Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Gebiedsopzichter Openbare Ruimte (36 uur)

Werken in Noordoost Brabant - 08-04-2024 Naar vacature  

Ben je klaar om jouw ervaring en vaardigheden als gebiedsopzichter in te zetten voor een betere leefomgeving?
Ben je klaar om jouw ervaring en vaardigheden als gebiedsopzichter in te zetten voor een betere leefomgeving?

Voor onze groeiende gemeente zijn we op zoek naar een:

Gebiedsopzichter Openbare Ruimte (36 uur)

Die graag buiten werkt
&
coördineert.
  • Heb je ervaring in het onderhouden van groen, wegen en water?
  • Kun je zelfstandig werken en beschik je over digitale vaardigheden?
  • Ben je in staat om problemen op te lossen en ben je bekend met werken bij de overheid?
Dan gaan we graag met je in gesprek. Zeker als je wilt werken voor een vooruitstrevende gemeente: In Oss denk
&
doe je mee.
Goed om te weten: Oss is drie keer uitgeroepen tot
meest inspirerende Global Goals-gemeente van Nederland
. Samen met onze inwoners maken we van de wereld een betere plek aan de hand van de zeventien duurzame ontwikkelingsdoelen van de Verenigde Naties.

Dit ga je doen

Als Gebiedsopzichter werk je in een van de drie gebieden van de gemeente Oss. Binnen jouw gebied werk je samen met twee collega's Gebiedsopzichters en je Gebiedsregisseur. Als Gebiedsopzichter ben je verantwoordelijk voor alle dagelijkse beheer- en onderhoudswerkzaamheden binnen jouw gebied.

Je takenpakket bestaat uit het beheer van groenvoorzieningen, zoals parken en plantsoenen, en infrastructuurwerken zoals wegen en rioleringen, en voorzieningen die te maken hebben met water. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het afhandelen van meldingen over de openbare ruimte, ingediend door bewoners, bedrijven, bezoekers en het bestuur van de gemeente.

Als Gebiedsopzichter ben je mede verantwoordelijk voor de kwaliteit en het toezicht op de uitvoering van werkzaamheden door aannemers en eigen medewerkers, zoals vastgelegd in verschillende bestekken of werkomschrijvingen. Je voert zelfstandig controles uit op de uitgevoerde werkzaamheden en neemt waar nodig maatregelen.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor aannemers, bewoners en gebruikers van de openbare ruimte, en fungeert als werkverdeler voor de binnengekomen meldingen. Deze werkzaamheden laat je uitvoeren door collega's van de buitendienst en/of aannemers die voor ons werken, terwijl je de binnengekomen meldingen en klachten op een juiste wijze afhandelt.

Als Gebiedsopzichter draai je mee in een storingsdienst-piketrooster als eerste aanspreekpunt. Eens in de negen á tien weken draai je piketdienst, waarbij je buiten werktijd samen met een collega verantwoordelijk bent voor alle voorkomende werkzaamheden en calamiteiten. Daarnaast kun je deel uitmaken van de gladheidbestrijdingsdienst. In het gladheidsseizoen ben je eens in de drie tot vier weken verantwoordelijk voor de coördinatie van de gladheidbestrijding.

En verder...

  • Je hebt ervaring met bestekken, de RAW systematiek en affiniteit met civiele techniek (grijs).
  • Je bent digitaal vaardig, proactief en durft beslissingen te nemen.

Waarom werken bij gemeente Oss zo aantrekkelijk is

Wil jij denken
&
doen? Dan is er geen betere werkgever dan de gemeente Oss. We staan landelijk bekend als een gemeente die initiatief beloont en mensen de ruimte geeft om te pionieren. In de stad Oss zelf, maar ook in zijn levendige kernen. Goed om te weten: als gemeente groeien we hard. Dat betekent dat je mag meedenken en meebouwen aan onze organisatie. Uiteraard kun je daarbij ook gericht werken aan je persoonlijke ontwikkeling.

Dit is wat we je bieden

  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar. Bevalt het ons beiden? Dan krijg je daarna een vast dienstverband.
  • Een salaris van maximaal € 4.244,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (functieschaal 8). De aanloopschaal voor deze functie is schaal 7. Je salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Arbeidsvoorwaarden die je voor een deel zelf kunt bepalen met het Individueel Keuzebudget (IKB). Van je loon wordt maandelijks 17,05% gereserveerd en kun je inzetten zoals je zelf wilt. Bijvoorbeeld om een fiets of extra verlof te kopen of je laat het uitbetalen op een moment dat jou past.
  • Individuele opleidingsmogelijkheden en een leerplein met een ruim aanbod.
  • In Oss werken we tOss. tOss staat voor Thuis, Ontmoeten, Samenwerken en Stilte. Dat betekent dat je daar werkt waar jij je werk het beste kunt doen. Om te zorgen dat je goed je werk kunt doen, krijg je een laptop en een Iphone. Op de dagen dat je thuiswerkt krijg je een vergoeding hybride werken van € 3,- per dag.
  • Pensioen opbouw bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds (ABP).
  • 20 wettelijke vakantiedagen en 7 bovenwettelijke vakantiedagen per kalenderjaar op basis van een fulltime dienstverband.
  • Ondersteuning bij de inrichting van een goede en verantwoorde thuiswerkplek.
  • Een vergoeding van maximaal € 750,- per jaar als je duurzaam reist. Je reist duurzaam als je naar je werk loopt, fietst, met een 100% elektrische scooter/auto komt of met het OV reist.
  • Een gemeentehuis op 5 minuten loopafstand van het treinstation.
  • Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof en de mogelijkheid om uren te sparen voor lang verlof.

Dit is wat je nodig hebt

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een afgeronde MBO-opleiding gericht op de groene leefomgeving of buitenruimte.
  • Bereidheid om ook buiten kantoortijden te werken, zoals piketdiensten of gladheidbestrijding.

Laat van je horen!

Wil je denken
&
doen? Dan zijn we misschien wel een goede match! Je brief en cv kun je richten aan Gerard Derks Teamleider IBOR Uitvoering.
Reageer uiterlijk op
woensdag 1 mei.
Als je het fijn vindt, kunnen we eerst even kennismaken. Dat kan in het gemeentehuis, op de gemeentewerf, maar ook digitaal. We vertellen je dan meer over de vacature. En we leren elkaar ook alvast een beetje beter kennen.

Bij Gerard Derks kun je ook terecht voor een eerste kennismaking, vragen over de functie of de sollicitatieprocedure via telefoonnummer 14-0412.
Goed om te weten: de eerste gesprekken voeren we op
dinsdag 14 mei,
hou daar dus vast rekening mee in je agenda.
Ben je benieuwd naar de ervaringsverhalen van onze medewerkers? Kijk dan zeker even op
.
Deze vacature staat gelijktijdig in- en extern uit. Bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat voorrang.
Het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is vast onderdeel bij onze indiensttredingsprocedure.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Werken in Noordoost Brabant