Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Senior consultant / Projectmanager sourcing

Hospitality Group - Amersfoort - 04-08-2021 Naar vacature  

Senior consultant / Projectmanager sourcing
Senior consultant / Projectmanager sourcing
“Conceptueel en strategisch denker met ontwikkelingsgerichte instelling en projectmanagement skills”

De functie

Wij zijn op zoek naar een Senior consultant-projectmanager sourcing. Je werkt namens Hospitality Group aan uitdagende bedrijfskundige en facilitaire sourcingsvraagstukken bij onze opdrachtgevers. Je bent verantwoordelijk voor het uitdenken van sourcingstrategieën en hebt een belangrijke rol in de begeleiding van sourcingstrajecten tot en met de transitiefase. Samen met de opdrachtgever ga jij aan de slag om te bepalen op welke wijze de dienstverlening het beste georganiseerd kan worden, je levert hierbij inhoudelijke (markt)kennis en begeleidt de opdrachtgever in dit proces. Je bent daarbij in staat om de gehele organisatie mee te nemen in dit proces en de besluitvorming te organiseren. Je opdrachtgevers zijn voornamelijk grote (inter)nationale organisaties. Daarnaast zijn we actief in de zorg, onderwijs en (semi)overheid.

Naast je advies en implementatieopdrachten, werk je mee aan de verbetering en doorontwikkeling van onze business. Je werkt nauw samen met je collega’s om onze positie in de markt als innovatief adviesbureau waar te maken. Zo blijven wij als organisatie vooroplopen in de markt en weten opdrachtgevers jou te vinden als expert. Je draagt onder andere bij aan de (door)ontwikkeling van ons sourcingsmodel en innovaties op basis van jouw affiniteit en ervaring.

Een unieke kans waar je conceptueel en analytisch uitgedaagd wordt en waar je met en tussen de medewerkers de organisatieverandering teweegbrengt!

Taken en verantwoordelijkheden

  • Adviseren van opdrachtgevers over sourcingsstrategieën
  • Ontwikkelen en begeleiden van sourcingstrajecten (tot en met transitie)
  • Stakeholdermanagement
  • (Door)ontwikkelen en uitbouwen van onze dienstverlening
  • Inspireren van en zichtbaar zijn in de markt door een combinatie van inhoudelijke vernieuwing en netwerken

Wie ben jij?

Jij wordt getriggerd door inhoudelijk bedrijfskundige en veranderkundige uitdagingen in een facilitaire en vastgoed omgeving waarbij je met creativiteit en een oplossingsgerichte mindset het verschil maakt.

Je bent een stevige adviseur en projectmanager die het leuk vindt om vanuit de mogelijkheden in de markt, bedrijfskundige oplossingen te ontwikkelen in samenwerking met de opdrachtgever en de facilitaire leveranciers. Analytisch vermogen koppel je aan creativiteit om daarmee tot innovatieve en pragmatische oplossingen te komen. Door je sensitiviteit houd je rekening met de organisatiecultuur van je opdrachtgevers, zonder daarbij je einddoel uit het oog te verliezen.

Daarnaast ben je enthousiast, mensgericht en een inspirerende en waardevolle aanvulling op ons team. Bij voorkeur heb je ervaring in een adviesrol en heb je kennis van de facilitaire markt. Belangrijker vinden wij dat je over de juiste competenties beschikt en potentie hebt om te leren en te groeien binnen ons vakgebied.

Functie eisen

  • WO werk- en denkniveau, door opleiding of ervaring (opleiding minimaal HBO , bijvoorbeeld Facility Management, Hoge Hotelschool, Bedrijfskunde, Organisatiewetenschappen, Veranderkunde of vergelijkbaar)
  • Minimaal 3 jaar advieservaring binnen het (facilitaire) werkveld
  • Ervaring in het ontwikkelen en implementeren van sourcingstrajecten
  • (Brede) kennis van trends en ontwikkelingen binnen real estate/facility management

Competenties

  • Communicatieve (advies) vaardigheden
  • Stevige gesprekspartner, van operationeel- tot bestuurs-/directieniveau
  • Mens- en organisatiesensitief
  • Innovatief en conceptueel
  • Proces- en resultaatgericht
  • Inspirerend

De organisatie

Hospitality Group is het advies- en projectmanagementbureau voor hospitality, facility management, huisvesting en inkoop. Creating better places is onze missie. Samen met opdrachtgevers realiseren circa 125 adviseurs en interim-managers aantrekkelijke en excellent georganiseerde omgevingen voor werken, leren, vrije tijd en zorg. Onze expertises bestaan uit Service & workplace design, Sourcing, regie & performance, Training & development en Interim & recruitment. Van advies tot uitvoering en van inspiratie tot coaching.

Arbeidsvoorwaarden

Hospitality Group wil dat jij elke dag met plezier naar je werk gaat. Daarvoor hebben wij een plek gecreëerd waar iedereen zicht thuis voelt en met zijn allen werken aan onze missie ‘Creating Better Places’. We hebben verschillende werkplekken, ontmoetingsplekken en ons eigen café. In dat café kun je onder andere dagelijks gebruik maken van een gezonde lunch. We besteden aandacht aan de fysieke en mentale fitheid van medewerkers. Dat je je goed voelt, dat vinden wij heel belangrijk.

Er zijn volop mogelijkheden om je zowel persoonlijk als op inhoudelijk vlak te ontwikkelen, het is aan jou om de kansen te pakken. Vanzelfsprekend krijg je ook een passende beloning en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je niveau en ervaring en ligt tussen de € 4.000 - € 6.000 bruto per maand obv 40 uur per week. Een 32 of 36-urige werkweek behoort tot de mogelijkheden.

Informatie en sollicitatie

Voor meer informatie over de functie kun je terecht bij George Maas en Tim van Asch van Hospitality Group (033 – 462 55 56). Voor meer informatie over het proces kun je terecht bij Madelon van Overbeek (033 - 462 55 56). Je sollicitatie met CV en motivatie ontvangen wij graag via onderstaand sollicitatieformulier. Alle reacties worden vertrouwelijk behandeld. De sollicitatieprocedure bestaat uit meerdere gesprekken en een assessment.

meer...



Meer vacatures van Hospitality Group