Inloggen - Registreer  

Accountmanager binnendienst

Abena - via Nederland Vacature - Boxmeer - 14-04-2024 Naar vacature  

hbo werk- en denkniveau
32-40 uur beschikbaar
Je bent vindingrijk, authentiek en ondernemend

Wij bieden

€ 42000 - € 50000 per jaar
Vergoeding telefoonkosten
Bedrijfsauto
Salarisschaal conform CAO

Waarom onze organisatie

Meebouwen aan betere zorg
Deens familiebedrijf met veel ontwikkelingsmogelijkheden
Positief en gedreven team

Onze recruiter

Fleur Slobbe

Taken en verantwoordelijkheden

Jij bent een cruciale schakel in de organisatie. Met jouw analytische blik en ondernemende houding lever je een bijdrage aan betere zorg. Jij zet jouw onderzoekend vermogen in om kansen te identificeren en te verzilveren. Ben je klaar om met jouw klantgerichte instelling impact te maken bij een innovatieve speler, met een grote focus op kwaliteit? Top! Want Abena in Boxmeer is op zoek!

Bij Abena Healthcare draait alles om het verbeteren van de zorg; bij zorgorganisaties en bij cliënten die thuis wonen. Abena biedt kennis en vooruitstrevende oplossingen binnen vier zorggebieden: continentiezorg, huidverzorging, infectiepreventie en facilitair. Naast de gezondheidszorg is Abena ook actief in de ‘non-healthcare’ branche, zoals de voedselverwerkingsindustrie.

Wat maakt Abena bijzonder? Hun constante streven naar innovatie, kwaliteit en duurzaamheid. Abena vindt het belangrijk dat hun producten en diensten écht het verschil maken in het leven van mensen en ze zijn zeer begaan met de wereld om hen heen. Niet voor niets is de drijfveer: “Because we Care!”.

Wat je als Accountmanager binnendienst gaat doen

Als Accountmanager Binnendienst houd jij je bezig met de bestaande klanten van Abena. Denk hierbij aan: ziekenhuizen, verpleeghuizen en thuiszorgorganisaties. Jij staat altijd klaar om klanten te ontzorgen, maar voegt ook ongevraagd waarde toe. Zo analyseer je de verkopen bij klanten, kun je nog nieuwe producten onder de aandacht brengen? Als eerste aanspreekpunt voor klantvragen, bijvoorbeeld over prijzen of facturen, speel je in op kansen die zich voordoen. Zie je na een klantanalyse mogelijkheden om de business bij klanten te laten groeien of zijn er signalen dat de omzet stagneert? Jij bespreekt dit gelijk met de Accountmanager buitendienst en maakt samen een actieplan!

Abena is in ontwikkeling, waarbij de binnendienst een steeds commerciëlere rol krijgt in de organisatie. Een groot gedeelte van jouw werkzaamheden bestaat momenteel uit administratieve werkzaamheden, maar dat zal in de toekomst gaan afnemen. Zie jij zelf kansen om dingen nog slimmer, sneller en efficiënter aan te pakken? Dan bespreek je dat uiteraard met teamcoördinator Yeyko of manager Emil!

Wat biedt Abena

  • Goed jaarsalaris van € 42.000 – € 50.000 bruto o.b.v. 40 uur, incl. vakantiegeld en on-target earnings (afhankelijk van je kennis en ervaring)
  • 8% vakantietoeslag en 33 vrije dagen per jaar (op fulltime basis), waarvan 26 vakantie-, 3¼ atv- en 4 roostervrije dagen.
  • Uitdagende, klantgerichte en betekenisvolle rol van 32 – 40 uur bij een groeiende organisatie met een onderscheidende werkwijze in de zorg.
  • Werktijden van 08:00 – 17:00, met uitzondering van de vrijdagen; dan geniet je om 15:00 al van jouw welverdiende weekend! Verder hanteert Abena een hybride werkregeling, waarbij je minimaal 3 dagen op kantoor aanwezig bent. Hiervoor worden de faciliteiten, zoals een laptop, verstrekt.
  • Veel ontwikkelingsmogelijkheden door middel van cursussen, trainingen en opleidingen.
  • Een enthousiast, positief en gedreven team, waarbij collega’s naar elkaars ideeën luisteren en elkaar waarderen.

Dit neem je mee

Je bent enthousiast, authentiek en hebt een gezonde dosis lef. Met klanten (telefonisch) in gesprek gaan om een doel te bereiken en daarbij de juiste vragen stellen, is voor jou vanzelfsprekend. Uiteraard ben je daarvoor altijd goed voorbereid; voor een gesprek verdiep je je in de klant. Dankzij jouw empathie en klantgerichtheid voeg je een persoonlijke touch toe aan elk gesprek. Je bent nieuwsgierig en voelt goed aan wat de behoeftes zijn van de organisatie. Daar waar kansen liggen, grijp jij ze! Je bent continu gefocust op ontwikkeling, voor de klant maar ook voor Abena. Jij bent graag bezig met het ontwikkelen van processen en systemen.

Daarnaast:
  • heb je hbo werk- en denkniveau;
  • minimaal 2 jaar werkervaring in een commerciële en/of klantgerichte rol;
  • affiniteit met Office (met name Excel), CRM- en ERP systemen (Abena werkt onder andere met Salesforce);
  • heb je een gezonde drive om jouw steentje bij te dragen in de zorg.

Waar ga je werken

Abena Nederland is onderdeel van de Abena Group: een Deense producent en leverancier van duurzame disposables voor de gezondheidszorg en erbuiten: producten voor schoonmaak-, horeca-, verpakkingsgroothandels en voedingsmiddelenindustrie met vestigingen in meer dan 60 landen en een eigen inkoopkantoor in China.

De kernwaarden van Abena lopen als een rode draad door het bedrijf. Ook medewerkers herkennen zich hierin meteen, namelijk: verantwoordelijkheid, drive, positief-kritisch, authentiek en eigenzinnig én sympathieke bravoure. Het bedrijf staat altijd open voor ontwikkeling en nieuwe technologieën. Zo luisteren collega’s aandachtig naar elkaars ideeën en ontvangen zij nieuwe medewerkers met open armen. Je komt terecht in een ‘warm bad’. Dat ga je vanzelf merken als je langsgaat voor een kopje koffie!

Do you care? Abena leert je graag kennen!

Solliciteer direct met jouw cv en korte motivatie via het sollicitatieformulier of WhatsApp op de vacaturepagina van Steamz. Steamz ondersteunt Abena bij het wervings- & selectietraject. Een geschikte kandidaat komt direct in dienst bij Abena.

Heb je nog vragen over de vacature of organisatie? Stel ze gerust aan Doris Moggré via 06-30747291 of doris@steamz.nl.

Job alert maken

Maak een job alert voor
'Accountmanager'
en ontvang dagelijks vergelijkbare vacatures per mail
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Abena
Meer Accountmanager binnendienst vacatures