Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Accountmanager

Ad Hoc - Amsterdam - 20-01-2023 Naar vacature  

Als accountmanager ben je mede verantwoordelijk voor de realisatie van de commerciële doelen van de vestiging Amsterdam en ben je de ambassadeur van Ad Hoc.

Amsterdam, 03 april
Accountmanagement

Functieomschrijving

Als accountmanager ben je mede verantwoordelijk voor de realisatie van de commerciële doelen van de vestiging Amsterdam en ben je de ambassadeur van Ad Hoc. Je voornaamste aandachtsgebieden zijn sales (eigen acquisitie, relatiebeheer, het voeren van onderhandelingen, offertes, marktontwikkeling) en andere sales ondersteunende activiteiten (kwaliteitsbeheer, productontwikkeling, administratie). Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de voorafgestelde omzetdoelstellingen, productmarges en acquisitieactiviteiten. Je weet op inspirerende wijze je collega’s te motiveren om als team de doelen van de vestiging te behalen. Je rapporteert aan de regiomanager.

Wat ga je doen?

Als accountmanager houd je je bezig met het zelfstandig bewerken en in kaart brengen van de mogelijkheden op de vastgoedmarkt (leegstand) in jouw regio. Dit doe je middels relatiebeheer bij de vele reeds bestaande accounts, maar ook door het resultaatgericht bewerken van de prospects in jouw werkgebied middels koude acquisitie. Je fungeert als (intern) intermediair tussen de klant en de eigen organisatie en je bent in staat om de specifieke klantbehoefte te vertalen in commerciële acties. Je draagt het commercieel beleid van Ad Hoc uit in jouw regio. Door jouw individuele contacten en eigen ervaringen in jouw werkgebied ben je in staat om een bijdrage te leveren bij het bedenken van het nieuwe strategische sales beleid. Naast sales taken zullen er, voornamelijk vanuit je relatiebeheer, ook enkele operationele taken voorkomen.

Functie-eisen

Om succesvol te kunnen zijn in deze mooie en uitdagende functie, dien je behalve over een afgeronde (commerciële) HBO opleiding te beschikken over aantoonbare verkoopervaring in het B2B segment. Je bent vernieuwend in je sales technieken en acteert als een entrepreneur. Door je passie en enthousiasme ben je een bron van inspiratie voor je andere collega’s op de vestiging. Je denkt in oplossingen, bent flexibel en gaat maximaal voor het resultaat. Uiteraard ben je woonachtig in de regio Amsterdam.

Wat biedt Ad Hoc?

Wij bieden een uitdagende, veelzijdige baan bij een ambitieuze, groeiende organisatie met een winnaarsmentaliteit.
  • Een mooie uitdaging binnen een jong, enthousiast team;
  • Een tijdelijk contract met een proeftijd van 1 maand, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Salaris welke past bij jouw opleiding en werkervaring;
  • 25 vakantiedagen, dit kunnen er 33 worden;
  • Een leaseauto, smartphone en surface;
  • Deelname aan het pensioen;
  • Voordeel op jouw fitness abonnement;
  • 8% vakantiegeld;
  • Je werkt in een gezellig team van professionals in een informele omgeving;
  • Een dienstverband van 32 of 40 uur;
  • Regelmatig een leuke borrel op kantoor;
  • Elke week vers fruit en aan drinken geen gebrek;
  • Teamuitjes zowel regionaal als landelijk.

Interesse?

 
Herken je jezelf in bovenstaande functieomschrijving? Dan horen wij liever nog vandaag dan morgen van je! Mail je volledige CV en korte motivatie naar

. Voor vragen over de inhoud van de functie kun je terecht bij Renée Verhoef via 06 19 35 55 11.
meer...



Meer vacatures van Ad Hoc