Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker klantenservice
Feenstra is 100% dochter van Vattenfall en, mede gedreven door de energietransitie, volop in beweging op het gebied van verwarming, ventilatie, zon en beveiliging, hierbij gebruikmakend van slimme technieken. Met meer dan 1.400 medewerkers beheert, verzorgt en onderhoudt Feenstra een sterke landelijke klantenbasis. Binnen Feenstra zijn we bezig met de Trots Op Feenstra (TOF) expeditie, waarbij het belangrijk is de optimale klantbeleving te leveren in alle facetten van onze dienstverlening.
Wat ga jij doen?
Feenstra zoekt zowel ervaren als onervaren Klantenservice Medewerkers. Je komt bij Feenstra zelf in dienst. Afhankelijk van jouw ervaring kun je rekenen op een lekker uurloon van €11,31 tot €14,95. Dit is jouw kans op een mooie carrière binnen Feenstra. Grijp die kans!We zijn op zoek naar medewerkers voor klantenservice in Capelle aan den IJssel, Drachten, Lelystad, Heerhugowaard, Waalwijk en Tiel.
In de eerste drie weken volg je online een interne training, voor de medewerkers van Lelystad vindt dit plaats op het kantoor in Lelystad.. Dan kom je er snel achter hoe afwisselend en uitdagend jouw functie is. Je begint met de storingstelefonie onder de knie te krijgen. Mensen met een niet werkende cv-ketel sta je te woord om het probleem op te lossen. Komen jullie er niet uit dan stuur je er een monteur op af.
Na ongeveer twee maanden, afhankelijk van hoe snel je de zaken oppakt en jouw resultaten, ga je ook andere vaardigheden leren. Denk aan alles wat te maken heeft met het regelen van het onderhoud aan cv-ketels. Daar ga je dan ook mail beantwoorden. En brieven versturen.
De mogelijkheden om jezelf binnen Feenstra verder te ontwikkelen zijn eindeloos. Als je als junior bent gestart kun je natuurlijk medior en senior worden. Je gaat dan steeds meer onderdelen van de klantenservice leren. Van daaruit kun je doorgroeien naar tal van andere functies als planner, teamleider, trafficer of coach. Dit is een mooie springplank voor een fantastische loopbaan.
Wat bieden wij?
Feenstra is volop in beweging. Werken bij Feenstra betekent meer dan een interessante baan in een resultaatgerichte werkomgeving die een belangrijke transitie doormaakt. Het is tevens onderdeel worden van een organisatie die vitaliteit van medewerkers belangrijk vindt en daarnaast professionaliteit en gedrevenheid van medewerkers beloont. Je komt terecht in een informele organisatie met een fijne werksfeer en leuke collega’s.
De training is online (behalve voor Lelystad), snel daarna zul je vanuit huis werken. Gelukkig is er altijd een virtual coach in de buurt. Feenstra is een platte en toegankelijke organisatie. Je collega’s gaan op een fijne en informele manier met elkaar om. Na Corona zal het werken op vestigingen weer gaan toenemen. Hoe? Dat weten we nog niet.
- Een bruto uurloon vanaf €11,31 tot € 14,95 op fulltime basis.
- Je hebt ieder jaar recht op 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen bij een fulltime dienstverband.
- Ook deel je mee in de winstuitkering, heb je recht op 8% vakantiegeld en is er een goede pensioenregeling.
- Je hebt korting op Feenstra-producten en op stroom en gas van Vattenfall.
- Het is mogelijk om met belastingvoordeel goedkoper te sporten, een fiets te kopen of andere producten aan te schaffen.
- Feenstra heeft oog voor persoonlijke ontwikkeling en uitdagende projecten. Er zijn volop mogelijkheden om jezelf via opleidingen en cursussen te blijven ontwikkelen.
- Een jaarcontract, met intentie tot vast.
Wat vragen wij van jou als Medewerker Klantenservice?
Het aantal uur dat je wilt werken is flexibel. Wil je 24 tot 32 uur werken, of liever 32-40 uur?De training start op maandag 10 januari 2022. De eerste 3 weken vragen we je van maandag t/m vrijdag beschikbaar te zijn. En zoals gezegd, je hoeft helemaal geen ervaring als medewerker klantenservice te hebben. Dat leren wij je graag. Wel ben je een:
- Spraakzaam persoon
- Iemand met zelfkennis
- En durft je jouw mening te geven
meer...
Meer vacatures van Feenstra