Front office medewerker
Over deze functie
Deze vacature is beëindigd, kijk in hetvoor andere vacatures!
Wat zoeken wij?
Weer heel kort: wij zoeken een front office medewerker die ons kan ondersteunen op twee vlakken:
- De receptie bemannen, de telefoon aannemen, klanten ontvangen en te woord staan en huismeester is voor het kantoor.
- De verkoopmakelaars hebben professionele ondersteuning nodig. Van agendabeheer tot het verwerken van de mailbox en voorbereiden en opvolgen van afspraken.
Een ontzettend veelzijdige job met enkele valkuilen; de zaken gaan soms zo ontzettend snel dat anticiperen op de waan van de dag heel belangrijk is.
En dan nu wat uitgebreider, kun jij je hier in vinden?
- Je ondersteunt de afdeling verkoop van a tot z;
- Je ondersteunt de afdeling verhuur en de boekhouder op aanvraag;
- Je maakt mails in concept die naar grotere groepen klanten gestuurd kunnen worden, uiteraard in perfect Nederlands;
- Je kan zéér goed overweg met Excel en Word;
- Je bent de huismeester voor ons kantoor; van teamoverleggen plannen en voorbereiden tot zorgen voor het op peil houden van de kantoorvoorraad ;
- Je bent dagelijks aan het bellen met notarissen en geldverstrekkers, je bent professioneel wanneer je dat moet zijn en weet welke toon wanneer gepast is;
- Je weet precies wie van onze klanten een bloemetje verdient, waar een kaartje naartoe moet of waar we even langs moeten gaan;
- Je bent secuur, netjes, georganiseerd en opgeruimd.
Wat bieden we jou?
- Een klein en hecht team, waar we jou helemaal in op zullen nemen als je bij ons komt werken.
- Een ‘samen gaan we er voor’ mentaliteit, waar we heel zuinig op zijn.
- Salaris gaat in overleg, marktconform en naar ervaring.
- Je krijgt vakantiedagen, vakantietoeslag en eventueel reiskostenvergoeding.
- Een fulltime job op een van de mooiste kantoren van Terneuzen.
Naar vacature
Meer vacatures van Wooncoach