Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Support Engineer

Solvisoft - Andelst - 29-11-2022 Naar vacature  

is een professional op het gebied van IT en e-Commerce ontwikkeling waarbij kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie de drie pijlers zijn die in elk van de disciplines als rode draad verweven zitten. Op het gebied van IT bieden wij hoogwaardige expertise van office- tot productieomgeving. Het klantportfolio van Solvisoft loopt uiteen van kleine en middelgrote bedrijven, tot multinationals. De omgevingen die wij hierbij leveren/beheren variëren van onze eigen Cloud diensten tot volledig beheerde virtuele systemen bij onze klanten.

Door de structurele groei van ons bedrijf, zijn wij op zoek naar een Support Engineer.
Vanuit onze kernwaarden betrokken, betrouwbaar, kennis en ambitie helpen we ondernemers met verandering en vernieuwing. Wij zoeken iemand die zich herkent in deze werkwijze en zich prettig voelt in een no nonsens en informele cultuur.

Support Engineer

Wat ga je doen?

Je komt te werken in een team. Dit team is verantwoordelijk voor een breed scala aan activiteiten, waaronder beheer, bouw en installatie van de klant-systemen en -netwerken. Tevens zal je team klantsystemen technisch valideren en ben je de spil in het ontwikkelen en leveren van kwalitatieve en innovatieve oplossingen en hoogwaardige service en support. We combineren Cloud oplossingen, lokale oplossingen en datacommunicatie. Je zorgt er samen met het team voor dat dit draait.

Als 1e lijns Support Engineer ontvang en registreer je de contacten van de klanten, waarbij je goed luistert en doorvraagt om te weten wat de klant precies nodig heeft. Je classificeert de contacten en bepaalt daarvan de prioriteit, waarna je – zo mogelijk – de vraag vanuit de kennisbank beantwoordt. Als dit niet mogelijk is, zet je het contact door naar een van de systeembeheerders. Tussentijds informeer jij de klant over de stand van zaken. Voordat het klantcontact wordt afgesloten en de klant van de juiste oplossing wordt voorzien, controleer je of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant en zorg je voor tevredenheid bij de klant.

Je hebt een adviserende rol en draagt actief oplossingen en verbeteringen aan. Daarom zijn goede communicatieve vaardigheden onmisbaar!

Als Support Engineer ben je verantwoordelijk voor:

  • Zelfstandig en in teamverband uitvoeren van systeem-/ netwerkbeheer
  • Beheren en onderhouden van de netwerken en servers
  • Installeren en inrichten van Microsoft en VMware omgevingen
  • Beheren van Cloudoplossingen en datacommunicatie
  • Proactief ICT advies leveren

Wij verwachten:

  • Je beschikt over een afgeronde MBO 4 of HBO ICT opleiding
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in deze functie, of je bent net afgestudeerd!!!!!
  • Kennis van Microsoft en VMWare systemen en netwerken (certificering is een pré)
  • Kennis van SQL, html
  • Je bent bereid je verder te ontwikkelen
  • Je staat stevig in je schoenen, bent servicegericht, leergierig en houdt van dynamiek
  • Je bent communicatief sterk, stressbestendig, pro-actief en gedreven
  • Uitstekend analytisch denkvermogen
meer...



Meer vacatures van Solvisoft