Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Communicatieadviseur customer journey zij

The Smart Engine - Gouda - 21-10-2023 Naar vacature  

6 maanden geleden geplaatst

Transport & Logistiek

Voor onze opdrachtgever, een organisatie die is opgericht door sociale partners in de sector transport & logistiek, zoeken we een communicatieadviseur customer journey met een focus op de klantreis van zij-instromers.

Onze opdrachtgever faciliteert werkgevers en werknemers in de sector om samen aan de slag te gaan met:
  • Voldoende instroom van nieuwe mensen
  • Behoud en doorstroom van vakbekwame professionals
De cultuur kenmerkt zich door de ambities van een groot bedrijf, maar dan met korte lijnen, een informele sfeer en een kleinere omvang met circa 175 medewerkers. Het team marketing & communicatie bestaat uit circa 35 medewerkers. Er zijn drie communicatieadviseurs customer journey: voor de werknemerskant, de werkgeverskant en de zij-instroom.

De opdracht

Jouw doel is om alle klantcontacten naar een hoger plan tillen. Samen met collega’s maak je verschillende journey’s en ben je verantwoordelijk voor interactie op alle touchpoints. Zo zorg je voor de ultieme klantbeleving en wordt elk contactmoment goud waard. Je taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Je maakt de marketing en communicatie vertaling van het jaarplan, in samenwerking met de business;
  • Je ontwikkelt het klantcontactbeleid organisatie breed – jij bent degene die bepaalt wat we per stap doen in de customer journey. Bij iedere stap bepaal je de communicatiestrategie. En vervolgens breng je iemand ook naar de volgende touchpoint;
  • Je stuurt erop aan dat campagnes gemaakt worden. Het inhoudelijke campagnemanagement wordt gedaan door de campagnemanager;
  • Je regisseert strategische content en bewaakt de merkstrategie van de organisatie. De content wordt gemaakt door het contentteam, samen spreek je wel af hoe en wat;
  • Je creëert kernboodschappen en coördineert communicatie-uitingen. Door effectieve communicatie vergroot je de klanttevredenheid;
  • Je bent verantwoordelijk voor de budgetbewaking;
  • Verder adviseer je het MT over de verbetermogelijkheden van het klantrelatiemanagement.

We zoeken

Een communicatieadviseur met marketingaffiniteit. Je bent een kei in het overbrengen van de juiste boodschap, op het juiste moment, in een vernieuwende jas. Je staat in je kracht als regisseur en beschikt over het volgende:

  • Je neemt vakkennis en ervaring mee in het ontwikkelen en realiseren van klantcontactbeleid (aantoonbare ervaring in bedenken en realiseren van een klantreis beleid organisatie breed).
  • Je hebt affiniteit en kennis van marketing en marktbewerking. Je kan dus ook met een commerciële bril op kijken.
  • Je hebt eerder vergelijkbare opdrachten vervuld.
  • Je hebt hbo+/wo werk- en denkniveau richting marketing/communicatie.
  • Je weet jouw ideeën te vertalen in praktische oplossingen die ervoor zorgen dat werkgevers, waar ze ook met de organisatie in contact komen, een positieve en herkenbare ervaring hebben.
  • Voor de rol van communicatieadviseur customer journey met de focus op zij-instromers is B2C ervaring vereist.

Details

Start : z.s.m.
Duur : tot einde Q1 met optie op verlenging, tot de functie voor vast is ingevuld
Uren : 32 tot 40 uur per week
Locatie : 50/50 Gouda en vanuit huis
Tarief : 80 tot 90 euro per uur
Is het iets voor jou of weet je iemand? We zien uit naar je reactie!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van The Smart Engine
Meer Communicatieadviseur customer journey zij vacatures