Medewerk(st)er Financiële & HR-administratie
Medewerk(st)er Financiële & HR-administratie – 24 uur
Wij zoeken een positieve collega die de financiële en HR-administratie op zich neemt. Je bent verantwoordelijk voor:
Financiële administratie:
- Facturatie, debiteurenbeheer, beheer administratie mailbox
- Uitzoeken en opvolgen van acties m.b.t. financiële administratie
HR-administratie:
- Urenadministratie, declaraties controleren en verwerken
- Personeelscontracten en het in- en uitdiensttredingsproces
- Ziekteverzuimregistratie, HR vragen van collega’s behandelen
Overige taken:
- Online archivering van contracten en belangrijke (post)stukken
- Zorgen voor een goede structuur zodat alle documenten gemakkelijk terug te vinden zijn
- Overige administratieve taken
Wat breng jij mee?
- Met jouw proactieve houding, gestructureerde aanpak en vermogen om vertrouwelijke zaken te behandelen, zorg je ervoor dat alles vlekkeloos verloopt
- Je bent een zelf-starter, secuur, betrouwbaar, je krijgt voldoening uit het ordenen en afronden van taken
- Een MBO 4 diploma is een pré
Wij bieden:
- Een baan voor 24 uur per week, uren zijn in overleg in te vullen
- Arbeidsvoorwaarden volgens de Horeca cao
- Je werkt in een fijn team. Er zijn regelmatig borrels en uitjes waaronder het gezellige jaarlijkse Boerinn weekendje weg
- We hebben heerlijke koffie en je werkplek ligt op onze sfeervolle evenementen- en vergaderlocatie midden in het Groene Hart
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van De Boerinn
Meer Medewerk st er Financiële & HR-administratie vacatures