Head of Service Desk Helpdesk & Security
Klaar voor een nieuwe uitdaging?
For English, please scroll down.
We zijn op zoek naar een dynamisch en ervaren Head of Service Desk Helpdesk & Security om ons IT support team te leiden en toezicht te houden op de beveiligingsactiviteiten.
Belangrijkste taken op een rij:
Leiderschap en teammanagement:- Leiding en sturing geven aan het helpdesk- en beveiligingsteam.
- Toezicht houden op de werving, training en prestatie-evaluatie van je teamleden.
- Zorgen voor een coöperatieve en ondersteunende werkomgeving om de productiviteit en efficiëntie van het team te maximaliseren.
Helpdeskbeheer:
- Toezicht houden op de helpdeskactiviteiten en zorgen voor tijdige oplossingen 0van gebruikersproblemen en -verzoeken.
- Dienen als escalatiepunt voor complexe technische problemen en begeleiding en ondersteuning bieden aan teamleden.
- Ontwikkelen en implementeren van best practices voor helpdeskticketbeheer en -oplossing.
Beveiligingsbeheer:
- Beheer van taken op het gebied van beveiligingsbeheer, waaronder toegangscontroles voor gebruikers, netwerkbeveiliging en systeembewaking.
- Ervoor zorgen dat het beveiligingsbeleid, de procedures en de wettelijke vereisten worden nageleefd.
- Leiding geven aan belangrijke beveiligingsprojecten en -initiatieven, zoals de implementatie van CIS-controles en PIM+-monitoring.
Systeembeheer:
- Toezicht houden op systeembeheertaken, waaronder software-installaties, systeemconfiguraties en onderhoud.
- Zorgen voor een soepele werking en optimale prestaties van systemen en infrastructuur.
- Problemen met het systeem oplossen en oplossingen implementeren om deze effectief aan te pakken.
Leveranciersbeheer:
- Identificeren en selecteren van geschikte leveranciers voor IT-gerelateerde aankopen en diensten.
- Onderhandelen over contracten en overeenkomsten met leveranciers om de beste prijzen en voorwaarden te krijgen.
- Relaties met leveranciers onderhouden en prestaties van leveranciers controleren om de kwaliteit van de service en de naleving van overeenkomsten te garanderen.
Samenwerking en communicatie:
- Communiceer effectief met interne stakeholders en gebruikers om hun behoeften te begrijpen en hun problemen aan te pakken.
- Samenwerken met cross-functionele teams om IT-projecten en -initiatieven te implementeren.
- Gebruikmaken van TOP Desk-gesprekken en andere communicatiekanalen om tijdig en efficiënt te reageren op vragen en problemen van gebruikers.
Wie zoeken wij?
- Je hebt een Bachelor diploma in Informatica, Informatietechnologie of vergelijkbaar.
- Minimaal 5 jaar ervaring met IT-helpdeskondersteuning, systeembeheer en beveiligingsbeheer.
- Sterke vaardigheden op het gebied van leiderschap en teammanagement.
- Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
- Relevante certificeringen/trainingen, zoals CrowdStrike, SNMP, Aruba Clearpass en Office admin center.
Daarnaast beschik je over de volgende technische expertises:
- Sterke technische vaardigheden op het gebied van netwerkbeheer, systeembeheer en beveiligingsmanagement.
- Je zorgt ervoor dat je op de hoogte blijft van de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van IT-beveiliging en helpdeskondersteuning.
- Indien nodig technische begeleiding en ondersteuning bieden aan teamleden en praktische technische taken uitvoeren.
Wat kan je van ons verwachten:
- Een uitdagende rol met veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
- Een trendy en energieke omgeving waar teamwork centraal staat.
- Een inspirerend hoofdkantoor in Nunspeet.
- Pensioenregeling (PMT) en korting op je aanvullende zorgverzekering.
- Reiskostenvergoeding op basis van € 0,21 per kilometer.
- Korting op de aankoop van onze eigen raamdecoratie producten.
- Laptop en mobiele telefoon.
- Mogelijkheid om een dag per week thuis te werken waarbij je een thuiswerkvergoeding krijgt.
Naar vacature
Meer vacatures van Jobs in Security
Meer Head of Service Desk Helpdesk & Security vacatures