Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicedesk engineer 2e lijn

Denko - Oldenzaal - 01-06-2023 Naar vacature  

Ben jij de ICT’er die zijn hand niet omdraait voor complexe IT vraagstukken? Ontzorg en ondersteun jij graag onze verschillende klanten? Als 2
e
lijn engineer bij Denko ICT kun je rekenen op een afwisselende baan met leuke technische uitdagingen.

Wat verwachten we van jou?


Je dagelijkse werkzaamheden bestaan o.a. uit:
  • Oplossen van complexere ICT vraagstukken op locatie en remote;
  • Opleveren van nieuwe verbindingen, Microsoft 365 en VoIP telefonie omgevingen en security oplossingen op locatie bij de klant;
  • Incidenteel uitvoeren van systeembeheer bij klanten en het assisteren bij grotere projecten in samenwerking met 3
e
lijn collega`s;
  • Complexere incidenten analyseren en oplossen;
  • Technische ondersteuning geven aan collega`s van de 1e lijn helpdesk;
  • Het bewaken van de voortgang van tickets;
  • Bewaken van het volgen van processen en procedures;
  • Periodiek meedraaien op de storingsdienst;
  • Klant op de hoogte houden van de status van het probleem;
  • Commerciële kansen opvangen tijdens gesprekken, doorvragen en doorgeven richting accountmanagement;

Wat breng je hiervoor mee:
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau richting ICT en/of in bezit van een diploma ICT MBO-4;
  • Minimaal 2-4 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
  • Goede contactuele en klantgerichte vaardigheden;
  • Collegiale (team)instelling;
  • Je bent ICT minded: leergierig en nieuwsgierig naar nieuwe technologie;
  • In het bezit zijn van rijbewijs B;
  • Je bent bereidt om eventuele trainingen en cursussen te gaan volgen;
Daarnaast ben jij, nauwkeurig, oplossingsgericht, je kunt discreet omgaan met gevoelige informatie, zelfstandig en flexibel.

Je hebt (basis)kennis van de onderstaande punten:
  • Beheren van Microsoft 365 werkplekken;
  • Beheren van Microsoft desktop en server omgevingen;
  • Kennis van IP netwerken, switches en firewalls;
  • kennis van VOIP telefonie;
  • Kennis van Microsoft 365 en algemene kennis van Cloud oplossingen;
Is je kennis nog niet optimaal van bovenstaande punten dan kun je deze binnen aanzienlijke tijd bij ons halen.

Wat mag je van ons verwachten?

Voor Denko is het van het groot belang werknemers te hebben die gemotiveerd zijn en zich betrokken voelen. Hiervoor krijg je natuurlijk een stimulerende werkomgeving vol gezellige mensen, maar ook:

  • Een marktconform salaris;
  • Auto;
  • Laptop en mobiel;
  • 25 verlofdagen, 3 snipperdagen en de mogelijkheid tot extra dagen is bespreekbaar;
  • Vakantiegeld;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Groei- en opleidingsmogelijkheden;
Daarnaast zorgen we voor dagelijks vers fruit en wekelijks de VriMiBo. En natuurlijk hebben we regelmatig leuke uitjes, BBQ of een weekendje weg.
Denko ICT is een toonaangevende ICT partner die sterk verankerd is in de regio Twente. De sterke groei die Denko de laatste jaren doormaakt is het resultaat van betrokkenheid, servicegerichtheid en het meedenken met de klanten. Kernwaarden als innovatie, oplossingsgerichtheid, functionaliteit en ontzorgen vormen daarbij het DNA.

Meer weten?

Heb je inhoudelijk nog vragen dan kun jij je richten tot Dennis Koop (directeur) d.koop@denko.nl.
meer...



Meer vacatures van Denko