Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Klantmanager (ASML)
Als Klantmanager ga je aan de slag bij één van onze meest vooraanstaande opdrachtgevers, ASML te Veldhoven. Samen met je collega’s van Vebego Facility Solutions ben je als één team verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening voor de locaties in Nederland en Europa van deze internationale en innovatieve organisatie. ASML heeft een stevige groeiambitie afgegeven, met grootste plannen in uitbreiding van haar terreinen en nieuwe innovatieve projecten zijn wij met ons team (25 personen) verantwoordelijk voor de volledige facilitaire dienstverlening op soft services. Je bent vanuit jouw rol eindverantwoordelijk voor het klantaccount ASML. Het team van klantmanagers vanuit ons hoofdkantoor bestaat uit 13 personen en je rapporteert aan directeur klant & ontwikkeling. Binnen Vebego Facility Solutions kennen wij PICO, dat staat voor: Persoonlijk, Innovatief, Concreet en Ondernemend. Als klantmanager ben jij de dirigent van deze kernwaarden en breng je hiermee een positieve impact op ieder mens in de organisatie. Jij regelt alles van A tot Z voor een tevreden klant en gemotiveerde medewerkers.
Wat ga je doen?
PERSOONLIJKAls klantmanager ben je verantwoordelijk voor een optimale aansturing van jouw klant ASML en bijbehorend team. Je bent in staat om tactische/strategische plannen te maken en deze praktisch toe te passen. Als geen ander kun jij een visie vertalen naar een praktische toepassing en haalbare jaarplanning. Coachend leidinggeven typeert jou, het team naar een hoger niveau tillen, dat is jouw missie! Je bent een relatiebouwer pur sang, voor je klant een partner die meedenkt en vooruit wil. Je streeft naar een tevreden klant, bevlogen medewerkers die trots zijn op hun werk en maximaal rendement uit je operationele organisatie. Je levert een actieve bijdrage aan een “Great place to Work”. Samen zorgen we dat Yask een organisatie is waarin je vertrouwen hebt in de mensen waarvoor je werkt, trots bent op wat je doet en plezier hebt met de mensen waarmee je samenwerkt. Met jouw persoonlijke aanpak, visie en ondernemerschap weet jij kansen te benutten, processen te optimaliseren, personele uitdagingen op een creatieve manier aan te pakken en de kwaliteit te waarborgen.
INNOVATIEF
Als Klantmanager ben je ook verantwoordelijk voor de kansen, risico’s, budget en ontwikkeling binnen jouw klantportfolio. Je signaleert trends en ontwikkelingen, en doet voorstellen ter verbetering van klanttevredenheid en rendement. Je gaat voor de 8+ klantbeleving en bent altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden bij de klant om een langdurige relatie te creëren en de samenwerking met de klant verder door te ontwikkelen. Je hebt de volgende verantwoordelijkheden:
- Je signaleert en realiseert verbeter- en innovatiemogelijkheden in dienstverlening, processen, werkwijzen en procedures.
Je rapporteert aan de directeur klant & ontwikkeling en je geeft direct leiding aan een team van facility managers. Je stimuleert jouw mensen om elke dag het beste uit zichzelf te halen. Je bent een inspirerend leider die met transparantie en duurzaamheid impact weet te maken. Je bent verantwoordelijk voor:
- Het inrichten van een doelmatige, efficiënte en kwalitatief goede facilitaire organisatie; daarbij zorg je voor de inzet van de juiste expertise op het juiste moment.
- Je hebt focus op de beheersing van de (in)directe kosten bij de uitvoering van de operatie en behoud en uitbreiding van de omzet.
- Jij hebt aandacht voor mensen. Je doorziet de organisatiedynamiek, zoekt steeds naar een gezamenlijk belang en hebt een focus op groei en ontwikkeling. Je stelt vast wat je klant en medewerkers nodig hebben en zorgt voor vervolgacties passend bij de situatie. Je toont hierbij eigenaarschap, maakt verbinding en creëert ruimte voor groei.
Verder beschik je over
- HBO/WO werk- en denkniveau.
- Minimaal 10 jaar relevante werkervaring binnen de (operationele) facilitaire branche in de zakelijke dienstverlening, waarvan minimaal 5 jaar in een leidinggevende rol.
- Ervaring met het opstellen van processen en financiële rapportages.
- Aantoonbaar ervaring als strategisch partner in het facilitaire werkveld.
- Aantoonbare kennis van facilitaire processen.
- Visie, daadkracht en overtuigingskracht.
- Commercieel en analytisch inzicht.
- Ondernemerschap, resultaatgericht en rendementsbesef.
- Sterk in het dagelijks motiveren en inspireren van jouw medewerkers.
Arbeidsvoorwaarden
Als klantmanager kun je rekenen op:
- Plezier in je werk met veel afwisseling en uitdaging bij een sterk groeiende organisatie.
- Een fulltime (40 uur) contract voor bepaalde tijd met een passend salaris tussen € 4850,- en maximaal
- € 5600,- bruto per maand, jaarbonus, leaseauto, laptop en telefoon.
- Een volledig maandsalaris aan vakantiegeld.
- Collectieve zorgverzekering en pensioenregeling.
- 25 vakantiedagen en naarmate je dienstjaren groeien nemen de vakantiedagen ook toe.
- Een positieve werksfeer, korte communicatielijnen en de drive om iedere dag een beetje beter te worden en impact te maken.
- Een uitdagende rol met veel vrijheid.
- De flexibiliteit om zowel op de kantoren als vanuit huis te werken, waarbij natuurlijk alle facilitaire middelen voor een fijne thuiswerkplek worden verzorgd.
- Wij stimuleren we persoonlijke ontwikkeling. Samen kijken we in onze op maat gemaakte opleidingsgids naar welke trainingen voor jou interessant zijn;
- De mogelijkheid je in te zetten voor goede doelen zoals de Vebego Foundation.
Passen wij bij elkaar? Laat zien wie je bent!
meer...Meer vacatures van Vebego