
Je komt te werken in een team van ongeveer 12 collega’s welke werkzaam zijn vanaf verschillende locaties (Leusden, Middelharnis en Doetinchem). Een leerzame omgeving die continu in beweging is en waar jij het verschil kunt maken. Als servicedesk medewerkeropereer je in een dynamisch team, waarin samenwerking centraal staat. We hebben een informele werksfeer met gedreven en ambitieuze collega’s. Een inspirerende en uitdagende werkomgeving waar je volop de ruimte hebt voor eigen initiatieven, persoonlijke ontwikkeling en waar verbetervoorstellen worden gewaardeerd. Verantwoordelijkheid, uitdaging en plezier in het werk staan voorop met een mix van kennis en vrijheid.
Wat wij van je vragen?
Je werkt vanuit klantbeleving. Je hebt gevoel voor de behoefte van gebruikers en speelt daar adequaat op in. In je communicatie ben je inlevend en tegelijkertijd duidelijk. Daarnaast:- Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding in de richting van ICT/ Informatica;
- Minimaal twee jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
- Kennis en ervaring met ITIL;
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Zie je het als een sport je (interne) klanten tevreden te stellen en te houden;
- Een uitstekend organisatievermogen waarbij je de juiste prioriteiten stelt en continu de voortgang bewaakt.
Je bezit de volgende eigenschappen en competenties:
- Communicatief sterk;
- Servicegericht en klantvriendelijk;
- Stressbestendig en teamgericht;
- Oplossingsgericht en betrokken;
- Nauwkeurig en gestructureerd.
Wij zijn Heilbron Groep
Heilbron biedt (risico)advies aan bedrijven en particulieren en leveren diensten aan verzekeringsadviseurs op het gebied van schade-, zorg- en inkomensverzekeringen. Wij bieden graag dat stukje zekerheid, zodat onze relaties met een gerust hart kunnen leven én ondernemen.De Heilbron Groep en de Voogd & Voogd Groep zijn in 2021 gefuseerd en verdergegaan onder de naam Alpina Group. Alpina Group is één van de grootste financieel adviesbedrijven in Nederland met sterke regionale wortels en internationale ambities. De fusie resulteert in een onderneming met zo’n 2000 medewerkers. We hebben meer dan 40 locaties in Nederland en België en zijn een serviceprovider voor ruim 3.200 aangesloten adviseurs. Wij adviseren zowel particulieren als bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Ook voor hypotheekadvies of aan- en verkopen van onroerend goed kan men bij ons terecht. Via ons innovatieve platform kunnen adviseurs voor hun klant een keuze maken uit vele schade-, levens- en zorgverzekeringen van meer dan 20 grote verzekeraars.
meer...
Meer vacatures van Heilbron