Inloggen - Registreer  

Customer Succes Specialist

YoungConsult - Eindhoven - 24-01-2023 Naar vacature  

Over onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een grote speler op het gebied van logistieke diensten. Naast de meer als 80 kantoorvestigingen wereldwijd, is het bedrijf in het bezit van een groot netwerk aan internationale partners.

Het verlenen van een goede service en het behalen van een hoge klanttevredenheid staan bij onze opdrachtgever hoog in het vaandel. De medewerkers van het bedrijf spelen hierbij een grote rol en het bedrijf hecht veel waarde aan het welzijn van haar medewerkers. Hiervoor bieden zij diverse trainingen die zijn gericht op de persoonlijke en carrière doelstellingen van ieder individu.

Op dit moment zijn ze op zoek naar een Customer Succes Specialist die het team komt versterken. Werk jij graag in een veelzijdige functie en wil je aan de slag gaan in een dynamische omgeving? Dan is deze functie wellicht iets voor jou!

Jouw werkzaamheden

Krijg jij energie van het helpen van klanten? Weet jij een optimale service te verlenen? Als Customer Succes Specialist ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klant, in een servicegerichte rol en je voorziet de klanten op een persoonlijk wijze van advies. Een leuke functie die jij wellicht kan gaan bekleden!

Na een uitdagende inwerkperiode is het tijd om aan de slag te gaan in jouw nieuwe functie. Hieronder een greep uit het takenpakket:
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, in een servicegerichte rol;
  • Je werkt samen met je collega’s actief om alle zendingen te verzorgen voor de klant;
  • Je onderhoudt contact met transporteurs en interne collega’s;
  • Je behoudt overzicht over de voorraadniveaus binnen het systeem;
  • Je bent verantwoordelijk voor tijdige planningen en de realiseerbaarheid van zendingen;
  • Je voorziet de klant op persoonlijke wijze van advies en informatie omtrent bestellingen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van administratieve werkzaamheden, waaronder het verwerken van orders in het systeem
  • Je zorgt ervoor dat knelpunten in het orderproces aan de klant worden gecommuniceerd en je denkt mee over oplossingen.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • Je gaat oplossingsgericht te werk;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt een klant- en servicegerichte instelling, probleemoplossend vermogen en een positieve houding;
  • Je kan overweg met Microsoft Office;
  • Je werkt graag in een informeel team met korte lijntjes;
  • Je wilt je graag ontwikkelen;
  • Je bent flexibel en krijgt energie van verbeterprocessen.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een fulltimebaan, direct bij onze opdrachtgever;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • 25+ vakantiedagen;
  • De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • Je krijgt veel ruimte om zelfstandig zaken op te pakken;
  • Een gezellig team, dat jou helpt met jouw ontwikkeling.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van YoungConsult