Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Office Manager / Management Assistent
Ben jij een echte duizendpoot? Zorg jij ervoor dat op kantoor alles op rolletjes loopt? Maak jij het onze collega’s en klanten graag naar de zin? Als we jou iets vragen, komt het dan zeker weten goed?! Dan ben jij bij Alona Marketing aan het juiste adres! Wij zijn namelijk op zoek naar een echte hands on Office Manager.
Alona Marketing behoort met de FD Gazellen 2020 tot de snelst groeiende online marketing bureaus van Nederland. We zijn een gezellig, snelgroeiend, ambitieus en dynamisch bureau met gedreven collega’s. Onze lijntjes zijn kort en de werksfeer is informeel.
Als
Office Manager / Management Assistent
bij Alona Marketing ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten, kandidaten en je collega’s. Je bent van nature gastvrij en zorgt ervoor dat iedereen zich prettig voelt. Klanten voelen zich welkom, kandidaten krijgen een vertrouwd gevoel, en medewerkers ervaren een grote betrokkenheid. Je bent verantwoordelijk voor alle kantoor gerelateerde onderwerpen en de steun en toeverlaat van het managementteam. Ook zorg je voor een teamgevoel en een prettige werksfeer. Je hebt een positieve mindset en je bent praktisch ingesteld. Jij bent de zelfverzekerde spil die ons kantoor draaiende houdt en ervoor zorgt dat alles soepel verloopt.
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, je kan moeiteloos prioriteiten stellen, een vinger aan de pols houden en je neemt veel werk uit handen van je collega’s. Kortom, je faciliteert alles met betrekking tot een heerlijk kantoor en blije collega’s en klanten.
Een greep uit je werkzaamheden als duizendpoot:
- Operationele zaken op kantoor regelen, zoals gasten ontvangen en zorgen dat ze zich welkom voelen, beantwoorden van het algemene kantoornummer.
- Zorg dragen voor feestelijkheden – van bedrijfsuitjes tot relatiegeschenken;
- Interne communicatie verzorgen;
- HR-taken, denk hierbij aan het opstellen van overeenkomsten, inplannen van functioneringsgesprekken, wijzigingen doorgeven aan salarisadministratie, ziekteverzuim en pensioenadviseur etc.
- Regelen van leaseauto’s, parkeerplaatsen en zakelijke toestellen.
- Recruitment werkzaamheden
- On-boarding van nieuwe collega’s;
- Administratieve werkzaamheden
- Van A-Z plannen en organiseren van vergaderingen, netwerkborrels, teamdagen, events en trainingen.
- Uitvoeren en ondersteunen bij interne verhuizingen (inrichten kantoorruimte, zorgen dat alles werkt etc.).
- Projectondersteuning
- Eerste aanspreekpunt voor ICT-gerelateerde problemen;
- Helpen met de implementatie van en doorvoeren van nieuwe procedures;
- Het ondersteunen en ontzorgen van het managementteam en andere collega’s;
- Verder run je het kantoor en alles wat daarbij komt kijken
Wie zoeken wij?
Sociaal persoon die moeiteloos kan schakelen met wie dan ook.Je hebt een breed takenpakket en kan hierin goed prioriteiten stellen.
Wat er ook gebeurt, je attitude = positief!
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en de drive om alles tot in de puntjes te willen regelen.
Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als Managementassistent, Secretaresse, Recruitment Assistent of Office Manager.
Je bent accuraat, kan goed plannen en hebt oog voor verzorging en detail.
Je bent pro-actief, assertief & denkt in oplossingen.
Uitstekende communicatieve vaardigheden (Nederlands), zowel in woord en geschrift.
Je bent stressbestendig, je hebt geen 9 tot 17 mentaliteit en je hebt gevoel voor humor en sfeer.
Fulltime beschikbaar (4 dagen bespreekbaar) vanaf november 2021.
Je woont in de regio Eindhoven (max. 30 minuten rijden).
Door jou worden de klanten en medewerkers van Alona nog blijer:)
Wat bieden wij?
Concurrerend salaris plus goede secundaire voorwaarden met o.a. pensioen, reiskosten en laptop van de zaak.Je wordt onderdeel van een topteam van 15 multi-getalenteerde collega’s. Daarnaast helpen wij als bedrijf kansarmen in de Filipijnen via
, die mede door jou kan blijven bestaan.
Veel mogelijkheden voor professionele groei en een inspirerende open sfeer.
Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief.
Inspirerende omgeving (prachtige werklocatie in het Microlab op Strijp-S).
Gezellige borrels in de Skybar met uitzicht over Eindhoven!
Jaarlijkse uitjes naar het buitenland / ski trips etc.
Opleidingsmogelijkheden: We willen sneller innoveren dan onze concurrentie en onze klanten, dus je krijgt veel trainingen (intern en extern) zodat je altijd up to date bent (met online marketing skills en andere skills).
28 vakantiedagen per jaar.
Actief meedenken en meebouwen aan het groeitraject van een ambitieus online marketing bureau.
meer...
Meer vacatures van Alona Marketing