Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Bedrijfsvoering voor de opleiding Sportkunde
Domein Bewegen en Educatie
24 uur per week
Zwolle
min € 2.273,- / max € 3.077,-
Solliciteren kan t/m 19 september 2021
Inhoudelijke vragen over de functie?
Stel ze aan Chantal Eversen
Vragen over de sollicitatieprocedure?
Stel ze aan Jurjen Stam
/Medewerker Bedrijfsvoering voor de opleiding Sportkunde
Delen via:
IntroductieBinnen het domein Bewegen & Educatie zijn we voor de opleiding Sportkunde op zoek naar een ervaren administratief secretariële collega die stevig in zijn of haar schoenen staat.
Ben jij proactief, dienstverlenend en creatief in het oplossen van problemen? En wil je graag werken in een dynamische onderwijsomgeving? Lees dan verder en solliciteer!
Jouw werkJouw werk
Binnen het domein Bewegen en Educatie (B&E) zijn wij op korte termijn op zoek naar een administratief secretariële collega in de rol van medewerker bedrijfsvoering. Binnen deben je het eerste aanspreekpunt voor de opleiding
in het algemeen en specifiek voor de
. Jij bent primair verantwoordelijk om binnen het werkgebied administratief secretariële dienstverlening te verrichten, waarbij een belangrijke focus komt te liggen op onze nieuwe praktijkgerichte opleiding: de AD-Sport, die vanaf september 2021 van start is gegaan.
De bedrijfsvoering van het werkgebied Sportkunde bestaat uit twee collega’s en is het gezamenlijk aanspreekpunt voor studenten en docenten en het management van het werkgebied. Het is een veelzijdige functie met een secretariële en administratieve kern waarin je veel contacten onderhoudt met vakdocenten en het werkveld.
De vacature betreft volgende verantwoordelijkheden:
Werkveld gerichte verantwoordelijkheden zoals:
- Het verzamelen en onderhouden van de contacten met werkveldrelaties en alumni
- Het ondersteunen van kleinschalige bijeenkomsten, scholingen en kennisevents (uitnodigingen, aanmeldgegevens, ontvangst gasten)
- Samen met de docenten toekennen van leerwerkplekken aan studenten;
- Het verwerken van de stagegegevens in het CRM-systeem Microsoft Dynamics en Onstage;
- Het opzetten van verschillende documenten t.b.v. het werkplekleren in Excel en Forms om een goede voortgang van het leren in de praktijk en de evt. stages te coördineren en borgen.
Administratief secretariële en organisatorische verantwoordelijkheden zoals:
- Proactieve ondersteuning van het onderwijsteam: incidenteel vergaderingen notuleren, vervolgacties uitzetten en de follow-up ervan controleren;
- Verzamelen en verwerken van gegevens uit diverse documenten en systemen zoals bijvoorbeeld Excel, Word, Forms en/of Qualtrics;
- Mailboxen van de opleiding bijhouden (dagelijks bijwerken en mails beantwoorden);
- Teksten opmaken;
- Klaarzetten en vullen van Microsoft Teams omgevingen met bestanden.
Jouw team
Team Bedrijfsvoering
Samen met ruim 70 medewerkers ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van het domein Bewegen & Educatie. De bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor de (administratieve) ondersteuning op het gebied van studievoortgang, praktijk, ICT, roostering, tentaminering, management- en projectondersteuning en het servicepunt. De medewerkers bedrijfsvoering zijn verdeeld in een procesteam, het secretariaatsteam Officemanagement en het team Leven Lang Ontwikkelen die dicht bij de opleidingen, het management en het kenniscentrum en op het centrale servicepunt gesitueerd zijn. De medewerkers bedrijfsvoering leveren op een efficiënte manier dienstverlening aan de docenten/onderzoekers, het management, studenten en het werkveld waarbij ze ervoor zorgen hun bekendheid met de onderwijspraktijk te onderhouden en uit te bouwen.Wat neem je mee?
Wat neem je mee?
- Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau en minimaal een relevante afgeronde mbo-opleiding niveau 4;
- Je bent communicatief vaardig en in staat een (intern)netwerk op te bouwen en te onderhouden op operationeel niveau;
- Je bent analytisch sterk en in staat procesmatig te werken;
- Je hebt ervaring met een relatiebeheersysteem en hebt uitstekende kennis van Word en Excel;
- Je kunt gemakkelijk overzicht behouden en prioriteiten stellen, ook in stressvolle situaties. Daarnaast ben je in staat grenzen te bewaken;
- Je werkt proactief, nauwkeurig en kwaliteit staat bij jou hoog in het vaandel;
- Je bent een teamplayer en kunt goed samenwerken met docenten, studenten en externe relaties.
Ons aanbod
Wij zijn Windesheim! Een hogeschool waarin iedereen zich welkom, gewaardeerd én thuis mag voelen. Gelijke kansen staan bij ons centraal en naast een diverse studentenpopulatie streven we naar een grote diversiteit aan medewerkers. Als hogeschool staan we midden in de samenleving. Daarom hechten wij veel waarde aan het optimaal benutten van verschillende perspectieven en achtergronden van onze medewerkers. Zo vinden we nog meer aansluiting bij onze studenten en de veranderende wereld om ons heen. Geloof jij, net als wij, dat we als hogeschool een plek zijn waar ruimte is voor meedoen, meepraten en meebeslissen? Dan past Windesheim bij jou!Wij bieden een uitdagende functie voor de omvang van 24 uur per week en voor de duur van 1 jaar met kans op verlenging. De functie valt onder de standaard functiekarakteristiek van medewerker bedrijfsvoering C. Afhankelijk van jouw opleiding en relevante werkervaring bedraagt het bruto maandsalaris bij een fulltime dienstverband tussen de €2.273,- en €3.077,-.(conform schaal 7 van de
meer...
Meer vacatures van Windesheim