Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Management Assistent
Seldenthuis is een engineerings- en adviesbureau, voornamelijk actief in de staalbouw. Met ons team van 10 engineers zijn we klein in omvang, maar groots in projecten. In de afgelopen jaren zijn we gestaag gegroeid, hebben we meerdere FD Gazellen awards gewonnen en hebben we aan mooie opdrachten mogen werken. Om onze groei door te zetten zijn we op zoek naar een Management Assistent.
Wat worden jouw verantwoordelijkheden?
Kort gezegd word je de rechterhand van directeur Bob Seldenthuis. De verantwoordelijkheden en taken die bij deze rol horen kunnen enorm verschillen. Het kan bijvoorbeeld ook voorkomen dat je bij privé zaken assisteert. Je bepaalt zelf waar prioriteiten liggen en overlegt geregeld met Bob wat er speelt.Opgesomd zal je verantwoordelijk zijn voor de volgende zaken:
- Administratieve taken: inkomende facturen betalen, inboeken en verwerken, uitgaande facturen versturen en het notuleren en uitwerken van verslagen, mails beantwoorden;
- Relatiebeheer (klanten en contactpersonen bijhouden);
- Personeelsbeheer: bijhouden van de looptijd van contracten, bijhouden van verjaardagen van medewerkers, assisteren bij de voortgangsgesprekken (noteren etc.), aan- en afmelden nieuwe medewerkers;
- Bijhouden en bestellen van alles om het kantoor draaiende te houden zoals pennen en papier (maar vooral de koffie om de dag goed te kunnen beginnen!);
- Wekelijks agendabeheer (afspraken bijhouden etc.), jaaragenda opstellen: van het betalen van de belastingdienst tot verjaardagen en bedrijfsuitjes;
- Social media bijhouden: maandelijks/twee wekelijks een bericht plaatsen op de website, LinkedIn, Facebook etc. zowel in het kader van de projecten als op het gebied van personeelswerving (arbeidsmarktcommunicatie), marketingacties uitzetten, aanvragen van het plaatsen van redactionele stukken/interviews in vakbladen en het bijhouden van award aanvragen (opgeven voor competities);
- Sociale zaken als het organiseren van bedrijfsuitjes, ontvangst en afscheid van medewerkers regelen, een attentie naar een klant sturen etc;
- Meedenken over het professionaliseren van bedrijfsprocessen.
Opgesomd zijn de volgende punten belangrijk voor ons:
- Proactief, allround en gestructureerd;
- Ervaring met financiële administratieve werkzaamheden;
- Zelfverzekerd, in staat om kritiek/commentaar te leveren waar nodig;
- Minimaal 3 dagen per week beschikbaar.
- Een goed salaris afhankelijk van werkervaring
- Flexibiliteit: In overleg bepalen we hoe je je tijd indeelt en welke dagen je komt werken. In principe is het een functie van 24 uur maar mocht er meer tijd nodig zijn, is dat altijd mogelijk;
- Een jong bedrijf met een platte cultuur dat volop aan het groeien is. Je hebt dus alle mogelijkheid om taken naar je toe te trekken en mee te denken over de groei en de plannen;
- 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
- Pensioen;
- Leuke uitjes (die bepaal je namelijk zelf).
Meer vacatures van Seldenthuis Engineering