Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Servicedesk medewerk
Functie omschrijving
Als Servicedesk Medewerker B zie je het als jouw missie om onze klanten tevreden te stellen. Als team staan wij voor service en kwaliteit en gaan wij voor het maximaal haalbare om onze klanten, studenten en medewerkers, te ontzorgen. Ter versterking van ons team zoeken wij een nieuwe teamplayer.De kandidaat;
- Stelt zich service- en klantgericht op naar bezoekers, studenten en medewerkers en heeft een dienstverlenende instelling;
- Neemt vragen en klachten aan en verstrekt informatie over procedures en regelingen (zowel via telefoon, mail als direct klantcontact);
- Bewaakt de naleving van procedures en regelingen en is verantwoordelijk voor de probleemverkenning van een complexe vraag of klacht;
- Lost 1e-lijns complexe storingen, problemen en reparaties op een snelle en effectieve manier naar tevredenheid op;
- Instrueert en adviseert gebruikers over het juiste gebruik van apparatuur en applicaties, demonstreert het gebruik, geeft zo nodig ondersteuning bij bediening van apparatuur;
- Verzorgt een adequate administratie, mutaties en registratie in beschikbare systemen (FMIS Planon en managementinformatiesystemen);
- Schakelt 2e-lijns specialisten in bij complexere en urgente storingen en informeert gebruikers daarover;
- Controleert de voortgang van de verschillende klantmeldingen binnen de vastgestelde SLA’s/doorlooptijden en stuurt bij indien noodzakelijk;
- Stelt (werk-)instructies op voor klanten en teamleden;
- Signaleert tekortkomingen en formuleert aanbevelingen om veelvoorkomende klachten en vragen structureel te voorkomen;
- Draagt verbeteringen aan voor de algemene serviceverlening, kwaliteit en technische functionaliteiten;
Functie eisen
Wij verwachten van je, dat je:
- beschikt over minimaal MBO diploma en minimaal 3 jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie;
- gedegen kennis hebt van Office-programma’s;
- affiniteit hebt met het ICT-, Audiovisuele- en Facilitaire vakgebied & de daarmee verbonden systemen;
- een klantvriendelijke en dienstverlenende drive hebt en resultaat-en oplossingsgericht bent;
- beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
- weet van aanpakken en dat je natuurlijke gedrevenheid en collegialiteit je maken tot een succesvolle en prettige collega in het team;
- stressbestendig bent en kunt inspelen op wisselende situaties
- probleemloos kunt werken volgens vastgestelde interne procedures, kaders, regels en veiligheidsvoorschriften;
- bereid bent om (extra) scholing te volgen;
- flexibel inzetbaar bent op alle locaties en binnen andere Servicedesk teams van het Facilitair bedrijf van Zuyd. Je standplaats is in Maastricht, maar indien noodzakelijk word je op andere locaties van Zuyd Hogeschool ingezet;
- bereid bent om te werken tussen 07:00 – 22:00 uur (middels rooster).
Zuyd Hogeschool
Samen creëren wij de toekomst is de belofte van Zuyd Hogeschool en eigen verantwoordelijkheid en persoonlijke aandacht zijn onze centrale waarden. Onze 2.100 medewerkers werken aan drie kerntaken: we leiden circa 14.000 toekomstige professionals op in vijftig bachelor en masteropleidingen, we ontwikkelen trainingen en programma’s voor professionals en we voeren onderzoek uit in opdracht van en in samenwerking met bedrijven en instellingen. In Keuzegids Hoger Onderwijs behoort de hogeschool tot beste hogescholen van Nederland. Een positie waarop wij allemaal trots zijn en die wij graag willen behouden.Arbeidsvoorwaarden
Arbeidsvoorwaarden:
- Het betreft een functie voor 0,6 tot 1 fte (op basis van een 36-urige werkweek) bij de Stichting Zuyd Hogeschool of via payrolling bij Randstad Employability voor de duur van 1 jaar. Bij interne kandidaten wordt het huidige dienstverband gerespecteerd;
- Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring, doch minimaal schaal 6 CAO – HBO (maximum €2.847,69 bruto per maand bij een fulltime aanstelling).
Meer vacatures van Zuyd