Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief medewerker
Administratief medewerker
32 - 40 uurAmsterdam Noord
Mbo
Wat doen wij
Onze missie is een wereld zonder emissie. Daarom is het versnellen van de energietransitie wat ons drijft. Dit doen wij door van nieuwbouw en bestaande woningen e-homes te maken onder andere door het installeren van warmtepompen en zonnepanelen. Een e-home is een huis van de toekomst waar je nu al in kunt wonen, zonder dat je er omkijken naar hebt: all-electric verwarmd en/of gekoeld met een goed geregeld en comfortabel binnenklimaat, zoveel mogelijk eigen opgewekte elektriciteit en slimme aansturing van de energie apparatuur. Met onze actuele kennis en expertise sluiten wij perfect aan bij de behoefte van onze klanten, partners en bewoners. Daardoor maken we e-homes toegankelijk voor iedereen.Wat ga jij doen
Als Administratief medewerker binnen het Realisatieteam ondersteun jij projectmanagers bij verschillende administratieve werkzaamheden. Tijdens het realiseren van projecten help jij bij het plannen van meetings, vastleggen van afspraken en de volledige projectadministratie. Daarnaast zorg jij ervoor dat facturen worden gecontroleerd en documenten op de juiste plek zijn opgeslagen. Ook bij oplevering van installaties verzamel jij relevante gegevens en leg je die netjes in de juiste systemen vast. Dankzij jouw nauwkeurige vastlegging van data kunnen er gemakkelijk correcte en complete rapportages gemaakt worden.Wat vragen we van jou
Je werkt gestructureerd, zelfstandig en je bent secuur in het uitvoeren van je werkzaamheden. Je hebt een kordaat karakter en hebt geen moeite mensen aan te spreken op te nemen acties. Verder kun je makkelijk prioriteiten stellen en je pakt werk pro-actief op. Verder vind je het een uitdaging om mee te bouwen aan onze continu veranderende organisatie en maak jij je digitale tools snel eigen.- Je hebt ruime werkervaring in een vergelijkbare rol
- Ruime ervaring met Excel en Word
- Je bent niet bang om nee te zeggen!
Wat kun je van ons verwachten
Werken bijeconic
betekent meebouwen aan een lerende organisatie met een onderscheidende groeicultuur. Een organisatie met betekenis, waar er ruimte is voor welvaart, welzijn en welbevinden. Wij bieden jou een marktconform salaris - afhankelijk van achtergrond, ervaring en opleiding -, flexibele werktijden, ruime ontwikkelingsmogelijkheden en een maatwerk pensioenregeling. Tot slot ga je onderdeel uitmaken van een club gedreven en talentvolle mensen, die werken vanuit een fantastisch, karakteristiek kantoor in Amsterdam-Noord. Dagelijks genieten wij daar van goede koffie, fruit en een heerlijk verzorgde lunch.Enthousiast om aan de slag te gaan als administratief medewerker bij
econic
? Reageren kan via mailadres recruitment@econic.homes. Wij ontvangen graag jouw persoonlijke motivatie en jouw CV.Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Deel vacature via social media
Direct solliciteren
Administratief medewerker
32 - 40 uurAmsterdam Noord
Mbo
Direct solliciteren
Wat doen wij
Onze missie is een wereld zonder emissie. Daarom is het versnellen van de energietransitie wat ons drijft. Dit doen wij door van nieuwbouw en bestaande woningen e-homes te maken onder andere door het installeren van warmtepompen en zonnepanelen. Een e-home is een huis van de toekomst waar je nu al in kunt wonen, zonder dat je er omkijken naar hebt: all-electric verwarmd en/of gekoeld met een goed geregeld en comfortabel binnenklimaat, zoveel mogelijk eigen opgewekte elektriciteit en slimme aansturing van de energie apparatuur. Met onze actuele kennis en expertise sluiten wij perfect aan bij de behoefte van onze klanten, partners en bewoners. Daardoor maken we e-homes toegankelijk voor iedereen.Wat ga jij doen
Als Administratief medewerker binnen het Realisatieteam ondersteun jij projectmanagers bij verschillende administratieve werkzaamheden. Tijdens het realiseren van projecten help jij bij het plannen van meetings, vastleggen van afspraken en de volledige projectadministratie. Daarnaast zorg jij ervoor dat facturen worden gecontroleerd en documenten op de juiste plek zijn opgeslagen. Ook bij oplevering van installaties verzamel jij relevante gegevens en leg je die netjes in de juiste systemen vast. Dankzij jouw nauwkeurige vastlegging van data kunnen er gemakkelijk correcte en complete rapportages gemaakt worden.Wat vragen we van jou
Je werkt gestructureerd, zelfstandig en je bent secuur in het uitvoeren van je werkzaamheden. Je hebt een kordaat karakter en hebt geen moeite mensen aan te spreken op te nemen acties. Verder kun je makkelijk prioriteiten stellen en je pakt werk pro-actief op. Verder vind je het een uitdaging om mee te bouwen aan onze continu veranderende organisatie en maak jij je digitale tools snel eigen.- Je hebt ruime werkervaring in een vergelijkbare rol
- Ruime ervaring met Excel en Word
- Je bent niet bang om nee te zeggen!
Wat kun je van ons verwachten
Werken bijeconic
betekent meebouwen aan een lerende organisatie met een onderscheidende groeicultuur. Een organisatie met betekenis, waar er ruimte is voor welvaart, welzijn en welbevinden. Wij bieden jou een marktconform salaris - afhankelijk van achtergrond, ervaring en opleiding -, flexibele werktijden, ruime ontwikkelingsmogelijkheden en een maatwerk pensioenregeling. Tot slot ga je onderdeel uitmaken van een club gedreven en talentvolle mensen, die werken vanuit een fantastisch, karakteristiek kantoor in Amsterdam-Noord. Dagelijks genieten wij daar van goede koffie, fruit en een heerlijk verzorgde lunch.Enthousiast om aan de slag te gaan als administratief medewerker bij
econic
? Reageren kan via mailadres recruitment@econic.homes. Wij ontvangen graag jouw persoonlijke motivatie en jouw CV.Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
meer...
Meer vacatures van Econic